Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loppuvaiheessa exän kanssa outo kommunikaatio-ongelma, mistäköhän oli kyse?

Vierailija
25.07.2024 |

En tiedä oliko tätä aiemminkin, mutta jossain vaiheessa aloin kiinnittää huomiota tähän ja hiillyin ihan täysin. 

Eli siis sovittiin jotain ja exä muisti ihan omalla tavallaan, mitä oli sovittu.

Esim jossain reissussa oltiin kaupungilla tai vaikka lentokentän tax freessä. Hajaannuttiin tekemään omia ostoksia ja sovittiin, että nähdään tietyn ajan päästä tietyssä paikassa, esim kassoilla tai kauppakeskuksen ulko-ovella ja mennään siitä sitten yhdessä jonnekin kahville, ennenkuin juna/lento lähtee. Noh, odottelin sitten herraa sovitussa paikassa sovittuun aikaan, mutta häntä ei näkynyt. Sitten kun vartin olin odotellut turhaan, soitin perään ja hän sanoi olevansa siellä kahvilassa kuten sovittiin. Joi kahvitkin jo ja nyt olis jo kiire jatkaa matkaa! Mut eihän me oltu vielä edes sovittu mitään kahvilaa!?! Vastaavia tapauksia oli useita, ihan arjessakin, muisti ihan päinvastoin mitä oltiin sovittu kumpi hoitaa jonkun jutun. Piti monesti viesteistäkin tarkistaa, että miten se menikään kun äijä väitti pokkana muuta.

Mitä tuollainen väärin muistaminen voi olla?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaa. Varmaankin halusi eroon sinusta. Voi selittyä myös sillä, että kun jotkut asiat ei kiinnosta niin niitä ei muista.

Vähän samaa oli minunkin exän kanssa. Ihan seurasin ja testasin ja totesin. Sitten oli lisäksi tiedon pimittämistä. Ei kertonut tärkeitä asioitaan minulle. Kuulin ihan muualta ja kun otin puheeksi niin lähes vihamielinen vastaus. 

Vierailija
2/3 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teki tahallaan. 

Täällä oli joskus se pitkä ketju eksyttäjistä. 

Eksäsi on narsisti tai muu mulkku, joka nauttii kiusaamisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiusaa. Varmaankin halusi eroon sinusta. Voi selittyä myös sillä, että kun jotkut asiat ei kiinnosta niin niitä ei muista.

Vähän samaa oli minunkin exän kanssa. Ihan seurasin ja testasin ja totesin. Sitten oli lisäksi tiedon pimittämistä. Ei kertonut tärkeitä asioitaan minulle. Kuulin ihan muualta ja kun otin puheeksi niin lähes vihamielinen vastaus. 

Meillä oli myös tätä tiedon pimittämistä. Sattui noloja tilanteita, kun en älynyt onnitella tuttavaa vauvan johdosta tai ottaa osaa suruun tms. En vaan yksinkertaisesti tiennyt asiasta, kun mies ei tällaisia minulle kertonut, vaikka tiesi.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi