Miten pukeudut?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Legginsit/kalsarit ovat alusasuja. Tarkoitus pukea päälle lisää, niin että ne ovat tavallisia käyttövaatteita.
Oletpas vanhanaikainen. Leggingsit on normi vaatteita nykyään
Mitä tarkoittaa normivaate vs. vanhanaikainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Legginsit/kalsarit ovat alusasuja. Tarkoitus pukea päälle lisää, niin että ne ovat tavallisia käyttövaatteita.
Mitä tarkoittaa normivaate vs. vanhanaikainen?
Esim. rikkinäiset farkut on nykyisin normivaatteita, jos ei käy olet vanhanaikainen.
Tykkään pukeutua hutsahtavasti, koska oon hutsu.
Pukeutuminen riippuu siitä, missä olen ja mitä tekemässä. Tänään on kotona ollut päällä kirkkaankeltaiset polviin saakka ylettyvät shortsit (ostettu henkkamaukan poikien osastolta noin 15 vuotta sitten :D ) ja kaverin bändin paita. Kaupungilla käydessä vaihdoin päälle kirkkaanpunaisen hameen mustan t-paidan kanssa, jalassa ballerinat.
Olen 41-vuotias nainen ja pukeudun valkoisiin vaatteisiin.
Riippuu. Olen töiden takia niin masentunut ja loppu edelleen, etten ole edes jaksanut miettiä pukeutumista. Meillä on niin rumat rievut työvaatteina (olo kuin vangilla), olen ihan menettänyt inspiraation. Minulla on kivoja vaatteita mutta en nyt vain jaksa.
Pukeutumisessa on kivaa vuodenajat.
Ruskea, itsestään siliävä mekko, jossa on sivutaskut ja edessä napitus. Pituus puoleen sääreen. Harmaat tukisukkahousut ja solmittavat, kumipohjaiset vaalean ruskeat kävelykengät. Kotona tietysti kotikengät ja puoliessu. Kaapissa on toinen samanlainen mekko, jonka vaihdan kerran viikossa. Käytän hikilappuja kainaloissa, jotka pesen joka ilta ja miksi mekko pysyy puhtaana. Olen hyvin tarkka siisteydestäni ja häpeäisin, jos joku huomauttaisi siitä.
Vierailija kirjoitti:
Ruskea, itsestään siliävä mekko, jossa on sivutaskut ja edessä napitus. Pituus puoleen sääreen. Harmaat tukisukkahousut ja solmittavat, kumipohjaiset vaalean ruskeat kävelykengät. Kotona tietysti kotikengät ja puoliessu. Kaapissa on toinen samanlainen mekko, jonka vaihdan kerran viikossa. Käytän hikilappuja kainaloissa, jotka pesen joka ilta ja miksi mekko pysyy puhtaana. Olen hyvin tarkka siisteydestäni ja häpeäisin, jos joku huomauttaisi siitä.
Ja olen siis 65 vuotta, mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja olen siis 65 vuotta, mies
🤣
Aina siisti ja asiallinen. HenkkaMaukka ihana vihreäkuvioinen hihaton pusero kasvi- ja lintuaiheilla hinta 5 euroa ja housut vihreää pellavaa myös HenkkaMaukka 10 euroa. Aina siisti ja tyylikäs. Ei hinnasta kiinni mutta vaatteiden tarttee istua.
Edellinen lisäys: Olen minimimmi Tissiposki 47...
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ulkoiluvaate. Kotona voi käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ulkoiluvaate. Kotona voi käyttää.
No meepä sanoon se näille tytsyille jotka pitää tiukkoja leggingsejä kaduilla, niitä on! Mee sanoon heille äläkä itke täällä netissä koska kukaan ei ota sua tosissaan jos et pysty sanomaan asiaa kasvotusten.
Mahan mukaan. Sairauden takia kiristävät vaatteet ahdistavat, vaikka olen alipainon rajoilla.
Minulla oli tänään valkoinen, lyhythihainen paita ja ruskeakuvioiset leveälahkeiset housut, jalassa valkoiset tennarit. Kotona kuvittelin näyttäväni suht ok:lta, mutta kun näin itseni kaupan näyteikkunasta, niin voi ziisus! Näytin ihan muumilta 😱 Tein äkkiä ostokset ja pakenin kotiin ja päätin, etten ikinä enää laita niitä housuja kotipihaa kauemmas! Ja olen siis ylipainoinen, 6kymppinen nainen, joka todellakin häpeää omaa ulkonäköään! Pahinta tässä on se, että olin nuorena nätti ja hyvinkin hoikka.
63-v. nainen. Pukeudun tyylikkäästi.
Tilateeseen soveltuvalla tavalla.