Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies rikkoi vessan oven kun olin ABCn vessassa

Vierailija
24.07.2024 |

Olin abcllä vessassa ja siellä istuin asioillani, kun kahvaa kokeiltiin. Huusin varattu, mutta hetken päästä mies rykäisi oven kerralla auki niin että karmiin tuli kunnon kolo.

Katsoi mua hetken ja paiskasi oven kiinni. Kävin sanomassa työntekijälle että ovi on nyt rikki ja työntekijä tuli mun kanssa pöytään jossa tämä mies istui naisystävän kanssa. 

Kysyin että mitä v***" sä revit oven sijoiltaan, kun mä istun siellä psklla. Kumpikaan ei edes katsonut silmiin ja mies tiuskaisi, että naisystävä ei päässyt vessaan. Ikäänkuin syyttäen mua siitä, kun olin vessassa (tai siitä että ovi on nyt rikki). Ei anteeksipyyntöä ei mitään. 

Työntekijä kyllä pahoitteli, mutta aika törkeää käytöstä oli pariskunnalta. Sinne jäivät nauttimaan lounastaan. En kuullut työntekijän edes vaativan korvausta rikkoutuneesta karmista.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai pelästyit sisään rynnivää miestä, mutta kun hyökkäät pöytään huutaen vittua ja paskaa, meinaatko oikeasti, että hyökkäyksen kohde pyytää anteeksi silmiin katsoen?

Mä pyytäisin jos tekisin jotain noin tyhmää.

Vierailija
22/29 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai pelästyit sisään rynnivää miestä, mutta kun hyökkäät pöytään huutaen vittua ja paskaa, meinaatko oikeasti, että hyökkäyksen kohde pyytää anteeksi silmiin katsoen?

Missä luki että hyökkäsi pöytään huutaen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on käynyt kerran vastaava, olin yleisessä WC:ssä ja etsin paikkaa mihin ripustan takkini. Onneksi naulakkoa ei löytynyt, joten en ollut vielä pöntöllä, kun joku tuli rynkyttämään kahvaa.

Huusin, että varattu, mutta joku äijä repi oven auki, vaikka se oli lukossa. Sanoin, että minäpä en tänne jää ja painelin ulos. 

Toisen kerran sairaalan aulan WC:ssä asioidessa kuulin kun joku roplasi ovea. Huusin, että pieni hetki, tulen ihan just. Kuulin, kun joku vanhempi rouva alkoi itsekseen höpöttää, että ei se aukea ja rynkytys jatkui.

Sitten tuli hiljaista hetkeksi, mutta kohta taas kuulin, kun tämä nainen valitti oven takana jollekin, että ei pääse vessaan, kun ovi ei aukea ja kahvaa rynkytettiin. Huusin taas, että varattu. Kuulin, kuinka nainen vaati jotain toista henkilöä avaamaan oven.

Lopulta juuri kun olin lähtemässä WC:stä, tämä nainen ja ilmeisesti vahtimestari tulivat sisään jollain avaimella. Ihmettelen kovasti tätä, että ihmiset ei ymmärrä, että jos ovi on lukossa, niin WC on varmaan VARATTU. 

Vierailija
24/29 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on ollut noita sattumuksia jo aika paljon. Laita ap asiasta vinkki iltapäivälehteen niin saamme varmistuksen siihen oliko totta vai provo.

Vierailija
25/29 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi käydä yleisissä vessoissa nykyään, koska aina joku tulee rynkyttämään ovea minkä jälkeen suoleni ei enää toimi. Se vielä puuttuisi, jos joku pääsisi sisään. Mikä lie viikon mittainen suolitukos tulisi

Vierailija
26/29 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvettiä? Mies menee naisten vessaan repimään ovea auki, eikä paikalle hälytetä poliisia? Eikä ABC:t ole kaikki valtateiden varsilla?

No eihän siinä mitään akuuttia hätätilannetta ollut, kun tekijä istui jo pöydässä rauhassa. Rikoksena kyseeseen tulee (lievä) vahingonteko, jossa osapuolet ovat oven rikkonut mies ja huoltamoyritys. Henkilöllisyys selville ja rikosilmoitus netissä. Vahinkoilmoitus vakuutusyhtiölle, joka päättää, haluaako vaatia korvausta. Poliisia ei tarvita paikalle ollenkaan eikä varsinkaan kiireellisenä hätäkeskuksen kautta.

Vierailija
27/29 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvettiä? Mies menee naisten vessaan repimään ovea auki, eikä paikalle hälytetä poliisia? Eikä ABC:t ole kaikki valtateiden varsilla?

No eihän siinä mitään akuuttia hätätilannetta ollut, kun tekijä istui jo pöydässä rauhassa. Rikoksena kyseeseen tulee (lievä) vahingonteko, jossa osapuolet ovat oven rikkonut mies ja huoltamoyritys. Henkilöllisyys selville ja rikosilmoitus netissä. Vahinkoilmoitus vakuutusyhtiölle, joka päättää, haluaako vaatia korvausta. Poliisia ei tarvita paikalle ollenkaan eikä varsinkaan kiireellisenä hätäkeskuksen kautta.

Sama kuin sanoisit noin vaikka toinen olisi lyänyt toista tai raiskannut. Kai tässä nyt joku seksuaalinenrikos on tapahtunut

Vierailija
28/29 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama kuin sanoisit noin vaikka toinen olisi lyänyt toista tai raiskannut. Kai tässä nyt joku seksuaalinenrikos on tapahtunut

No ei ole tapahtunut.

Vierailija
29/29 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kyseessä 10 minuutin paskasessio.