Poikaystävän kotona on jatkuva pierun haju
Kesäkuussa tavattiin ja vietetty aikaa lähinnä ulkoilmassa. Nyt oon tajunnut, että poikaystävän asunnossa haisee aina pieru, kun oon siellä. En oo kehdannut sanoa siitä vielä, kun on niin tuore tuttavuus. Mistä se voi johtua ja kuinka sanoa siitä hienotunteisesti?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret miehet haisee aina pierulle ja jalkahielle. Ne piilottaa paskaisia kalsareita ja sukkia sängyn alle ja sitten koko kämppä haisee.
Sinäkö niitä piiloja tongit kun noin hyvin asioista tiedät? Idiootti.
Olen kahden nuoren miehen äiti ja nuorena seurustellut useammankin nuoren miehen kanssa. Olen kokemusasiantuntija.
Vierailija kirjoitti:
Siellä on ollut joskus kissa.
Eikun koira. Ne haisevat hirveälle.
Vierailija kirjoitti:
Anna sille tuoksukynttilä lahjaksi
Ha hah, paska haisoo!
Tuliko sulle yllätyksenä, että mieshenkilö, varsinkin yksin asuessaan saattaa hyvinkin vapaasti töräyttää kunnon tuomiopäivän pasuunan ilmoille
Jotkut pierii kävellessäänkin kun hevoset . Päiväkodeissa myös haisee aina paska kun lapset ei pidättele, sama sun poikaystävällä sit.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut pierii kävellessäänkin kun hevoset . Päiväkodeissa myös haisee aina paska kun lapset ei pidättele, sama sun poikaystävällä sit.
"pierii"? Eikö pitäisi olla pieree?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret miehet haisee aina pierulle ja jalkahielle. Ne piilottaa paskaisia kalsareita ja sukkia sängyn alle ja sitten koko kämppä haisee.
Sinäkö niitä piiloja tongit kun noin hyvin asioista tiedät? Idiootti.
Olen kahden nuoren miehen äiti ja nuorena seurustellut useammankin nuoren miehen kanssa. Olen kokemusasiantuntija.
Meillä teinitytöt kylvää sukkia ympäri kämppää. Vessassa on likapyykkikori mutta yleensä ne likaiset vaatteet on siinä lattialla korin vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Anna sille tuoksukynttilä lahjaksi
Niitä löytyy myös pierunhajuisina.
Siellä on piilotettuna ruumis. Mätänevä ruumis haisee aluksi tympeälle viemärille
Vierailija kirjoitti:
Olinpa yksin tai toisten seurassa, niin aina haisee pieru. Mistä tuo voi johtua? Jätänkö poikaystävän, vai onko muuta vaihtoehtoa?
AP
Sinun pitää ensin selvittää mistä se haju tulee. Eli joudut haistelemaan kaikkia pintoja. Aloita sen tuoleista ja sohvasta. Perseestähän se pieru tulee. Peseekö lakanoita koskaan?
Ihminenkin on vain kasa luuta, lihaa, ja reijistä vuotavia ja haisevia eritteitä.
Vierailija kirjoitti:
Ihminenkin on vain kasa luuta, lihaa, ja reijistä vuotavia ja haisevia eritteitä.
Parastahan on se haju etenkin naisessa alapäässä. Pitää olla kunnon tuoksut eikä mitään "suihkun raikkautta".
Tämä on mielenkiintoista. Rakastuin aikanaan barcelonalaiseen mieheen kongressimatkalla siellä. Tavattiin sitten pari kertaa uudestaan Kataloniassa ja Suomessa. Hän ei pessyt itseään. Kuulemma Kataloniassa käydään suihkussa kerran viikossa. Pieremisestä ei ollut siis varsinaisesti kysymys. Mutta parisuhde voi päättyä hajuun. Näin ainakin meidän tapauksessamme kävi..