Miksi tissit kasvaa vanhetessa?
N.35 vuoden tietämillä huomasin, että rinnat kasvoi vuosi vuodelta. En tykkää yhtään raskaista ja roikkuvista rinnoistani. Vielä 25v tienoilla ne oli hädin tuskin B kupit. Nyt on D kupit ja sittenkin pursuaa reunoista yli. Ympärysmitta on kasvanut 75.destä 80. Mitään merkittävää lihomista ei ole siis tapahtunut. Kaikki läski on mennyt kai tisseihin.
Kommentit (24)
Olen nyt siis 54 vuotias. En toki oletakkaan, että nuoren tytön rinnat säilyisivät koko iän, mutta että tällaiset mummotissit tulee.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Ai? No ei kyllä kasva. Mulla samanlaiset onnettomat yritykset kuin 13 vuotiaanakin
No minulla vauhti on kiihtynyt 50 kohden mennessä. Oli yhdessä välissä venymisarpiakin havaittavissa
Ap.
Rasvan määrä kehossa lisääntyy, siksi.
Otan osaa ap, tätimeijerit ovat persiistä. Samaa vikaa ja hoikassa kehossa saavat aikaan ei-toivotun läskiefektin.
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt siis 54 vuotias. En toki oletakkaan, että nuoren tytön rinnat säilyisivät koko iän, mutta että tällaiset mummotissit tulee.
Ap.
Joillakin on jo parikymppisenä mummotissit.
Onneksi sentään ei ole kyttyräniskaa, paksuja pohkeita ja isoa röllykkämahaa.
Vierailija kirjoitti:
Maan vetovoima.
Ei se lisää tissien volyymia, se vain vetää niitä alaspäin. Ihan eri juttu kuin tämän aloituksen pointti.
Pitää vielä siis pari vuotta odotella että pääsee tästä AA kupista eroon
Mulla oli kanssa b-kuppi pitkään. Olen kyllä vähän lihonut mutta kun vaihdevuodet alkoi niin tissit on järkyttävän kokoiset ja vähän roikkuu. Minulla ei ole lapsia.
Mulla kasvoi n 35v, luulen että oli painonnnousua tai vaihdevuodet. Samaan aikaan menkat heitteli, oli aknea ja mielialat karseat. Nyt parin vuoden päästä rinnat on pienemmät, paino laskenut, menkat tulee harvoin ja ei enää itketä ollenkaan.
Mulla kasvaa lihoessa. Odotan niiden pienenevän kun hoikennun vai jääkö ne polviin.
Vierailija kirjoitti:
Pitää vielä siis pari vuotta odotella että pääsee tästä AA kupista eroon
Kyllä minulla oli jo nuorena isot rinnat, jotka jatkavat vain näköjään kasvuaan😅 Ei A-kuppikoko kasva D-kupiksi vanhemmiten 😄.
Oota kun allit alkaa kasvaa myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.
Joillakin on jo parikymppisenä mummotissit.
Tuollainenhan on paras povi, siis oikein hyvin suuri ja kauniisti riippuvainen!
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa ap, tätimeijerit ovat persiistä. Samaa vikaa ja hoikassa kehossa saavat aikaan ei-toivotun läskiefektin.
Mikähän efektin roikkuvat kivekset aiheuttavat. No, ei onneksi vielä roiku yhtään. Tulipa vain mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Juurikin näin. T-paidat kiristää rinnoista ja näytän lihavalta yläosasta. Aina saa jännittää meneekö kauluspaidan napit enää kiinni, koska teen keikkaluonteisesti töitä jossa se on työasuna.
Ai? No ei kyllä kasva. Mulla samanlaiset onnettomat yritykset kuin 13 vuotiaanakin