Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Me Naisissa naiset kertovat miksi eivät enää halua parisuhdetta

Vierailija
24.07.2024 |

Eräs kirjoittaa:

PÄÄTÖKSENI olla etsimättä kumppania on vapauttanut minut elämään omannäköistä elämää. Minua ei vähätellä tai estetä valitsemasta elämääni ihmisiä ja asioita, joista olen kiinnostunut. Tuulikki, 53

Surullista, että Tuulikilla on tuollainen kokemus parisuhteesta. Itsekin voisin sanoa samaa entisestä avioliitostani, mutta tässä nykyisessä minua ei rajoiteta, estetä tai vähätellä. Kyllä parisuhteessakin voi elää oman näköistä elämää.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vosin luetella monta syytä miksi en ole halunnut parisuhdetta, en halua, enkä tule haluamaan.

Ensinnäkin: en tunne mitään tarvetta  siihen.  En saisi elämääni mitään lisäarvoa, iloa, onnea, tms. jos sitoisin itseni toiseen ihmiseen.  Koskaan et ole täysin vapaa jos alat elää toisen ihmisen kanssa,  Parisuhteessa on pakko ottaa toinen huomioon, ei voi elää täysin itsekkäästi vain itselleen kuten nyt voin ja haluan.

Sinkkuna voin mennä ja tulla ja tehdä päätöksiä omaa kotiani, asuinpaikkaani,  tulojani ja menojani  jne. koskien.   Päätän yksin. 

Saan olla rauhassa yksin omassa kodissani ihana hiljaisuus ja rauha seuranani.  Kukaan ei tule häiritsemään läsnäolollaan.  Voi päättää eks tempore lähteä minne haluan. Kukaan ei perään kysy.  Täysi vapaus, se on korvaamaton asia!

Iso varjopuoli ja ärsytyksen aihe on ihmiset jotka tulevat väkisin tuputtamaan omia mielipiteitään siitä voinko olla onnellinen yksin. Tullaan sanomaan että kyllä vielä kadut, Tullaan ihmettelemään ja päivittelemään.

Ei ymmärräetä että tämä on minun elämäni, minä päätän ja minä tiedän mitä elämääni haluan ja mitä en.  Tämä sama ongelma tuntuu olevan niin monella sinkkunaisella.  

Vierailija
2/6 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Tuuli on vankka päätöksestään eikä tule palstalle valittamaan yksinäisyyttä 5-10 vuoden päästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunne on molemminpuolinen, ei mitään halua tai kaipuuta parisuhteeseen yhdenkään naisen kanssa.

Vierailija
4/6 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde itsessään ei ole mikään itseisarvo.

Huono parisuhde traumatisoi. Joskus niin pahasti, että henkilö tietää ettei enää kykene uuteen yritykseen, ei edes hyvältä vaikuttavan kumppanin kanssa.

Hyvä parisuhde taas saa ihmisen kukoistamaan. 

Parisuhde voi tuhota tai voimaannuttaa. Niillä, joita se on tuhonnut on täysin perusteltu oikeus säästää itseään riskin ottamiselta.

Vierailija
5/6 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Nuoruus ja hedelmällisimmät aikuisvuodet viiletetty jännien matkassa ja kärsitty huonoista kumppaneista ja 40+ naiset on täysin loppuun palaneita ja puhkinussittuja. Ei ihme, että aikuiset miehet katselevat mieluummin kaksvitosia.

Sinä kuulut niihin huonoihin miehiin mitkä pilaa kaikkien miesten mahdollisuudet ja maineen. 

Vierailija
6/6 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex oli niin hirveä, että vieläkin 6 vuoden jälkeen en halua ketään elämääni. 

hän tuhosi mut aivan täysin valheilla, pettämisellä, pilkkaamisella.. lista on pitkä.

en enää ikinä halua mitään suhdetta. Kukaan ei kohtele enää väärin ja huonosti. 

näin on hyvä. Pärjään paremmin yksin ja olenkin eron jälkeen saavuttanut paljon. 

et HV T.N 🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän