Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta suhdetta ollut sulla? Kuinka monta kertaa petetty? Itse pettänyt? Me kaikki olemme aivan rikkinäisiä ihmisiä nykypäivänä! Miten

Vierailija
24.07.2024 |

Kuinka monta suhdetta ollut sulla? Kuinka monta kertaa petetty? Itse pettänyt? Me kaikki olemme aivan rikkinäisiä ihmisiä nykypäivänä! Miten 'parantua' vai onko mahdotonta? Voitko kertoa jotain miten tämä ilmenee kohdallasi?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi suhde, kestänyt 14 vuotta. En ole pettänyt enkä uskoakseni ole tullut petetyksi.

Rikkinäisiä ihmisiä olemme kyllä kaikki ja saadaan ollakin.

Vierailija
2/13 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme. Kahdessa petetty, yhdessä pettäjä. Nyt kolmas pyörä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi aika pitkää suhdetta (8-10 v) ja kolme alle vuoden suhdetta.

Viimeisimmässä suhteessa nainen kertoi minulle ennen erästä viikonloppua minun olevan hänen elämänsä rakkaus. Lauantaina sitten paneskeli kaverinsa mökillä kaverinsa veljen kanssa. Hänen kaverinsa tuosta myöhemmin minulle vihjaisi. Kyllä se aika paljon rikkoi ja vaikka tuosta on jo vuosia aikaa niin edelleen ahdistaa, kun sitä ajattelen.

M48

Vierailija
4/13 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi suhdetta joista toinen meneillään. Sattunut kunnolllisia naisia kohdille joista tiedän ettei koskaan pettäisi. En ole itsekkään pettänyt vaikka ajatus kävi mielessä eksän kanssa koska ei ollut seksiä. Valitsin kummiskin mielummin eron koska en halunnut häntä satuttaa.

M30

Vierailija
5/13 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

8, joista 6 on ollut osittain samaan aikaan.

Vierailija
6/13 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2, jossa petetty, 1 jossa petin itse.

Vierailija
7/13 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 suhdetta, 2 ekaa petti. Jätti kyllä syviä jälkiä. Meni aika kauan ennen kun sisäistin että kaikki naiset eivät ole samanlaisia.

Vierailija
8/13 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme pitempää suhdetta, yksi petti varmasti, toinen tutustumisen alussa,  itse lasken sen pettämiseksi, vaikkei toinen osapuoli pitänyt pettämisenä vielä, kolmas tietääkseni ei. Itse en ole pettänyt enkä päällekkäisiä suhteita harrastanut koskaan. Lyhyempiä suhteita useita, joissa koin, että petetyksi tulin kaikkien osalta. Kyllä nämä ovat rikkoneet ja uskon menettäneet. Miten siitä parantua? Ei mitenkään, eletty elämä ja  toisten kohtelu kulkee aina mukana.

Vierailija
9/13 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi 1,5v teinisuhde ja 22v parisuhde, minua ei ole petetty. Itse en ole fyysisesti pettänyt, mutta vähän jutellut anonyymisti vieraiden miesten kanssa netissä, mutta ei mitään kuvien vaihtoa edes. Tämä on itselleni vähän harmaata aluetta, mutta ei kuitenkaan pettämistä.

Vierailija
10/13 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi 1,5v teinisuhde ja 22v parisuhde, minua ei ole petetty. Itse en ole fyysisesti pettänyt, mutta vähän jutellut anonyymisti vieraiden miesten kanssa netissä, mutta ei mitään kuvien vaihtoa edes. Tämä on itselleni vähän harmaata aluetta, mutta ei kuitenkaan pettämistä.

Henkinen pettäminen on mielestäni vielä pahempaa. 

Vierailija
11/13 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaukseni: 0, 0 & en. Seuraava kysymys.

N32

Vierailija
12/13 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 suhdetta. Teininä minä petin suutelemalla diskossa toisen pojan kanssa. En halunnut sitten enää jatkaa poikaystävän kanssa koska tunsin näin toista kohtaan. Toisella kertaa suutelin useamman kanssa, pientä käsipeliä myös oli ja lopulta 10v päästä petin kunnolla. En rakastanut kumppaniani ollenkaan. Kolmannella kerralla mies petti minua jatkuvasti, mutta en jotenkin jaksanut välittää. Ajattelin vain, että itsehän kärsit seuraukset koska en minä häntä enää rakastanut. Nyt jälkikäteen kyllä pännii, että en heti lähtenyt. 

Vierailija
13/13 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi pitkää suhdetta, ekan lopussa petin kun olin jo päättänyt lähteä miehen ympäriinsä paneskelun tultua ilmi. Suhde 7v.

Tokassa en pettänyt eikä mua petetty, suhde 9v.

Kolmas oli on/off suhde pari vuotta, jonka puolivälissä tauolla alkoi pieni romanssi joka meni pari kuukautta päällekkäin sen toisen kanssa. 

Olin aika härski tuossa viimeisimmässä, muutamana päivänä panin kummankin noiden miesten kanssa. Toinen pilluun ja toinen perseeseen. En vaan mahtanut itelleni mitään. En tietääkseni jäänyt kiinni. 

En oikein usko että täysin 100% luottamusta toiseen ihmiseen voi ikinä olla. Itseeni en luota ainakaan. 

Parisuhde toiveissa yhä mut en sitten tiedä kykenenkö ikinä enää rakastamaan ketään, toi viimeisin mies oli mun elämäni rakkaus mut mahdoton suhde. Ei mahda mitään. Varmasti saan mitä ansaitsen..

N43

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän