Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienet lapset, juhlat kotona ja alkoholi!

Vierailija
04.02.2007 |

Te, joilla on useampi pieni lapsi - järjestättekö kotonanne juhlia, joissa otetaan alkoholia? Esim. grillijuhlia kesäisin? Toki joku on selvinpäin, sinä vai miehesi vai molemmat? Annatteko vain vieraiden juoda? Vai odotatteko jokaisen olevan selvinpäin kun lapset ovat läsnä?

Kysymys siis niille, jotka haluavat joskus juhlia järjestää mutta eivät saa lapsiaan hoitoon.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla 11 ja 9 vuotiaat ja kyllä olemme nykyisin järjestäneet juhlia, jossa kohtuudella aikuiset ovat nauttineet alkoholia. Itse en käytä alkoholia ollenkaan, joten meillä minä huolehdin lapsista (siis omista) ja jos joisin, varmaan vuorottelisimme miehen kanssa, että aina jompi kumpi selvinpäin. Silloin kun lapset oli alle kouluikäisiä, emme järjestäneet " alkoholijuhlia"

Vierailija
2/6 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset menevät nukkumaan melkein heti kun juhlat alkavat eli joskus 19-20. Itse juomme muutaman tai toinen voi juoda ja toinen on selvänä.

Vieraat saa juoda.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...iloista puheenpulputusta ja sivistynyttä käyttäytymistä. Lapsemme ovat nyt 10, 8, ja 2. Kavereitten lapset lähellä kuopuksemme ikää.

Vierailija
4/6 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä meidänkään ystäväpiiristä löydy onneksi ketään kunnon kännääjää, joten rauhallisissa tunnelmissa ne esim. grillikutsut sujuu. :)

Vierailija
5/6 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä lapset 3 ja 1 v. ap

Vierailija
6/6 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia ei saa mihinkään ja nuorin on vasta reilun vuoden ja meidän mielestä lasten silmille ei sovi aikuisten juominen, eli juhlat valitettavasti jää pitämättä :(