Naiset suhtautuvat pelaamiseen todella paheksuvasti
Ajantuhlausta ja lapsellista ym. kuulemma. Samaan aikaan naisen päässä: en malta odottaa mitäköhän jännää tänään tapahtuu Love Island Suomessa ja Putouksessa!
Pettämätön logiikka.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeat miehet tappaa ihan oikeita lohikäärmeitä eikä vain pikseleitä.
Akka luulee että lohikäärmeitä on olemassa.
Dumbshit bitches :D
Samat akat kuvittelee että demaripaskojen esi-isä, Mooses Lippoinen on seppä Ilmarisen kanssa keski-ajalla -70 luvulla kimpassa takoneet Sammon, tuon ikuisen runsauden sarven, jonka paremmin tuntevat nimellä "Taikaseinä". Minun mielestä kertoo niistä akoista kaiken tarpeellisen ja tietämisen arvoisen.
No, on naisia etenkin nuoremmissa polvissa, jotka ymmärtävät pelaamisen ja saattavat itsekin sitä harrastaa. Mutta yleisesti ottaen naiset ovat solipsistisia, joten jos eivät henkilökohtaisesti ymmärrä jonkin asian viehätystä, kokevat sen sitten objektiivisesti ja universaalisesti hyödyttömäksi asiaksi myös kaikille muille. Pelit ovat enimmäkseen miesten tekemiä ja myös miehille suunnattuja, joten on loogista, että yleisesti ottaen naiset eivät tajua niiden viehätystä, koska miehiin ja naisiin vetoaa erilaiset asiat keskimäärin.
En kato noita kumpaakaan ohjelmaa. Love island on perseestä. Mulla on pleikka 4.
Vierailija kirjoitti:
No, on naisia etenkin nuoremmissa polvissa, jotka ymmärtävät pelaamisen ja saattavat itsekin sitä harrastaa. Mutta yleisesti ottaen naiset ovat solipsistisia, joten jos eivät henkilökohtaisesti ymmärrä jonkin asian viehätystä, kokevat sen sitten objektiivisesti ja universaalisesti hyödyttömäksi asiaksi myös kaikille muille. Pelit ovat enimmäkseen miesten tekemiä ja myös miehille suunnattuja, joten on loogista, että yleisesti ottaen naiset eivät tajua niiden viehätystä, koska miehiin ja naisiin vetoaa erilaiset asiat keskimäärin.
Arvatenkin sinusta naisille sopivaa hommaa on lastenhoito, siivous, ruuanlaitto ja pyykkäys.
Minusta on ihan ok harrastaa pelaamista. Itse pelaan sudokuja ym.
mutta en kestäisi sitä jos mies pelaisi jatkuvasti tuntikausia eikä häneen saisi siinä mitään kontaktia. Pojat on pelanneet paljon pari vuotta teininä mutta silloinkin vaadittiin että oli muutakin elämää välillä. Ja pari vuotta pelaamista niin kumpikin totesi että ei se enää niin paljoa kiinnosta. Pelaavat jos ei ole muuta tekemistä.
ja itsekin sen verran pelanneena ymmärrän että joskus tulee uusi peli ym niin on kiva pelata vaikka viikonloppu melkein kokonaan. Minulle sekin olisi ok jos mies haluaisi näin toimia edellyttäen että siitä kerrotaan etukäteen ja huolehditaan ettei se vaikeuta muun perheen elämää kohtuuttomasti (jos puoliso vaikka sairaana niin silloin täytyy malttaa jättää pelit vähemmälle ja huolehtia perheestä). Ja tietysti normaali arjessa pelaaminen ei saa häiritä kohtuuttomasti.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku mainitsee ainoiksi harrastuksikseen minkä tahansa viihteen kuluttamisen, niin ei siitä kovin imartelevaakaan vaikutelmaa synny. Mikä siinä on ihmeellistä?
Eihän pelaaminen ole mitään viihteen kuluttamista. Se on paljon aktiivisempaa touhua kuin aivoja mädättävän tv-ohjelman katselu.
Mutta kannattanee valita puoliso sen mukaan, että pelaaminen ei häntä hierrä.
ei taas tätä... edelleenkin naisia ja miehiä on erilaisia. jotkut pelaa, jotkut ei. jotkut paheksuu pelaamista, jotkut ei. jotkut miettii hömppäsarjoja ja on niistä innoissaan, jotkut ei. ja pätee sekä naisiin että miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvatenkin sinusta naisille sopivaa hommaa on lastenhoito, siivous, ruuanlaitto ja pyykkäys.
Öö miten viestisi liittyi mihinkään, mitä kirjoitin? Minä puhuin pelaamisesta. En tiedä miksi sinä otit puheeksi aivan muut aktiviteetit.
Minun puolestani mies pelatkoon niin paljon kuin lystää. Mitä kauemmin viihtyy pelinsä kanssa, sitä enemmän minulla on aikaa tehdä yksin omia juttujani.
Mitään Love Islandia en ole koskaan katsonut.
Vierailija kirjoitti:
Pelaaminen kestää tyypillisesti tunteja ja tunteja, se tv-ohjelma 0,5 - 1 h.
Luuletsä että nainen vain sen yhden ohjelman katsoo, ehei kyllä siellä on monen tunnin edestä tätä naisviihdettä. Kaiken maailman aivottomat beverly hilssin muijat ja mitä näitä ohjelmia on.
Ap osoittaa itse ns. pettämätöntä logiikkaa niputtamalla jälleen kerran kaikki naiset samaan. Ei ilmeisesti ole kuullut, että ihmiset ovat yksilöitä, joilla on omat mieltymyksensä ja mielipiteensä ja, että myös naiset ovat ihmisiä.
- tähän mennessä kaksi muutaman tonnin konetta osista itse koonnut nainen, joka pelaa sekä miehensä kanssa että itsekseen (ja kyllä, muutakin elämää voi olla pelaamisen lisäksi, aikuisuuteen liitetään kuuluvaksi, että hoitaa kunnialla omat asiansa pelasi tai ei)
Pelaaminen on ihan kivaa välillä, mutta ei pidä unohtaa parisuhdetta. Huomioikaa myös toista osapuolta. Ja sinkkunakin olisi ihan hyvä välillä puuhailla kaikkee muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku mainitsee ainoiksi harrastuksikseen minkä tahansa viihteen kuluttamisen, niin ei siitä kovin imartelevaakaan vaikutelmaa synny. Mikä siinä on ihmeellistä?
Eihän pelaaminen ole mitään viihteen kuluttamista. Se on paljon aktiivisempaa touhua kuin aivoja mädättävän tv-ohjelman katselu.
Mutta kannattanee valita puoliso sen mukaan, että pelaaminen ei häntä hierrä.
Meh, siinäkin kulutetaan jonkun toisen luomaa viihdeteollisuuden tuotetta, vaikka se oletusarvoisesti hieman aktiivisempaa on kuin television katseleminen. Ihan eri asia kuin vaikkapa kuvataiteen harrastaminen, soittaminen, kirjoittaminen, käsityöt, metsästys tai liikunta.
Pelaaminen itsessään ei hierrä, mutten ole kiinnostunut ihmisistä jotka kokevat sen tärkeimmäksi harrastuksekseen tai identifioituvat pelaajiksi.
En tunne ketään naista, joka suhtautuisi noin.
Vierailija kirjoitti:
Naisena myös ihmettelen tuota naisten logiikkaa. Huonoa tosi-tv:tä ja sellaista. Osa miehistä löytänyt kai pelaavan naisen tai jos hyväksyy. Entä jos on pelihuone ja äänet ei huuda. Kuulokkeet. Ehkä osa naisista haluaisi viettää aikaa miehen kanssa, joka vaan pelaa. Mutta eikö naisetkin tuijota koneelta vaikka mitä.
Myös naisena ymmärrän hermostumisen, seurustelin miehen kanssa joka pelasi pahimmillaan 70 tuntia viikossa kokoaikatyön ohella. Miten siinä mitään parisuhdetta pystyy ylläpitämään jos toinen istuu koneella ja huutaa kuulokkeisiin törkeyksiä kaiket illat ja viikonloput?
Jos itse katson tv:tä tai olen koneella, olen kuitenkin aina "häirittävissä" eli nämä aktiviteetit eivät mene kumppanin yli.
Vierailija kirjoitti:
Oikeat miehet tappaa ihan oikeita lohikäärmeitä eikä vain pikseleitä.
Oikeat miehet ratsastavat lohikäärmeillä.
Kyllä se on se kohtuuton ajankäyttö mitä yleensä paheksutaan, ei se mihin sitä aikaa käyttää. Mä olen aika paljon pelaava nainen, mut kyllä mullekin kävi tylsäksi kun ex istuutui töiden jälkeen telkkarin ääreen ja sammutti töllön mennessään nukkumaan. Välillä haki ruokaa keittiöstä ja söi telkkarin edessä.
Nykyinen mies pelaa itsekin (aloitti mun kanssa ollessaan :) ja meillä on tosi ihana suhde. Pelaaminen on yksi harrastus muiden joukossa ja pelataan yhdessä tunti-pari illassa. Tehdään paljon muutakin yhdessä. En mäkään pelaavana naisena haluaisi miestä joka istuu koko illan luurit päässä, sen enempää kuin tuota telkkarintuijottaja-exääkään.