Jos mies läpsäisee kevyesti pyllylle ja katsoo sitä samalla, niin onko se jokin kaveri läpsy?
Vai mikä?. Ex mieheni teki näin, kun halusi ilkeillä, että per### on nyt vähän levennyt. Eli häneltä se oli negatiivinen viesti minua kohtaan. Mutta miten yleensä? Pitäisikö tässä olla otettu miehen eleestä vai loukkaantunut? Olen hiukan ymmälläni.
Kommentit (16)
Otat sen vaan kehuna että sulla on herkku tarjolla
Vierailija kirjoitti:
Mun mies parkkeeraa perseen kohdalle kun makaan mahallani sängyssä, läpsii antaumuksella ja ihastelee pakaroiden pomppimista. Väittäisin että ei toi huonoa tarkoita, ellei sitten ollut joku ohikulkija. Sitte kyl rikkoi mahdollisesti sun rajoja.
Ei olut ohikulkija eikä vieras. Siksi mietinkin, että oliko tuo kaveri, negatiivinen vai jotain muuta viesti.
Ketään ei läpsitä mihinkään ilman lupaa!
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei läpsitä mihinkään ilman lupaa!
Tästä ei ollut kyse. Olemme hyviä ystäviä, mutta kiinnostusta on kyllä ainakin minun puolestani enempäänkin. Vanhat traumat vaan nostaa päätään, missä mies siis vihjaili tällä eleellä jotain ihan muuta kuin positiivista.
Olen tirauttanut jopa pari kyyneltäkin, kun olen miettinyt että säkkinkö tässä pitää pukeutua, että per### ei näy. En ole tosiaan mikään pullukka, vaan ymmärrän tavallaan, että ex mieheni oli vaan todella ilkeä tapaus, joka jätti minuun hirveän epävarmuuden.
Vierailija kirjoitti:
Olen tirauttanut jopa pari kyyneltäkin, kun olen miettinyt että säkkinkö tässä pitää pukeutua, että per### ei näy. En ole tosiaan mikään pullukka, vaan ymmärrän tavallaan, että ex mieheni oli vaan todella ilkeä tapaus, joka jätti minuun hirveän epävarmuuden.
Älä peittele naiseuttasi mitenkään..exäsi ollut täysi mulkero
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä peittele naiseuttasi mitenkään..exäsi ollut täysi mulkero
KIitos 🤗
ap.
Mieheni taputellee ja antaa pikkuläpsyjä mun pyllylle päivittäin. Tykään kyllä kun jaksaa olla perästäni kinnostunut. Läpsin kyllä makuuhuoneessa miestäni pyllylle ja ja sanon, pane poika pane. Mielestäni ihan ok nämä jutut, mutta vieraat pysyköön kaukana. Iida 36.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin, että pyllylle läpsiminen on merkki siitä, että sinulla on niin vastustamaton pylly, etteivät mainitsemasi tyypit ole pystyneet pitämään näppejään erossa siitä.
Oma mielipide on, että pylly vain paranee, jos se "levenee".
no ei todelakaan itse olen peppu mies ja en voi ainakaan ohitaa vaimoa läpsäisemästä vähän peppulle. Tosin hän vain inostuu asiasta =)
Naiset ovat tarkkoja kenen antavat koskea takapuoleensa. Miehen on täytynyt kokea se hyvin turvalliseksi kun uskalti tehdä noin. Tuskin teki sitä siis ainakaan negatiivisessa mielessä.
En ole koskaan sattunut kuin seurustelusuhteessa toisen pyllyyn. En tiedä haluaisinko edes.
Paljasta pylly ja kuulostele, läpsiikö yhä.
Entä miehen läpsäisy toisen tuntemattoman miehen pyllyyn?
Ehdottomasti otettu. Se on merkki siitä että mies haluaa tuota peppua. Oliko millaiset housut jalassa?
Mun mies parkkeeraa perseen kohdalle kun makaan mahallani sängyssä, läpsii antaumuksella ja ihastelee pakaroiden pomppimista. Väittäisin että ei toi huonoa tarkoita, ellei sitten ollut joku ohikulkija. Sitte kyl rikkoi mahdollisesti sun rajoja.