Miksi pettäminen on aina naisen syytä?
Jos mies on parisuhteessa naisen kanssa ja pettää, niin nainen on aina se syyllinen. Kun nainen on parisuhteessa miehen kanssa ja mies pettää, niin syy on aina vain naisessa. Eikö miehillä ole omaa tahtoa ollenkaan, vaan nainen aina vie ja mies vikisee?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen saa aina jos haluaa, siinä syy.
EI todellakaan pidä paikkansa. Olen ollut sinkku kohta 20 vuotta. Ikää on 47v.
Saat jos haluat, get real bitch. Se että et ole ketään kelpuuttanut on eri asia.
AI joku puliukko tai 70v vsnhus pitäisi huolia? Muut ei ole lähestynyt ja ne joita itse olen lähestynyt, eivät ole olleet kiinnostuneita kuin juttelemaan hetken.
ENkä etsi mitään adonista. Kerran on ollut ja se riitti. 4 viimeisintä yritystäni on ollut itseäni lyhyempiä ihan ilman näkyviä lihaksi olevia miehiä.
Oikeastaan mua estää ajatus siitä että jos lähtee hakee sitä satunnaista seksiä, niin onko varma kans ettei saa jotain stalkkeri riippakiveä josta ei pääse eroon?
Siis kyl mä miehen saisin,mutta tälläset asiat mietityttää. Ne jää roikkumaan kun jotkut piskit lahkeeseen...haluu lisää ja vakavampaa.
Jos mä haluun vaan seksiä. Ja oon nainen.
Koska Raamattu sanoo niin. Onko Jumala muka ollut joskus väärässä?
Vierailija kirjoitti:
Yleensä kyllä toisin päin. Jos mies pettää niin mies on sika, jos nainen pettää niin mies ei ole huomioinut ja on sika.
Sä elät jossain toisessa todellisuudessa. Olisipa se noin. Tai ehkä naisten keskuudessa se voi olla noin muttei miesten.
Naisten kyky uhriutua ja kääntää todellisuus päinvastaiseksi on aivan uskomaton. Ei voi muuta kuin aploodeerata teille naisille.
Vierailija kirjoitti:
Naisten kyky uhriutua ja kääntää todellisuus päinvastaiseksi on aivan uskomaton. Ei voi muuta kuin aploodeerata teille naisille.
Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä kyllä toisin päin. Jos mies pettää niin mies on sika, jos nainen pettää niin mies ei ole huomioinut ja on sika.
Sä elät jossain toisessa todellisuudessa. Olisipa se noin. Tai ehkä naisten keskuudessa se voi olla noin muttei miesten.
Tämähän se on että miehillä ja naisilla on ihan eri ulottuvuudet näissä jutuissa. Ne on kun rinnakkaistodellisuudet ja miehellä on totta toinen totuus ja naisilla on eri totuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat jos haluat, get real bitch. Se että et ole ketään kelpuuttanut on eri asia.
AI joku puliukko tai 70v vsnhus pitäisi huolia? Muut ei ole lähestynyt ja ne joita itse olen lähestynyt, eivät ole olleet kiinnostuneita kuin juttelemaan hetken.
Eikö se riitä että ottaa eteen? Mitä sä kaipaat?
Kauheen vaativa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauheen vaativa
Ymmärrä että naisille tuo ei riitä, miehille toki riittää vain se reikä. Tässä on se ero.
Vierailija kirjoitti:
Koska Raamattu sanoo niin. Onko Jumala muka ollut joskus väärässä?
Onko Jumalaa joskus ollut olemassa? Ei oo näkyny
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauheen vaativa
Ymmärrä että naisille tuo ei riitä, miehille toki riittää vain se reikä. Tässä on se ero.
No juuri näinhän tässä on kokoajan sanottukin, eli ottajia kuitenkin olisi toisin kuin monilla miehillä
Ei ole kummankaan syy, koska suhde on päättynyt.
No jaa mä jopa toivoisin että joku pakoittaisi mut seksiin... no sitä odotellessa sit