Trumpin vahvin argumentti on ilmeisesti miten Harris nauraa đđ€Ł Semmoista se on lastentarhassa đ Ja Harris kyllĂ€ nauraa ollessaan pressa
Trumpin vahvin argumentti on ilmeisesti miten Harris nauraa đđ€Ł Semmoista se on lastentarhassa
Aah hah hah
Ja Harris kyllĂ€ nauraa ollessaan pressana đ
Kommentit (11)
Asetelma on kutkuttava, jos vastakkain ovat San Franciscon entinen piirisyyttÀjÀ (Harris) ja tuomittu rikollinen (Trump).
Trump: "En enÀÀ edes ole mukana kisassa - olen suuri kuningas. ErittÀin suuri. Aateloin itseni. Se tulee tapahtumaan hyvin nopeasti. Hyvin nopeasti. TiedÀn mitÀ tehdÀ. Kaikki tulevat olemaan siitÀ ihmeissÀÀn. Mutta se tulee olemaan minulle erittÀin helppoa. ErittÀin helppoa."
Eikö Trumpille olisi aika saada edunvalvoja?
Trumppi ei ole koskaan kasvanut aikuiseksi eivÀtkÀ hÀnen kannattajansakaan.
YmmÀrrettÀvistÀ syistÀ iÀstÀ ei enÀÀ pahemmin kannata puhua.
Harrisilla on itseironinen nauru, Trump nauraa muille. Saa nÀhdÀ, kumpaa naurua USA:n ÀÀnestÀjÀt arvostaa.
Jes!! Kuolkaa persut!! đ€źđ„žđ©đđ©đŠł
Onko joku kuullut muka Trumpin nauravan? Ilkkuminen ei ole naurua.
Jos ei enÀÀ mitÀÀn muuta keksi... sÀÀlittÀvÀÀ.
Trump itse on vĂ€hĂ€-Ă€lyinen ĂO pienempi kuin hĂ€nen kengĂ€nnumero, lĂ€ski, ruma, vanha, seniili, oksettava.
Harris johtaa Trumpia 44 %:lla 42 %:iin Yhdysvaltain presidentinvaalikilpailussa, Reuters/Ipsos-kysely osoittaa.
Varapresidentti Kamala Harris avasi kahden prosenttiyksikön johtoaseman republikaani Donald Trumpiin nÀhden sen jÀlkeen, kun presidentti Joe Biden lopetti uudelleenvalintakampanjansa ja siirsi viestikapulan hÀnelle, Reuters/Ipsos-kysely osoitti.
Kysely, joka tehtiin maanantaina ja tiistaina, seurasi republikaanien puoluekokousta, jossa Trump torstaina virallisesti hyvÀksyi puolueensa nimityksen, sekÀ Bidenin sunnuntaista ilmoitusta, ettÀ hÀn vetÀytyy kilpailusta ja tukee Harrisia.
https://www.reuters.com/world/us/harris-leads-trump-44-42-us-presidentiâŠ