Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kesä on ollut taas pettymys

Vierailija
23.07.2024 |

Enkä puhu nyt keleistä. Ihan turhankin kuumaa on minulle ollut. Nytkin mittari näyttää +29. Odotin tammikuusta alkaen yhtä reissua ja sen voimin koin kestäväni pitkän ja kylmän talven. No se reissu tietenkin viimehetkillä peruuntui. Odotin myös muutamia muita juttuja kesältä, mutta nekin lässähti kun juuri kukaan ei lopulta "päässytkään" mukaan. Yksin olen taas 95% kesäni viettänyt, vaikka odotukset oli aivan muuta. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä odota mitään, niin et pety. 

Vierailija
2/6 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä on nyt. ELÄ. Olit kotona tai pihassa. Tuulettomalla tietenkin vaikea mennä pitkälle tai kuumalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioita voi tehdä yksinkin. 

Vierailija
4/6 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin odotin pääseväni reissuun ja ulos aurinkoon ja muuta mukavaa. Mutta sisällä on mennyt jo reilu 3 viikkoa, milloin on satanut, milloin mitäkin. Eilen oli määrä mennä kaupungille tapahtumiin, mutta alkoi sataa juuri ennen. Sama tänään. Jne. Jostain reissuista ei tietoakaan. Vähän olen ulkoillut kotinurkilla. Tänään sain juuri ja juuri tihkusateessa roskat vietyä pois. Siinä taas esimerkki ihanasta "reissusta". Loman ainut hyöty on ollut se, ettei ole tarvinnut mennä töihin.

Vierailija
5/6 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä koskaan laske onneasi kenenkään toisen varaan.

Elämän opettama sananlasku

Vierailija
6/6 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuorempana tehnyt muutaman automatkan yksin ympäri eurooppa. Ihan mukavaa ja opettavaista oli. 1987- 1990. Suosittelen.