Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset suhtautuvat pelaamiseen todella paheksuvasti

Vierailija
25.07.2024 |

Ajantuhlausta ja lapsellista ym. kuulemma. Samaan aikaan naisen päässä: en malta odottaa mitäköhän jännää tänään tapahtuu Love Island Suomessa ja Putouksessa!

Pettämätön logiikka.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden harrastukset on aina ajanhaaskausta jos niistä ei hyödy itse.

Vierailija
2/37 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaaminen kestää tyypillisesti tunteja ja tunteja, se tv-ohjelma 0,5 - 1 h. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks paljon pelaava miespuolinen työkaveri halveksui jyrkästi mun neulomista. Ei kyennyt ymmärtämään mitenkään. Se on se oma harrastus ainoa oikea.

Vierailija
4/37 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeat miehet tappaa ihan oikeita lohikäärmeitä eikä vain pikseleitä.

Vierailija
5/37 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat sinä ja sinun kuvitelltu naisystävä olla aika vässyköitä. Taitaa olla aika kuivaa tuherossakin

Vierailija
6/37 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akka luulee että lohikäärmeitä on olemassa.

Vierailija
7/37 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat terveitä kun leikkivät.

Vierailija
8/37 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas taas typerä aloitus.

Vierailija
9/37 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät tykkää pelimiehistä.

Vierailija
10/37 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni tykkää pelata, samoin lapsemme. Minä en ole koskaan suhtautunut mieheni pelaamiseen negatiivisesti. Suurin syy tähän on se ettei pelaaminen ole koskaan mennyt lasten tai kotitöiden edelle. Kun mieheni hoitaa oman osuutensa hienosti niin miksi ihmeessä minua kiinnostaisi miten hän oman vapaa-aikansa käyttää. Minusta on vain hyvä että hänellä on jokin jonka parissa voi rentoutua ja jota tykkää tehdä. Usein illalla onkin niin että minä katson Netflixiä ja mieheni pelaa.

Vierailija
11/37 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena myös ihmettelen tuota naisten logiikkaa. Huonoa tosi-tv:tä ja sellaista. Osa miehistä löytänyt kai pelaavan naisen tai jos hyväksyy. Entä jos on pelihuone ja äänet ei huuda. Kuulokkeet. Ehkä osa naisista haluaisi viettää aikaa miehen kanssa, joka vaan pelaa. Mutta eikö naisetkin tuijota koneelta vaikka mitä.

Vierailija
12/37 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suhtaudun miehenä todella paheksivasti naisten shoppailuun ja nettikaupoista tilailuun.

Vierailija
13/37 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelaamisessa mitään pahaa ole, harrastus ja ajanviettoa siinä missä jokin muu. Ongelma onkin pakkomielteinen pelaaminen, jos se rupeaa jo häiritsemään normaalia elämää. Minä en jaksaisi olla ihmisen kanssa joka heti kotiin tultuaan laittaa peliluurit päähän, ottaa ne pois vasta kun menee yöllä nukkumaan ja sama toistuu joka päivä.

Ja minä olen mies, pakkomielteinen harrastaminen missä kaikki muu unohtuu, eikä mitään muuta tunnu olevan on vähän sama kuin olisi yksin eikä parisuhteessa ollenkaan. Joillekin se on ihan ok, minä en sellaista jaksaisi katsoa vuodesta toiseen.

Vierailija
14/37 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole itse kokeilleet kuinka hauskaa on tunti tai kaksi olla fantasiamaailmassa. Pelataan vaimon kanssa yhdessä pleikkaa 🤗

M37

Vierailija
15/37 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas naisten kännykän räpläämiseen. Siis oikeasti eikö voi olla tuntia välissä ettei naama ole laitteessa kiinni?

Vierailija
16/37 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelaaminen kestää tyypillisesti tunteja ja tunteja, se tv-ohjelma 0,5 - 1 h. 

Niitä ohjelmia on useampia..

Vierailija
17/37 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt hyvänen aika yleistä noin! Minä (nainen) arvostan pelaamista suuresti, ja en katso mitään tuollaisia telkkariohjelmia (en toki halveksi niidenkään katsomista). 

Vierailija
18/37 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku mainitsee ainoiksi harrastuksikseen minkä tahansa viihteen kuluttamisen, niin ei siitä kovin imartelevaakaan vaikutelmaa synny. Mikä siinä on ihmeellistä? 

Vierailija
19/37 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki naiset suhtaudu kuvailemallasi tavalla. Tämä palsta on kyllä pettämätön tässä yleistämisessä.

Vierailija
20/37 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Akka luulee että lohikäärmeitä on olemassa.

No meidän rapun keski-ikäinen kiukkuinen mamma on aikamoinen lohikäärme. Siihen lohikäärmeen luolaan en astuis jalallakaan. Sais ulla tännekkin joku prinssi pelastamaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi