Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksuaalinen ahdistelu, mikä tämä oikein oli? :(

Vierailija
24.07.2024 |

On nyt sen verran paha olo tästä että päätin tulla tänne kertomaan. Eksän tuttu jonka kanssa kerran noin vuosi sitten vietimme iltaa, oli yökerhossa jossa aloimme jutella ja tarjosi juotavaa. Kysyi mentäisiinkö hänen luokseen musiikkia kuuntelemaan ja juomaan. Mitään flirttiäkään ei ollut enkä osannut epäillä, selvinpäin tuskin olisin mennyt kenenkään miehen asunnolle muutenkaan.

No siellä riisui vaatteensa, vaati minua riisumaan ja myös riisui väkisin ja sitten kun aloin vastustella ja olisin pukenut päälleni uudestaan niin oli jotenkin nopeasti onnistunut piilottamaan vaatteeni ja etsin niitä alasti pitkin kämppää, alaston äijä perässä. Lopulta tartuin kurkusta kiinni ja kirosin niin säikähti ja näytti missä vaatteeni on, kuulemma minä itse riisunut ja sinne laittanut. Puhui minusta törkeästi ja suuttui kun sanoin suorat sanat. Jäi nukkumaan ja minä pääsin lähtemään kotiini.

Mikä tämä nyt sitten oli, voiko tehdä rikosilmoituksen, kannattaako? Ei ole kuin sana sanaa vastaan. Minua on ennenkin ahdisteltu ja nuorena käytetty hyväksi mutta tästä eilisestä tuli nyt jotenkin tosi paha ja ahdistunut olo :( Mistä saisi vertaistukea tai jotain...

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nykyaikana naiset on herkkiä. Ihan normaalia että jokainen nainen tuollaista elämässä kokee. En oo traumoja saanut. Opettele pitämään puolesi miesten kanssa.

Lortot ei saa traumoja.

Vierailija
22/39 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä se taas nähtiin, että naiset ei ymmärrä erotiikan päälle.

Taisit kirjoittaa vahingossa naiset vaikka tarkoitit miehet... 

Veikkaan kyllä että ap:n tarina on keksitty provo, mutta siinä tapauksessa että ei ole niin olen surullinen että hän joutui tällaista kokemaan, pelottava kokemus varmasti. Rikosilmoituksen tekemistä voi harkita jos uskoo että kurkkuun tarttumista tässä tilanteessa ei oikeudessa tulkita hätävarjelun liioitteluksi tai pahoinpitelyksi.

Valitettavasti ei ole provo :(

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma ettei kyseessä ole valemuisto?

t. Valemuistoista kärsinyt

Vierailija
24/39 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nykyaikana naiset on herkkiä. Ihan normaalia että jokainen nainen tuollaista elämässä kokee. En oo traumoja saanut. Opettele pitämään puolesi miesten kanssa.

No ei ole normaalia. On minultakin joskus vongattu yli-innokkaasti, mutta ikinä ei ole yritetty pölliä multa vaatteita riisumalla väkisin ja piilottamalla. Johan tuo on itsessään väkivaltainen ryöstö, ennen kuin edes otetaan huomioon tuota seksuaaliväkivaltaulottuvuutta.

Vierailija
25/39 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hullu oli se äijä mutta olisit itsekin voinut miettiä että ihanko oikeasti se halusi sun kanssa vaan musiikkia kuuntelemaan...

Yritätkö sanoa, että tuttuihinkaan miehiin ei pidä luottaa, vaan varmuudeksi naisten täytyy pelätä ihan kaikkia miehiä?

Vierailija
26/39 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä tapahtui EILEN. Ap kyllä sanoi sen jo aiemmin. Aikamoinen pääkoppa, jos valehtelee itselleen muutama tunti sitten tapahtuneista asioista. 

Vierailija
27/39 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan kyllä että ap:n tarina on keksitty provo, mutta siinä tapauksessa että ei ole niin olen surullinen että hän joutui tällaista kokemaan, pelottava kokemus varmasti. Rikosilmoituksen tekemistä voi harkita jos uskoo että kurkkuun tarttumista tässä tilanteessa ei oikeudessa tulkita hätävarjelun liioitteluksi tai pahoinpitelyksi.

Ap

Siinä tapauksessa syvin empatiani sinulle. Kamalalta tilanteelta kuulostaa, ja ei todellakaan ollut mitenkään sinun syytäsi. En tiedä tosiaan kannattaako tätä lähteä eteenpäin mitenkään viemään kun riskinä on että itse saat pahoinpitelysyytteen,harkitse tarkkaan tai ole vaikka yhteydessä nuihin auttaviin puhelimiin ja pyydä sieltä osaavampaa neuvoa. Ehkä tosiaan olisi järkevää kertoa eksällesi tästä jos hyvissä väleissä olette, ja kysyä häneltä että onko tietoinen että onko tällä tyypillä taipumusta tällaiseen. 

Haleja ja jaksamista. 

Vierailija
28/39 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En ole tuo jolle vastasit, mutta kieltämättä kokemuksesi on vähän erikoinen. Siksi jotkut epäilivät provoksi ja itse epäilin, että voisi olla valemuisto.

Vierailija
29/39 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä tapahtui EILEN. Ap kyllä sanoi sen jo aiemmin. Aikamoinen pääkoppa, jos valehtelee itselleen muutama tunti sitten tapahtuneista asioista. 

Ei valehtele itselleen vaan joku on voinut aiheuttaa sen valemuiston!

Vierailija
30/39 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hullu oli se äijä mutta olisit itsekin voinut miettiä että ihanko oikeasti se halusi sun kanssa vaan musiikkia kuuntelemaan...

Minä olen joutunut tuollaisen uhriksi alle parikymppisenä eli todella nuorena. Mies oli yli 30 vuotta vanhempi, isäni tuttu. En todellakaan osannut kuvitella silloin, että halusi tehdä minulle pahaa...

Vierailija
31/39 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En ole tuo jolle vastasit, mutta kieltämättä kokemuksesi on vähän erikoinen. Siksi jotkut epäilivät provoksi ja itse epäilin, että voisi olla valemuisto.

Ei ole kovin erikoinen kokemus, olihan täällä heti ekana rääkymässä joku, jolle tuo on niin arkipäiväistä, ettei jaksa edes pahastua asiasta. Toinen, jolle tuo on miesten normaali tapa toteuttaa erotiikkaa, ja kolmas, jonka mielestä on niin itsestäänselvää että noin tapahtuu, ettei kannata mennä kenenkään luo ikinä. 

Vierailija
32/39 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hyväksikäyttö ja ahdistelu on tavallista. Sen sijaan vaatteiden piilottaminen ja valehtelu, että uhri olisi itse riisunut vaatteensa olivat mielestäni erikoisia, joskaan eivät mitenkään mahdottomia.

Vierailija
33/39 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli viuhahdus.

Vierailija
34/39 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, jos tosiaan kävit kurkkuun kiinni ja teet rikosilmoituksen niin mies tod näk tekee sellaisen myös sinusta. 

Vierailija
35/39 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kovin erikoinen kokemus, olihan täällä heti ekana rääkymässä joku, jolle tuo on niin arkipäiväistä, ettei jaksa edes pahastua asiasta. Toinen, jolle tuo on miesten normaali tapa toteuttaa erotiikkaa, ja kolmas, jonka mielestä on niin itsestäänselvää että noin tapahtuu, ettei kannata mennä kenenkään luo ikinä. 

Minä olen se joka epäili trolliksi. Syy siihen oli se, että mies joka väkisin riisuu on sellaista tyyppiä joka ei tyydy seuraamaan ympäriinsä vaan tekee muutakin väkisin. 

Mutta toisaalta useat sarjamurhaajatkin ovat alkuun vain vähän kokeilleet mitä tapahtuu jos pahoinpitelee eivätkä ole menneet viettiensä syvimpään päähän saman tien. 

Vierailija
36/39 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen se joka epäili trolliksi. Syy siihen oli se, että mies joka väkisin riisuu on sellaista tyyppiä joka ei tyydy seuraamaan ympäriinsä vaan tekee muutakin väkisin. 

Mutta toisaalta useat sarjamurhaajatkin ovat alkuun vain vähän kokeilleet mitä tapahtuu jos pahoinpitelee eivätkä ole menneet viettiensä syvimpään päähän saman tien

No ehkäpä ap vältti tosiaan asian etenemisen vielä pahemmaksi tuolla kurkkuun käymisellä ja puolustutumisella. Vähän outo käsitys muutenkin tuo, että asiat ja tapatumat olisivat yleensä vain ääripäitä, eihän elämässä asiat niin ole. Ei ihmiset ja elämä ole niin mustavalkoista, minkä itse asiassa taisit itsekin jo jossain määrin todeta.

Vierailija
37/39 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on rikos jos ahdistelee toista seksuaalisesti ja siitä saa traumat

Vierailija
38/39 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tapana mennä miesten kotiin mutta kerran minut oli kutsuttu bileisiin -  en enää muista oliko sanottu että pirskeet on kyseessä vai vaan 'omat treffit'. Tuon miehen kanssa en kuitenkaan ikinä ole ollut missään seksisuhteessa. Olin tuolloin noin 25v eikä ollut Suomessa. 

No menin sitten. Nykyään ihmettelen ihan sitäkin että miten sitä uskalsikaan mennä ties minne pelkäämättä yhtään mitään - kuin suoraan suden suuhun.

Sitten paljastuikin että oli kyseessä seksibileet. Noihin aikoihin - ja oikeastaan koko elämäni ajan - mitään varsinaisia seksibileitä ei ole ollut ympyröissäni ainakaan. Mutta täällä oli. Ja tarkoitus taisi olla että ihmiset olisivat paneskelleet toisiaan ihan ristiin rastiin.

Kun näin mikä oli homman nimi niin päätin heti lähteä pois. Siihen aikaan ei ollut älypuhelimia joten taksin hakkiminenkaan ei onnistunut ihan miten vain. Enkä muista enää miten nämä kuviot menivät, mutta minulta oli varastettu lompakko, mahdollisesti myös avaimet, kait jotta en pääsisi minnekään... mutta jotenkin pääsin sieltä ulos ja turvallisesti taksilla kotiin, mutta en muista miten, vaikka jotain riitaa oli kun minua ei meinattu päästää sieltä pois.

Se että en muista on outoa, koska minulla on lukematon määrä tapahtumia nuoruudesta jotka luulen muistavani aivan pilkulleen ja ihan mitä on sanottu, mitä ollut päällä, ilmeet yms... Missään kännissä en onneksi tuolloin ollut - enkä muutenkaan juuri koskaan...

Miehellä on niin 'mielenkiintoinen' sukunimi että joskus olen ajatellut että oliko todellakin taustalla 'tarve' levittää omaa sukuaan ties minne. Myöhemmin kun olen yrittänyt katsoa (ihan muita yhteyksiä) että olisiko miehestä joku jälki jossain netissä niin ei todella ole yhtään mitään, vaikka samalla sukunimellä on jotain porukkaa... Koulutukseltaan hän oli  kemian insinööri teknillisestä korkeakoulusta (ei siis Suomi).

Vierailija
39/39 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä vittua? Totta kai toisen ihmisen väkisin riisuminen on seksuaalista ahdistelua. Ja liioiteltu hätävarjelu? Liioiteltua olis ollu, jos ap ois puukottanu tai ampunu tätä sikaa. Kuristaminen tai lyöminen selvästi päälle käyvää ihmistä vastaan ei ole liioiteltua. Oikein teki ap, tällä miehellä ei ois mun jälkeen ollu enää mitään millä panna tällasen jälkeen;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi