Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritän laihduttaa mutta koko ajan on nälkä.

Vierailija
25.07.2024 |

Vaika kuinka söisin hyvän runsaan proteiinia ja kuitua sisältävän aamupalan, kohta on nälkä. Ehkä vähän välipalaa, kunnon lounas ja taas kohta nälkä, nälkä... Itsekurilla voi mennä jonkin aikaa, mutta tietäähän sen, ettei se loputtomiin kestä. Melkein jo tekisi mieli luovuttaa. 

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keto, pätkäpaasto

Ei toimi, molemmat kokeiltu.

Vierailija
22/31 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetko siis oikeasti nälän tunnetta?

Minä syön nykyään mitä sattuu ja voin kyllä suoraan sanoa, että tosi harvoin tunnen varsinaista nälän tunnetta. Syön pahaan olooni ja tylsyyteen, mutta harvoin maha kurnii siksi, että oikeasti olisi nälkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta hyvät lenkkarit, joilla on kiva lähteä liikkeelle. Moni koikkelehtii joillakin muovicrockseilla että ei tässä nyt voi mihinkään kauemmas.

Hyvillä kengillä lähtee kuin itsestään.

Vierailija
24/31 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi itsellesi muuta tekemistä kuin syöminen. Sovi itsesi kanssa, että nyt teet. ainakin 2-3 tuntia jotain muuta ja sitten saat taas syödä. Tämä toimii mulla. 

Vierailija
25/31 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnetko siis oikeasti nälän tunnetta?

Minä syön nykyään mitä sattuu ja voin kyllä suoraan sanoa, että tosi harvoin tunnen varsinaista nälän tunnetta. Syön pahaan olooni ja tylsyyteen, mutta harvoin maha kurnii siksi, että oikeasti olisi nälkä.

No jos syön noin niin en tunne. Eihän se nälkä ehdi tulla kun syö tunteisiin ja mitä sattuu. Tolla tyylillä sain kerättyä itseeni parikymmentä ylimääräistä kiloa. Nyt kun syön terveellisesti ja järkevästi (mielestäni) niin kyllä tunnen ihan oikeaa näläntunnetta. Joskys kyllä vaan napostelunhalua. Ap

Vierailija
26/31 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä lähden aina lenkille kun tulee nälkä. 

Siis montako kertaa päivässä sä lenkkeilet? 😳

Vierailija
27/31 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin edes tiedät, miltä oikea nälkä tuntuu. Se on eri kuin se vatsassa tuntuva veto, mikä johtuu siitä, että keho huutaa lisää hiilareita.

Vierailija
28/31 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin edes tiedät, miltä oikea nälkä tuntuu. Se on eri kuin se vatsassa tuntuva veto, mikä johtuu siitä, että keho huutaa lisää hiilareita.

Ok. No mitä sille vedolle voisi tehdä? ap

Vierailija
29/31 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
30/31 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juo enemmän vettä.

Tätä ohjetta olen aina ihmetellyt. Mulle tulee vaan kovempi nälkä, jos yritän vettä nälkääni juoda. 

Vierailija
31/31 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätkäpaasto vähentää greliinin eritystä ja parantaa elimistön leptiini- ja insuliiniherkkyyttä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi