Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko on joulu piipahtanut mielessä? Itsellä on useastikin. Lahjoja olen jo hankkinut. Toivon valkoista joulua. Mulle riittää ihmisistä, että

Vierailija
24.07.2024 |

saan nähdä aikuiset lapseni.He on rakkaimmat.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta joulukuussa ostan lahjat, noin viikkoa ennen aattoa. En siis ajattele kylmyyttä ennakkoon

Vierailija
2/37 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama lahja jo hankittu. Pari upeaa, vanhaa joulukuusen koristetta löysin vasta vanhain tavaroiden kaupasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama lahja jo hankittu. Pari upeaa, vanhaa joulukuusen koristetta löysin vasta vanhain tavaroiden kaupasta.

Kuulostaa hyvältä! t.ap

Vierailija
4/37 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa ap! Hanki lisää lahjoja ettei vaan aika lopu kesken ja sitten tulee kauhea kiire lahjojen kanssa.

Vierailija
5/37 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen yhden jouluvalmistelun joka kesä, eli valitsen kuusen omasta metsästä. Eli kuusen verran jo joulua mietitty.

Vierailija
6/37 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaapa jo olla. Eiköhän nautita nyt ensin rauhassa tästä ihanasta Suomen kesästä!

Vierailija
7/37 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen yhden jouluvalmistelun joka kesä, eli valitsen kuusen omasta metsästä. Eli kuusen verran jo joulua mietitty.

Me myös, mutta yleensä vähän syksymmällä, kun käydään marjassa ja sienestämässä.

Vierailija
8/37 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinkun syönti on noin tärkeää?

Vierailija
9/37 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se mielessä useinkin. Vastahan siitä on 7 kuukautta.

Vierailija
10/37 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, justiin koristelin kuusen. Nyt katselen sitä kuunnellen joululauluja ja juon glögiä viltin alla :)

Vierailija
11/37 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot kiltti kun ajattelet lapsia. En ole itse vielä joulussa saakka, ehkä elän ikuista onnellista pääsiäistä. Mulla on kova kesädraivi vaikka pitää tehdä normaaleja asioita ja satoi.

Vierailija
12/37 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me mietittiin just kesälomalla, että missä oltais joulu. 

Kyllä vuodenajat ja juhlat kulkee mielessä meillä ympäri vuoden, ei joulun ajatteleminen meidän kesää pilaa. 

Itse asiassa tiedän jo, missä ollaan joulu 2025. Järjestelytkin tehty jo 😁

Vierailija
13/37 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime jouluna menin koiran kanssa lenkille heti aamuvarhaisella, otin sakset mukaan ja hiippailtiin naapurustossa leikkaamassa jouluvalojen johtoja poikki. Yhdeltä naapurilta vietiin koristeporo. Oli kivaa sabotoida toisten jouluja.

Vierailija
14/37 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime jouluna menin koiran kanssa lenkille heti aamuvarhaisella, otin sakset mukaan ja hiippailtiin naapurustossa leikkaamassa jouluvalojen johtoja poikki. Yhdeltä naapurilta vietiin koristeporo. Oli kivaa sabotoida toisten jouluja.

Lol!! Nyt oikeasti nauran. Oli hauska tämä!!

Vierailija
15/37 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikää 12v?

Vierailija
16/37 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lol!! Nyt oikeasti nauran. Oli hauska tämä!!

Mitä hauskaa on vandalismissa?

Vierailija
17/37 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mielessä. Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty. Lisäksi olen sesonki-ihminen eli meillä on melkein koko syksy sesonkia menossa.

Järjestämme naapuruston lapsille Halloweenbileet joka vuosi, joten niiden suunnittelu on jo aloitettu. Joululahjoja katselen samalla kun ollaan kaupoilla. Meillä ei ole kovin hyvät palkat, joten sekä halloweenbileet että joulu pitää valmistella ajoissa, jotta on varaa. 

Mietin myös koristeita paljon: Mitä laitan ja mihin, tarvitseeko jotain vai onko kaikkea jo. Ruoka on hyvä myös miettiä ajoissa. Mitä syödään, missä syödään, mitä raaka-aineita tarvitaan ja koska niitä kannattaa ostaa. 

Vähän harmittaa tosiaan elää jo joulussa, kun kesä on vasta puolivälissä, mutta ei tässä vaiheessa vuotta ole enää muuta suunniteltavaa.

Vierailija
18/37 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran suunnitellut, että olen katsonut jotain kivaa hotellia jonne mennä nukkumaan pariksi päiväksi. Enemmän suunnittelen jo ensi kesää, mitä istuttaisi pihalle ja kasvimaalle. Lunta en viime talven jälkeen kaipaa pätkääkään! Rakkaitani voin tavata ympäri vuoden, se ei ole pariin juhlapyhään sidottu juttu.

19/37 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo miettinyt mitä ihania leivonnaisia teen joulun alla. Ainakin toki rapeita tähtitorttuja luumuhillolla ja ehkä suklaakääretortun kirsikkahillolla tai toscapullia. On tunnelmallista syödä torttuja kuuman glögin kanssa ja kuunnella hartaita jouluvirsiä.

Kaikkina vuodenaikoina on jotain erityistä mitä odottaa.

Vierailija
20/37 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en vietä joulua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi