Miksi naiset ei huoli kaveriksi?
Olen kiva ja normaali nuorehko mies ja haluaisin ystävystyä naisten kanssa. Mutta aina kun koitan tutustua naiseen niin reaktio on kiusaantunut tai torjuva. Ja jotkut entiset tapailunaiset joiden kanssa ei tullut sihdetta mutta jatkettu ns kavereina valitsee seuraksi aina jonkun naiskaverin menoihinsa. Miksi mies ei kelpaa kaveriksi?
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne tietää että oikeasti oot vaan pesän perässä.
Tämä. Ennemmin tai myöhemmin selviää että miehen motiivi kaveruuteen on ollut suhteen tai seksin odottelu. Tai mun naiskavereihin tutustuminen odotuksena että ystäväpiiristäni löytyy hälle heila tai seksiä.
On se niin väärin, että mies haluaa seksiä.
Ei sitä kavereilta vonguta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulke kelpaisi mies kaveriksi, mutta eipä ole kukaan huolinut. Eikä minua haittaisi pieni läheisyyskään. Ihanahan se olisi, että olisi kaveri jota voisi halailla ja vähän pusutellakin.
No eihän tuo ole mikään kaveruus.
MIelenkiintoista, että määrittelet jo parisuhteeksi kun halaillaan. Olen sitten parisuhteessa miehesi kanssa. Kiva kun kerroit.
Vierailija kirjoitti:
Miten yrität tutustua näihin naisiin? Sekin vaikuttaa hyvin paljon. Esim. itselläni on tavaraa facekirpparilla myynnissä, ihan arkisia tavaroita kuten astioita jne. On tullut vastaan "ostaja" miehiä, ja lopulta sitten heidän tarkoituksensa onkin ollut "kaveruus", eli siis seksiseuran haku. En tiedä miksi eivät Tinderistä etsi seuraa vaan näinkin erikoisin tavoin.
Joku alapeukutti tätä. Sinäkö siis teet näin? Tajuatko, että naiselle tuollainen tilanne on äärettömän pelottava! Monesti kun nämä kirppisostot sovitaan kotiovelle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulke kelpaisi mies kaveriksi, mutta eipä ole kukaan huolinut. Eikä minua haittaisi pieni läheisyyskään. Ihanahan se olisi, että olisi kaveri jota voisi halailla ja vähän pusutellakin.
friends with benefits? Se on eri asia kuin pelkkä ystävyys.
EIkö tämä benefits tarkoita seksin harrastamista. Ystäviä voi suukotellakin.
No ei todellakaan pelkkiä ystäviä suukotella. Ei ole mitään mielenkiintoa tuollaiseen. Suukottelut säästetään niille joiden kanssa haluaa ihan muuta kuin pelkkää ystävyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän tuo ole mikään kaveruus.
MIelenkiintoista, että määrittelet jo parisuhteeksi kun halaillaan. Olen sitten parisuhteessa miehesi kanssa. Kiva kun kerroit.
Oletko vähän yksinkertainen? Halaaminen kaverimielessä on täysin eri asia kuin pusuttelu. Ei kavereiden/ystävien kanssa pusutella/suukotella.
Mää sain pidettyä välit exään, meillä ei vain synkinny elämäntyyli.
Eli täytyää nussia naista ensin aikansa. Meinaankin jatkossa ottaa vain avosuhteita, ettei tule draamailijoita enää.
Vierailija kirjoitti:
En luota miesten puheisiin enää. On ollut miehiä jotka ovat ehdottaneet tapaamista ja painottaneet että ihan kaverimielessä vaan. Sitten tapaamisen aikana koitetaan siimaa josko läheisyyttä saisi tai häselletään jotain muka romanttista. Ja kerran mut on haluttu viedä aveciksi juhliin tietty taas kaverimielessä ja jälkeen päin kuulin että kyseinen mies oli retostellut harrastamallamme villillä seksillä(ei tapahtunut) ja sillä että oli antanut mulle pakit. (ei tapahtunut enkä ollut hänestä kiinnostunut muuta kuin kaverimielessä ja tämän selvittyä en tietty senkään vertaa..)
Mäkin nuorempana hengasin jonkun aikaa kaverina yhden miehen kanssa jonka kuulin väittäneen harrastaneensa seksiä kanssani kun meidät oli nähty yhdessä. Tyyppi vielä itse paljasti asian ja puolusteli että kun oli kysytty milloin viimeksi olet ollu panohommissa niin ei ollut kehdannut myöntää että viime kerrasta olis ollu tosi pitkä aika. No siihen loppui se kaveruus. Tuli olo että olen joku näyttelyesine.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan pelkkiä ystäviä suukotella. Ei ole mitään mielenkiintoa tuollaiseen. Suukottelut säästetään niille joiden kanssa haluaa ihan muuta kuin pelkkää ystävyyttä.
Kun on naama norsunv# niin toki ajatuksetkin on näin tympeitä.
Koska kokemusta on miehistä, jotka teeskentelevät kaveria vaikka ovat ihastuneita ja seksin perässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mun naama ole norsunveellä. Ihan turhaan alat mua haukkumaan tuolla tavalla lapsellisesti kun en tajua tuollaista muka kavereiden kanssa suukottelua. Kaverit ei suukottele vaan siinä on sitten jo kyse enemmästä. Ei mua ainakaan kiinnosta ketään pelkkää kaveria suukotella.
Onko teille sitten ok olla parisuhteessa ja silti suukotella sen kaverin kanssa, asia on myös ok puolisolle? Tai sulle on ok, että miehesi suukottelee naispuolisen kaverinsa kanssa?
Itseäni ei miehenä erityisemmin kiinnosta naiset kaverimielessä. Jos pidän jotain naista viehättävänä, mieluummin seurustelisin tämän kanssa. Jos nainen taas on selvästi minua vähemmän viehättävä, voi olla, että hän haluaisi seurustella minun kanssani, mutta jos en itse tunne vetoa, homma menee kiusalliseksi. Tämä ei tarkoita, ettenkö voi olla pelkkä ystävä naisen kanssa, mutta epätodennäköistä se kaikkiaan on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EI mun miestä haittaa vaikka annan kaverille pusun (yleensä poskelle) Häntä se lähinnä naurattaa. Mustasukkaisuus on sairaus.
Pusun antaminen poskelle on melkoisen eri asia kuin pusuttelu/suukottelu mistä tässä on nyt keskustelu. Ei tässä mistään poskipusuista olla keskusteltu.
Miehenä halveksin "beta orbiter"-tyyppisiä miehiä, jotka esittävät pelkkää kaveria naiselle, mutta oikeasti haaskalinnun tavoin kaartelevat naisen ympärillä odottaen oikeaa hetkeä iskeä, esimerkiksi kun nainen on huonossa tilassa. Itse miehenä teen nopeasti selväksi olenko kiinnostunut naisesta vai en, enkä leiki tuollaisia leikkejä. Mitä pelkureita.
Miksi haluat tarkoituksella vaikeuttaa elämääsi ja pyrkiä naisten kaveriksi? Siinä saat kaupan päällisiksi kaikki parisuhteen huonot puolet eli naisen osalta väkisin väännetyt riidat kun aina joku asia sinussa vaivaa.
Pettämistä tuollainen pusuttelu poskelle tai muualle. Ei todellakaan kuulu asiaan
Todella outoja, toksisia ja epätasa-arvoisia näkemyksiä - ihan kaikilta osapuolilta. En kai nyt voi olla ainut, joka on kasvanut tasa-arvoisessa yhteiskunnassa ja kaveruudet ovat täysin luonnollinen osa elämää?
Itsellä ainakin ollut jo lapsesta saakka tyttöjä kavereina. Nykyäänkin paljon naisia ystävinä - ei mitään romantiikkaa. Kerran 1 kaveri suuteli humalassa. Ja heterosinkkuna baarissa/kahvilassa tutustunut moniin ystäviin - heteroita, olivat sinkkuja.
M49
Vierailija kirjoitti:
Todella outoja, toksisia ja epätasa-arvoisia näkemyksiä - ihan kaikilta osapuolilta. En kai nyt voi olla ainut, joka on kasvanut tasa-arvoisessa yhteiskunnassa ja kaveruudet ovat täysin luonnollinen osa elämää?
Itsellä ainakin ollut jo lapsesta saakka tyttöjä kavereina. Nykyäänkin paljon naisia ystävinä - ei mitään romantiikkaa. Kerran 1 kaveri suuteli humalassa. Ja heterosinkkuna baarissa/kahvilassa tutustunut moniin ystäviin - heteroita, olivat sinkkuja.
M49
Itse en miehenä pysty tuollaiseen, sillä olen liian komea. Lopulta nainen aina ihastuu minuun ja homma menee ihan pipariksi.