Miksi tissit kasvaa vanhetessa?
N.35 vuoden tietämillä huomasin, että rinnat kasvoi vuosi vuodelta. En tykkää yhtään raskaista ja roikkuvista rinnoistani. Vielä 25v tienoilla ne oli hädin tuskin B kupit. Nyt on D kupit ja sittenkin pursuaa reunoista yli. Ympärysmitta on kasvanut 75.destä 80. Mitään merkittävää lihomista ei ole siis tapahtunut. Kaikki läski on mennyt kai tisseihin.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli kanssa b-kuppi pitkään. Olen kyllä vähän lihonut mutta kun vaihdevuodet alkoi niin tissit on järkyttävän kokoiset ja vähän roikkuu. Minulla ei ole lapsia.
Minullakaan ei ole raskauksia takana.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa ap, tätimeijerit ovat persiistä. Samaa vikaa ja hoikassa kehossa saavat aikaan ei-toivotun läskiefektin.
Juurikin näin. T-paidat kiristää rinnoista ja näytän lihavalta yläosasta. Aina saa jännittää meneekö kauluspaidan napit enää kiinni, koska teen keikkaluonteisesti töitä jossa se on työasuna.
Ja onhan se vähän kiusallista, kun miehet katselee aivan avoimesti rintavarustusta. Kyllä meinasi eilenkin uimarannalla miehillä niskat katketa, kun töllättiin ihan huolella vaikka oma puoliso rinnalla!
MInulla on vielä menkat. Mutta toki esivaihdevuodet on käynnissä ja pms oireet on välillä kuin teinillä. Saattaa siis johtua paljonkin siitä.
ap.