Kenen rahoilla Stubb matkaa Pariisiin olumpialaisiin ??
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Ei Niinistön eikä Haloskan aikana tällaisia kyselty. Veronmaksaja tietysti maksaa aina tällaiset matkat. Kuka muukaan sen maksaisi?
He kyllä matkustivat vähemmän. Eivätkä itse levitelleet somessa kuvia itsestään.
Kyllä kannattaisi Stubbin olla hiukan varovaisempi siitä, mitä itsestään kertoo ja suustaan laukoo, vaikka kuinka haluaisi olla uuden ajan presidentti. Presidenttiys on kuitenkin instituutio.
Matti Vanhanen pääministeriaikoinaan vei Olympialaisiin parinkymmenen hengen porukan sinun ja minun piikkiin.
Olympialaiset eivät tarvitse Stubbia. Mutta eihän Stubb jättäisi väliin mistään hinnasta. On se raskasta tuo edustaminen.
Vierailija kirjoitti:
No tuntuu kyllä siltä, että Stubb matkustaa enemmän kuin aikaisemmat presidentit. Eihän häntä kukaan voi estää, jos päättää jonnekin lähteä. Keksii vaikka tikusta sitten sen, että kysymyksessä on edustusmatkaHyvä. Tack.
Meillä on edustava, jopa superlatiivi- myyntitykki maailmalle luomaan näkyvästi ja kuuluvasti, hymyillenkin, nauraenkin, suhteita, kun toi itänaapuri töppäili. Antaa sen p.skan olla.
Suomen pitää muuttaa imagonsa tyystin.
Suomi ensin! Ei Aaavr.ka (Haavisto).
Tyylikkäästi. Avoimesti. Itsevarmasti.
Ei enää vanhoja pökkelöukkoja edustamaan.
Hyvä Stubb.
Mä arrrvasin, kenestä pressa tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuntuu kyllä siltä, että Stubb matkustaa enemmän kuin aikaisemmat presidentit. Eihän häntä kukaan voi estää, jos päättää jonnekin lähteä. Keksii vaikka tikusta sitten sen, että kysymyksessä on edustusmatkaHyvä. Tack.
Meillä on edustava, jopa superlatiivi- myyntitykki maailmalle luomaan näkyvästi ja kuuluvasti, hymyillenkin, nauraenkin, suhteita, kun toi itänaapuri töppäili. Antaa sen p.skan olla.
Suomen pitää muuttaa imagonsa tyystin.
Suomi ensin! Ei Aaavr.ka (Haavisto).
Tyylikkäästi. Avoimesti. Itsevarmasti.
Ei enää vanhoja pökkelöukkoja edustamaan.
Hyvä Stubb.
Mä arrrvasin, kenestä pressa tulee.
No on tuo aika ryppyinen ukko jo. Eikä mikään ihmeellisen nuorikaan
Vierailija kirjoitti:
Samaa kikkailua tekevät yrittäjät jotka muka matkustavat työ asioissa Ranskaan ja saavat laittaa matkat sekä asumisen verovähennyksiin, eli todellinen maksaja on Suomi veronmaksaja.
Ranskaan moni matkustaa ihan työasioissa. Siellä järjestetään mm. paljon ja monen alan messuja.
Pressan tehtäviin nyt vaan kuuluu edustaa. Vaikka veikkaan, että tuolla Pariisissa on nyt urheiluhullu Alex, ei Suomen presidentti... Kiva että joku tykkää työstään.
Vierailija kirjoitti:
No verorahoilla tietenkin. Ihan normaalia, kun presidentti edustaa. Kuinkahan monissa kisoissa Salekin oli?
Se hyvä puoli Stubbissa on, ettei mene Venäjälle valtiovierailulle pelaamaan jääkiekkoa Putinin kanssa Venäjän paidassa. Putin pakotti Niinistön pelaamaan iivanapaidassa jääkiekkoa valtiovierailulla. Kyllä siinä riitti hupia puolelle valtakuntaa itärajan tuolla puolen.
"No voihan hän kutsua itsensä mihin vain ja sitten on edustusmatka. Ihan itse presidentti päättää näistä asioista. Eihän hänellä muutakaan tekemistä ole kuin edustaa. Tilaisuus yleensä myös tekee varkaan. Mikäs siinä kun kerran ilmaiseksi pääsee. Saa sitten palkan päälle kaikenlaisia etuja."
Eli Suomen presidentti voi kutsua itsensä Ranskan presidentti Emmanuel Macronin isännöimiin tapahtumiin? Vai olisikohan niin, että on kutsuttu.
Vierailija kirjoitti:
Matti Vanhanen pääministeriaikoinaan vei Olympialaisiin parinkymmenen hengen porukan sinun ja minun piikkiin.
Ei taida olla totta lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
"No voihan hän kutsua itsensä mihin vain ja sitten on edustusmatka. Ihan itse presidentti päättää näistä asioista. Eihän hänellä muutakaan tekemistä ole kuin edustaa. Tilaisuus yleensä myös tekee varkaan. Mikäs siinä kun kerran ilmaiseksi pääsee. Saa sitten palkan päälle kaikenlaisia etuja."
Eli Suomen presidentti voi kutsua itsensä Ranskan presidentti Emmanuel Macronin isännöimiin tapahtumiin? Vai olisikohan niin, että on kutsuttu.
No mitä hyötyy Ranskan presidentti jostain Stubbin vierailusta? Niin onkohan kuitekin myös ollut Stubb oma-aloitteinen ja kertonut tulevansa Ranskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No verorahoilla tietenkin. Ihan normaalia, kun presidentti edustaa. Kuinkahan monissa kisoissa Salekin oli?
Se hyvä puoli Stubbissa on, ettei mene Venäjälle valtiovierailulle pelaamaan jääkiekkoa Putinin kanssa Venäjän paidassa. Putin pakotti Niinistön pelaamaan iivanapaidassa jääkiekkoa valtiovierailulla. Kyllä siinä riitti hupia puolelle valtakuntaa itärajan tuolla puolen.
Toisaalta olisi kyllä olisi turvallisempi olo, jos olisi jonkinlaiset välit naapuriin.
Eiks siellä ole joku virallinen tapaaminen järkätty sopivasti, et näyttäis työmatkalta. Niin ja onhan siellä Macronin tarjoama illallinen. Työillallinen käy työstä.
Nimenomaan on järkätty sopivasti matka tapaaminen Ranskan presidentin kanssa. Sitten voi matkustaa vatlion piikkiin ja samalla pääsee osallistumaan olympialaisiin. Ainahan sitä voi urhautua edustuslounaaseen, kun pääsee matkustamaan ja katsomaan kumppanin kanssa olympialaisia.
Vierailija kirjoitti:
Oha sil jotai kokouksii siel. Valtion kassasta mänöö. Kahtellaa mitä frouvalla on päällä.
Presidentin puoliso maksaa itse vaatekulunsa, myös valtiovierailulla.
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan on järkätty sopivasti matka tapaaminen Ranskan presidentin kanssa. Sitten voi matkustaa vatlion piikkiin ja samalla pääsee osallistumaan olympialaisiin. Ainahan sitä voi urhautua edustuslounaaseen, kun pääsee matkustamaan ja katsomaan kumppanin kanssa olympialaisia.
Tämä on pelkästään positiivinen asia.
Vierailija kirjoitti:
Ranskan presidentti on sopivasti kutsunut noin sata muutakin valtionpäämiestä olympialaisten avajaisiin ja noihin muihin tapahtumiin.
Vai järkkäsikö Niinistö sopivasti itsensä kuningatarta tapaamaan Buckinghamin palatsiin Lontoon olympialaisten 2012 aikaan? Ja Elisabeth II oli että eihän mulla tässä muuta, tuu vaan teelle?
Jestas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä kaikki ihmettelee!!
Ei kukaan muu ihmettele kuin sinä. Kaikki muut ymmärtää, että presidentin tehtäviin kuuluu valtion edustaminen erilaisissa yhteyksissä. Joskus tuurilla ne yhteydet voi olla myös sellaisia joista sattuu nauttimaan.
Kylläpäs ihmettelee, minäkin. Kyllä presidentillä on tärkeämpääkin tekemistä, kun viettää vapaa-aikaa kisakatsomossa.
Vierailija kirjoitti:
Eiks siellä ole joku virallinen tapaaminen järkätty sopivasti, et näyttäis työmatkalta. Niin ja onhan siellä Macronin tarjoama illallinen. Työillallinen käy työstä.
Mun työhöni kuuluu aika paljon illallisia. Kyllä niillä istuminen käy työstä, voin vakuuttaa. Varsinkin kun niille illallisille mennään työpäivän päätteeksi. Vapaa-aikaa vuorokauteen jää just sen verran että ehtii käydä nukkumassa.
Millä lailla kärsii ?