Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi apua, otin sivutyöksi tällaisen mainosjakeluhomman

Vierailija
09.09.2008 |

ja näitä lehtiä on miljoona. Olen lajitellut niitä jo kaksi tuntia ja ne eivät lopu ikinä ja sitten tuo tautinen määrä lehtiä pitäisi vielä jakaakin. Jaksaako jotkut oikeasti tehdä tätä työtä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ole vielä edes aloittanut lajittelua ja mun piirissä on 1020 luukkua :D

Oon kohta vuoden tehnyt, ja tiedän että ehdin tehdä noi vaikka aloittelen tossa 12 aikaan ja pidän ruokatunninkin,

alussa huusin ja raivosin ihan samaa kuin sinä ap nyt, silloin mulla oli 800 luukkua, soitin 3 kertaa kesken lajittelun pomolle että mä en pysty enkä ehdi, mutta oikeessa se oli, ihan hyvin lopulta ehdin,

ja kyllä se ripeytyy, nykyisin mä lajittelen ne kasat 2-4h ja jaan sellasen 4-8h, iso piiri siis maantieteellisesti laaja ja jaan kärryllä ja/tai autolla,

saan 500-700e/kk palkkaa, laskettiin ekrran tossa talvella miehen kanssa että siitä tulis sellainen 7-9h/tunti sillä tahdilla mitä silloin tein, ihan ok minusta kun huomioi työn vapauden, saat aloittaa milloin haluat ja pitää taukoja koska vaan, jakoahan saa jatkaa tarvittaessa huomennakin, ainakin alussa pomo on täysin ok sen kanssa!! Meneekö sulle ne kelan sanomat? ;)

400 luukkua on oikeesti todella vähän, tsemppiä vaan ap!!

Vierailija
22/23 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"pullonkerääjien" keskimääräinen palkka per ilta on noin pari euroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele nyt se homma, äläkä valita. Ei kai kukaan ensimmäisellä kerralla missään asiassa järin tehokas ole?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi