Enpä usko, että miehillä on yhtä paljon ulkonäköpaineita kuin naisilla
Naisten ulkonäköä arvioidaan jatkuvasti ihan tuntemattomienkin toimesta ja sellaiset "viat" jotka on miehillä ihan ok, on naisilla todella kammottavaa ja yököttävää. Esim. Pälvikalju, karvaiset varpaat ja paksut nilkat on sallittua miehille, mutta samoilla ominaisuuksilla varustettu nainen saa osakseen pilkkaa. Ja yksikään mies ei joudu miettimään, että kehtaako nyt lähteä ovesta ulos, jos kainaloita ei ole sheivattu tai viiksikarvoja hävitetty.
Kommentit (22)
Ei olekaan. Tämä korostuu hyvännäköisillä ihmisillä. Ihan komea mies ei yleensä saa kauheasti haukkuja, sen sijaan ihan nätti nainen yleensä saa.
Vierailija kirjoitti:
Ei olekaan. Tämä korostuu hyvännäköisillä ihmisillä. Ihan komea mies ei yleensä saa kauheasti haukkuja, sen sijaan ihan nätti nainen yleensä saa.
Tämä on ihan totta. Kauniista naisestakin yritetään oikein etsimällä etsiä jotain huomautettavaa, rumia korvia tai vääriä sääriä. Ja jos ei kehosta löydetä mitään riepoteltavaa, niin vaatteet, meikki ja vaatteet ainakin on vääränlaiset.
Ap
Olen mies eikä mulla ole yhtään ulkonäkö paineita. Mua ei kiinnosta se miltä näytän eikä myöskään muiden mielipiteet mun ulkonäöstä.
Ulkonäköpaineet tulee enemmän sieltä korvien välistä.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies eikä mulla ole yhtään ulkonäkö paineita. Mua ei kiinnosta se miltä näytän eikä myöskään muiden mielipiteet mun ulkonäöstä.
Entäs sitten jos kaikki naiset ignooraa sut ulkonäön takia ja antaa pakit. Kiinostaako sitten jo vähän?
-kilttis
Uli uli uli. Mene terapiaan jos elämä on noin vaikeaa tai sitten ala syömään vähemmän.
En tiedä miksi naisten empatiakykyä korostetaan. Se tarkoittaa kykyä asettautua toisen asemaan. Naiset eivät selvästikään ymmärrä millaista on olla mies.
Ero miesten ja naisten ulkonäköasioissa on se että miehet helpommin hyväksyvät siltä miltä näyttävät tai sitten tekevät asialle jotain. Naiset taas vinkuu ja valittaa kuinka epäreilua ulkonäköpaineet ovat ja sitten sabotoivat itseään vielä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Ja tuskinpa kukaan miespuolinen miettii esim. housuja pukiessaan, että saako tämä malli ja lahkeenpituus jalat näyttämään lyhyiltä tai korostaako liikaa vääränmuotoista lantiota tai että näyttääkö näissä kengissä jalkaterät isoilta.
Ap
Lakkaa miettimästä niitä sitten. Itse sinä itsellesi asetat liikaa ulkonäkövaatimuksia.
Vierailija kirjoitti:
Miehiä ei myöskään kiinnosta toisten miesten ulkonäkö.
Vierailija kirjoitti:
Ja keneltä nämä haukut sitten yleensä tulee? Toisilta naisilta.
Tätä kommenttia kuuluu alanuolittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu :D Yksikään mies ei ole koskaan arvostellut naisten ulkonäköä tai neuvonut tyyliin "olisit nätimpi, jos vähän hymyilisit".
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäköpaineet tulee enemmän sieltä korvien välistä.
Kyllä ne alkavat peruskoulussa, kun pojat istuvat rivissä ja haukkuvat kaikkien ohikulkevien tyttöjen ulkonäön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmän toisilta naisilta, mutta myös miehiltä. Ja ihme kyllä, usein näillä miehillä ei olisi mitään varaa arvostella.
Ulkonäköäni ei ole koskaan arvostellut muu kuin poika tai mies. Kaikille heille tämä on ollut yritys käyttää valtaa. Myös ulkonäköni kauneutta on ylistetty paljon.
Niin. Sitä sanotaan luonnonvalinnaksi ja alempitasoisten miesten synnyn-näiiseksi osaksi olla ikuisesti beta ja naisten (ja tietysti myös muiden miesten halveksima, jos olet lyhyt tai lyhyehkö, omaat vääränlaisen leukarakenteen tai olet kaljuuntunut, Ei tarvitse kokea paineita riittää, että tunnustaa tosiasiat. -
Ja jos et saa mahdollisuutta elää parisuhteessa, niin se tietysti johtuu vain siitä, että pidetään varmana ja ehdottomana, että sinulla on ni-in huono itse tunto, että useampi kuin yhdeksän kymmenestä naisesta (tai toisista miehistä) ei halua edes harkita parisuhteeseen etenemistä kanssasi.
Tai jos joku hakee samaa työpaikkaa kanssasi, niin valinta kannattaa kohdistaa siihen, joka pidempi. Ei siksi, että pituudella välttämättä mitään tekemistä työtehtävistä selviämisen kanssa vaan, koska maskotin osa on varattu jo pomon lemmikki rotalle.
Ja tuskinpa kukaan miespuolinen miettii esim. housuja pukiessaan, että saako tämä malli ja lahkeenpituus jalat näyttämään lyhyiltä tai korostaako liikaa vääränmuotoista lantiota tai että näyttääkö näissä kengissä jalkaterät isoilta.
Ap