Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisi kannattanut kuunnella vaistoa :(

Vierailija
23.07.2024 |

Erottiin pari päivää sitten ja nyt jo uusi nainen kiikarissa, johon oli tutustunut jo meidän parisuhteen aikana netissä. Jos olisin kuunnellut vaistoani, niin olisin ajat sitten eronnut. Parisuhde aiheutti ihan hirveät traumat, taustalla miehen alkoholiongelmaa ja nyt esittää raitista että saa uuden naisen koukutettua. Osaa olla todella hurmaava, mutta on myös todella epätasapainoinen. Hyväksikäytti taloudellisesti ja käytti henkistä väkivaltaa, jonka seurauksena olin puoli vuotta masentunut.

Mulla vaisto suorastaan huusi jo ensitapaamisella, että kaikki ei ole kohdallaan. Haluaisin varoittaa seuraavaa naista, ettei joudu käymään läpi samaa mitä itse kävin. Mies 40 v, pieneltä paikkakunnalta kotoisin. 

Jotenkin olin vaan todella koukussa mieheen, enkä osannut irrottautua vaikka järki sanoi että eroa. On-offia aika pitkälti parisuhde olikin. Oon vaan nyt niin hajalla kaikesta. Fyysistä pettämistä ei tietääkseni ollut, mutta muille naisille kirjoittelua, valehtelua jne. Eikä koskaan ollut tukena kun olisin eniten tarvinnut. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nimitän tuota tosiasioiden tunnustamiseksi, enkä vaistoksi.

Vierailija
2/7 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinhän se on ja olin tyhmä että roikuin tuossa miehessä kiinni, mutta sitä tarkotinkin että vaisto jo ensitapaamisten aikaan varoitti että kaikki ei ole kohdallaan. En sitä kuitenkaan uskonut ja kärsin seuraukset. Viimeiseen asti uskoin että voisi muuttua.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskottavia nää naisten uhriutumisviestit, kun parisuhteen päättyminen on muka aina ollut 100-prosenttisesti miehen syytä ja nainen itse on ollut täydellinen enkeli. 

Vierailija
4/7 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit onneksi huokaista helpotuksesta ja saada oma elämä takaisin. Se positiivinen.

Vierailija
5/7 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tiedä mitä taustalla oli ja millainen mies kyseessä. Oli julma manipuloija. Mulle tuli 10 000 e taloudellista tappiota miehen takia. Sanoi itsekin erotessa että mussa ei ollut mitään vikaa, vaikka aikaisemmin se vika oli miehen mielestä aina minussa.

Tottakai olin riitoihin osallinen, mutta siitä sai hyvän syyn kertoa kavereille miten hirveä olin. Samaan aikaan sit kuitenkin olin muka se maailman ihanin ja rakkain jne. 

Vierailija
6/7 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä ajattelet et täällä pystyt varoittamaan noilla tunnusmerkeillä? 

Vierailija
7/7 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju varmaan poistetaan jos tarkempia tuntomerkkejä ilmoittelen. Ja halusin oikeastaan päästä purkamaan pahaa oloa johonkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi