Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten pukeudut?

Vierailija
24.07.2024 |

Minkä ikäinen ja sukupuolinen olet?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilateeseen soveltuvalla tavalla.

Vierailija
22/43 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Legginsit/kalsarit  ovat alusasuja. Tarkoitus pukea päälle lisää, niin että ne ovat tavallisia käyttövaatteita.

Oletpas vanhanaikainen. Leggingsit on normi vaatteita nykyään

Mitä tarkoittaa normivaate vs. vanhanaikainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Legginsit/kalsarit  ovat alusasuja. Tarkoitus pukea päälle lisää, niin että ne ovat tavallisia käyttövaatteita.

Mitä tarkoittaa normivaate vs. vanhanaikainen?

Esim. rikkinäiset farkut on nykyisin normivaatteita, jos ei käy olet vanhanaikainen.

Vierailija
24/43 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään pukeutua hutsahtavasti, koska oon hutsu.

Vierailija
25/43 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oon transsukupuolinen.

Vierailija
26/43 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutuminen riippuu siitä, missä olen ja mitä tekemässä. Tänään on kotona ollut päällä kirkkaankeltaiset polviin saakka ylettyvät shortsit (ostettu henkkamaukan poikien osastolta noin 15 vuotta sitten :D ) ja kaverin bändin paita. Kaupungilla käydessä vaihdoin päälle kirkkaanpunaisen hameen mustan t-paidan kanssa, jalassa ballerinat.

Vierailija
27/43 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 41-vuotias nainen ja pukeudun valkoisiin vaatteisiin.

Vierailija
28/43 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu. Olen töiden takia niin masentunut ja loppu edelleen, etten ole edes jaksanut miettiä pukeutumista. Meillä on niin rumat rievut työvaatteina (olo kuin vangilla), olen ihan menettänyt inspiraation. Minulla on kivoja vaatteita mutta en nyt vain jaksa.

Vierailija
29/43 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutumisessa on kivaa vuodenajat.

Vierailija
30/43 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskea, itsestään siliävä mekko, jossa on sivutaskut ja edessä napitus. Pituus puoleen sääreen. Harmaat tukisukkahousut ja solmittavat, kumipohjaiset vaalean ruskeat kävelykengät. Kotona tietysti kotikengät ja puoliessu. Kaapissa on toinen samanlainen mekko, jonka vaihdan kerran viikossa. Käytän hikilappuja kainaloissa, jotka pesen joka ilta ja miksi mekko pysyy puhtaana. Olen hyvin tarkka siisteydestäni ja häpeäisin, jos joku huomauttaisi siitä.

Vierailija
31/43 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruskea, itsestään siliävä mekko, jossa on sivutaskut ja edessä napitus. Pituus puoleen sääreen. Harmaat tukisukkahousut ja solmittavat, kumipohjaiset vaalean ruskeat kävelykengät. Kotona tietysti kotikengät ja puoliessu. Kaapissa on toinen samanlainen mekko, jonka vaihdan kerran viikossa. Käytän hikilappuja kainaloissa, jotka pesen joka ilta ja miksi mekko pysyy puhtaana. Olen hyvin tarkka siisteydestäni ja häpeäisin, jos joku huomauttaisi siitä.

Ja olen siis 65 vuotta, mies

Vierailija
32/43 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja olen siis 65 vuotta, mies

🤣

Vierailija
33/43 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina siisti ja asiallinen. HenkkaMaukka ihana vihreäkuvioinen hihaton pusero kasvi- ja lintuaiheilla hinta 5 euroa ja housut vihreää pellavaa myös HenkkaMaukka 10 euroa. Aina siisti ja tyylikäs. Ei hinnasta kiinni mutta vaatteiden tarttee istua. 

Vierailija
34/43 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen lisäys: Olen minimimmi Tissiposki 47... 

Vierailija
35/43 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legginsit on perseestä.

N54

Vierailija
36/43 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ulkoiluvaate. Kotona voi käyttää.

Vierailija
37/43 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ulkoiluvaate. Kotona voi käyttää.

No meepä sanoon se näille tytsyille jotka pitää tiukkoja leggingsejä kaduilla, niitä on! Mee sanoon heille äläkä itke täällä netissä koska kukaan ei ota sua tosissaan jos et pysty sanomaan asiaa kasvotusten.

Vierailija
38/43 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahan mukaan. Sairauden takia kiristävät vaatteet ahdistavat, vaikka olen alipainon rajoilla.

Vierailija
39/43 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tänään valkoinen, lyhythihainen paita ja ruskeakuvioiset leveälahkeiset housut, jalassa valkoiset tennarit. Kotona kuvittelin näyttäväni suht ok:lta, mutta kun näin itseni kaupan näyteikkunasta, niin voi ziisus! Näytin ihan muumilta 😱 Tein äkkiä ostokset ja pakenin kotiin ja päätin, etten ikinä enää laita niitä housuja kotipihaa kauemmas! Ja olen siis ylipainoinen, 6kymppinen nainen, joka todellakin häpeää omaa ulkonäköään! Pahinta tässä on se, että olin nuorena nätti ja hyvinkin hoikka. 

Vierailija
40/43 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

63-v. nainen. Pukeudun tyylikkäästi.