Sergey Hillmanin baari-ilta
Iltalehden jutussa Keski-ikäinen nainen pyysi Sergey Hilmanin tanssimaan baarissa Sergey väittää että keski-ikäinen tarttui tätä munasta eikä poliisikaan ottanut asiaa todesta vaan käski puhumaan hiljempaa. 112 hätänumerosta käskettiin vaihtaa baaria. Uskoako vai ei? Julkisuuden hakuisuutta vai totta?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
No mun mielestä kenenkään kourimisessa ei ole mitään hauskaa.
Ei ole, ei miesten, eikä naisten. Outoa, ettei baarin henkilökunta ole puuttunut asiaan. Jos kyseessä olisi ollut nainen, jota olisi kourittu, ja kourija olisi ollut mies, olisi taatusti puututtu, mutta toisinpäin ilmeisesti sallittua? Ja minä olen nainen. Miksi ko. baarissa ei ole järjestyksenvalvojaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mun mielestä kenenkään kourimisessa ei ole mitään hauskaa.
Ei ole, ei miesten, eikä naisten. Outoa, ettei baarin henkilökunta ole puuttunut asiaan. Jos kyseessä olisi ollut nainen, jota olisi kourittu, ja kourija olisi ollut mies, olisi taatusti puututtu, mutta toisinpäin ilmeisesti sallittua? Ja minä olen nainen. Miksi ko. baarissa ei ole järjestyksenvalvojaa?
Vain intersektionaalisesti tärkeä sukupuoli on oikeutettu kollektiiviseen suojeluun.
Hilmann mielummin ilman Aikoinaan Hilmann oli brittiläinen kehno automerkki Siiitä tällainen lause Automiehet muistaa
Ei maksa. Suomessa ainoastaan seiska maksaa haastattelupalkkioita.