Mulla oli sähkömittari joka oli rikkoontunut. Nyt jälkeepäin sähköfirma karhuaa lisämaksuja puoleltatoista vuodelta
Sen sijaan että ois itse käynyt uusimassa rikkoutuneen mittarinsa. Mulle ei oo siis ilmoitettu mitään tarpeesta päästä uusimaan mittari.
Onpa nyt kivaa
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai nyt kukaan oikeasti ota sähkösopimusta, jonka perusmaksu 12e🤣 normaalisti 0-4e🤭
Tarkistin. Oma perusmaksuni siirtolaskussa 11,96 eur. En voi valita alueeni sähkönsiirtofirmaa tai heidän hinnoitteluaan.
Mikä siirtofirma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai nyt kukaan oikeasti ota sähkösopimusta, jonka perusmaksu 12e🤣 normaalisti 0-4e🤭
Tarkistin. Oma perusmaksuni siirtolaskussa 11,96 eur. En voi valita alueeni sähkönsiirtofirmaa tai heidän hinnoitteluaan.
Ja mikähän se siirtoalue on???
Mikä hemmetin siirtoalue? Elenia on tämän alueen sähkönsiirtofirma.
Lainaukset menee päin persettä ja off-topic tämä onkin mutta Elenia on kallis síirtofirma. Tosiaan viime kuun perusmaksu siirrossa oli 11,96 eur. Ihan vaan sille 12 eur ihmettelijälle vaikken ap olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elenialla siirto 6.79€ veroineen, mistä revit 12€?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elenialla siirto 6.79€ veroineen, mistä revit 12€ siirron???
Vierailija kirjoitti:
Lainaukset menee päin persettä ja off-topic tämä onkin mutta Elenia on kallis síirtofirma. Tosiaan viime kuun perusmaksu siirrossa oli 11,96 eur. Ihan vaan sille 12 eur ihmettelijälle vaikken ap olekaan.
Elenialla 6,79€ siirto veroineen.