Sergey Hillmanin baari-ilta
Iltalehden jutussa Keski-ikäinen nainen pyysi Sergey Hilmanin tanssimaan baarissa Sergey väittää että keski-ikäinen tarttui tätä munasta eikä poliisikaan ottanut asiaa todesta vaan käski puhumaan hiljempaa. 112 hätänumerosta käskettiin vaihtaa baaria. Uskoako vai ei? Julkisuuden hakuisuutta vai totta?
Kommentit (24)
Voin sieluni silmillä nähdä, kun tämä sergio on kiljunut kovaa ja tyttömäisen itkupotkuraivarin kynsissä, ja poliisi on yrittänyt siinä rauhoitella häntä. Veikkaisin, että kyseessä on kuitenkin "keski-ikäisen" naisen viaton pikku flirtti ja sergio on vetänyt koko nernepalon kerralla ylähengiysteihinsä. Oli mitä oli, niin kai hänellä on (kuten muillakin) se oman koskemattomuuden oikeus?
Nolo akka, käynyt kourimaan nuorta homoa. Akka linnaan ja korvausmaksu Sergelle. Pari tonnia ainakin.
Törkeää... Paitsi tietysti, jos Sergeyllä oli punaista päällä.
Asiatonta tottakai, mutta miettikää jos tytöt olis soittamassa hätänumeroon joka kerta kun setämiehet puristaa perseestä tanssilattialla 😂😂 siinä olis äkkiä linjat tukossa.
Mun mielestä on kyllä outoa ettei baarihenkilökunta saanut sitä kourijanaista heitettyä pihalle. Ei naisilla ole yhtään enempää oikeuksia tarttua muita haarovälistä kuin miehilläkään. Usein tuollaiset keski-ikäiset kännissä olevat naiset on ihan pahimpia törkyilijöitä. Luulevat edelleen olevansa hotteja nuoria kaunottaria, joiden kosketus ja härskit jutut on kuumaa kamaa. Ei ole.
Tää Sergey vois kyllä painua takaisin sinne mistä on tullutkin. Miks tällasen turhanpäiväisen "vaikuttajan" asioista uutisoidaan.
puluvihaajaa ei ole kukaan kourinut.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on kyllä outoa ettei baarihenkilökunta saanut sitä kourijanaista heitettyä pihalle. Ei naisilla ole yhtään enempää oikeuksia tarttua muita haarovälistä kuin miehilläkään. Usein tuollaiset keski-ikäiset kännissä olevat naiset on ihan pahimpia törkyilijöitä. Luulevat edelleen olevansa hotteja nuoria kaunottaria, joiden kosketus ja härskit jutut on kuumaa kamaa. Ei ole.
Outo baari,kun ei ole järjestyksenvalvojaa. Vaarallinen paikka. Siinä mielessä oikein, että ei ole poliisien tehtävä hoitaa asiaa.
Miksi tästä tehtiin juttu mediaan? Kokolailla on nyky toimittajien taso alhaalla.
haluaa vaan huomiota omalle jalkovälilleen. tuollaiset asiat pidetään yksityisenä tietona.
Uutisarvo mikä? Paskalehdistö on paskalehdistö.
Rikosilmoitus tehty ja jäämme odottamaan jatkoa.
No mun mielestä kenenkään kourimisessa ei ole mitään hauskaa.
onko pakko tuoda elinjuttuja mediaan? todella ällöttävää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tästä tehtiin juttu mediaan? Kokolailla on nyky toimittajien taso alhaalla.
No, vanha totuus on se, että "Any publicity is good publicity" Eiköhän Sergey ole itse ottanut yhteyttä.
Sontaa. SH ei ole saanut kutsua mihinkään Tosi-tv- sarjaan ja tarvitsee pikkasen mainosta "uralleen" Tarvitsee siis turvallista tilaa, vaikkapa BB-talossa tai Farmissa, etteivät keski-ikäiset naiset päissään roiku palleissa.
IL on lähtenyt luisulle, en ikinä osta enää ko lehteä. Toivottavasti en ole koskaan niin sekaisin, että alkaisin SH:n palleja vatkaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, vanha totuus on se, että "Any publicity is good publicity" Eiköhän Sergey ole itse ottanut yhteyttä.
Varmasti lehti tuosta muutaman satasen maksaa.
Tänä päivänä ei tiedä minkä laatuinen oletettu on kyseessä, pakko siis toimia käsikopelolla ;D
Vierailija kirjoitti:
No puhummehan mekin tästä jutusta. Eli selvästi kiinnostaa. Sitä kirjoitetaan, mitä luetaan. Jos jonkun taso on alhaalla, niin yleisön.
Soitti hätänumeroon!!! Ei jumal...