Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iso reppu viikon reissuun?

Vierailija
25.07.2024 |

Oon niin kyllästynyt siihen että kotimaan viikon reissuun, esim. lapsuudenperheen luo, täytyy ottaa joko kaksi erilaista laukkua (yksi reppu + yksi iso olkalaukku) tai sitten ihan vedettävä matkalaukku. En pidä matkalaukuista koska matkustan julkisilla ja esim. linja-autossa kuljettajan pitää laittaa se ruumaan.

Nyt tuumin että ehkä pärjäisin isolla repulla. Sinne pitäisi mahtua läppäri, laturi, meikkipussi, shampoo, hoitoaine, kasvotuotteet, suoristusrauta, hammasharja, hiusharja, farkut, pitkähihainen pusero, remmikengät, hellevaatteita pari, alusvaatteita, lääkkeitä, pieni juomapullo.

Löytyykö noin isoa reppua? En rinkkaa kuitenkaan halua. 

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän noi mahtuu helposti normaalilla ihmisellä isoon reppuun. Mutta pitkälti kyse on siitä, miten suuri meikki- ja kauneudenhoitoarsenaali sulla pitää olla mukana.

Vierailija
2/52 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 50 litran. Sinne mahtuu viikon reissuun tarvittavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tein ulkomaanreissun repun kanssa. Hyvin toimi.

Vierailija
4/52 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kunnon rinkka joka on hyvä selkään. Sitä voi kantaa paikasta toiseen.

Vierailija
5/52 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varustelekasta löytyy

Vierailija
6/52 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä voisi olla hyvä tilavuus repulle johon todella mahtuu neuleita, farkkuja, kenkiä, läppäri, laturi ja meikkipussi? 25 litraa?

Vierailija
7/52 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä voisi olla hyvä tilavuus repulle johon todella mahtuu neuleita, farkkuja, kenkiä, läppäri, laturi ja meikkipussi? 25 litraa?

Ei riitä. Osta Osprey Fairview 40, joka menee useimmissa lentokoneissakin vielä käsimatkatavarana. Älyttömän hyvä. 

Vierailija
8/52 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20 litraa on 2 ämpärillistä. Ei mitenkään mahdu nuo kaikki.

Vierailija
9/52 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein kuukauden reissun käsimatkatavaroilla (Finnair ja 8kg laukku). Hyvin pärjäsi.

Vierailija
10/52 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun arkireppu on 31 litraa. Fjällräven campus Ace, hyvin sinne on viikonlopun mökkikamat mahtunut 

Vierailija
11/52 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun arkireppu on 31 litraa. Fjällräven campus Ace, hyvin sinne on viikonlopun mökkikamat mahtunut 

Neuleita, farkkuja, kenkiä? Monikossa? Lisäksi läppäri ja meikkipussi (jonka kokoa emme tiedä). 

Vierailija
12/52 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää tuli mieleen, törmäsin tähän Tyylimurun blogissa. https://tyylimuru.fi/matkakumppanien-aatelia-sivusta-avautuva-reppu/ Iso ja silti kompakti! 

Vierailija
13/52 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 litraisella repulla olen pärjännyt parin viikon reissut lämpimissä maissa. Kylmiin kohteisiin olen ottanut isomman rinkan kun on tarvinnut välikerrastoja ja toppavaatteita.

Mutta enpä ole ikinä kantanut mukana suoritusrautaa ja isoa määrää meikkejä ja kemikaaleja, matkakoot on aina riittänyt shapoissa/hoitoaineissa.

Vierailija
14/52 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neuleita, farkkuja, kenkiä? Monikossa? Lisäksi läppäri ja meikkipussi (jonka kokoa emme tiedä). 

Mulla hygieniatuotteet repun päällä olevassa taskussa (kuten rinkoissa), ylimääräiset kengät roikkuu repun ulkopuolella. Vaatteet saa oikeasti pieneen tilaan rullaamalla ja läppäri on selkää vasten repussa. 

Vierailija
15/52 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös nuo mainitsemaan asiat mahdu ihan tavalliseen reppuun? Ei tossa edes paljoa ole.

Vierailija
16/52 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää tuli mieleen, törmäsin tähän Tyylimurun blogissa. https://tyylimuru.fi/matkakumppanien-aatelia-sivusta-avautuva-reppu/ Iso ja silti kompakti! 

Tuolla tavalla avautuvia sanotaan matkailurinkoiksi. Ei tuo ole mitenkään erityislaatuinen eikä edes iso. 

Vierailija
17/52 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla tavalla avautuvia sanotaan matkailurinkoiksi. Ei tuo ole mitenkään erityislaatuinen eikä edes iso. 

Ja näyttää aivan hirveältä kannettavalta selässä..

Vierailija
18/52 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut lääppärin, hygieniatuotteet ja viikon reissun vaatteet mahtumaan ihan tavallisen kokoiseen reppuun. Toki minun meikkipussini ei ole kokoa olkalaukku, vaan siellä on noin 6 tuotetta. 

Vierailija
19/52 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja näyttää aivan hirveältä kannettavalta selässä..

Niin näyttää. Mun 10 litraa isompi osprey näyttää paljon paremmalta, ja taatusti tuntuukin. 

Vierailija
20/52 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lapsuudenperheen luokse mennessä pitää raahata mukanaan shamppoot jne.? Eikö sun vanhemmilla ole lainkaan pesuaineita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä