Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tekeekö täällä joku oikeesti saunamakkaraa folioon kääräistynä?? Siis saunan kiukaalla? en oo koskaan tehnyt ja ikää jo yli 40v

Vierailija
23.07.2024 |

Mistä olen jäänyt paitsi??

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää kiuasmakkarasta kun koko sauna haisee niiden jälkeen pahalle, mutta takassa tulee välillä paistettua makkaroita makkaratikun päässä varsinkin talvella.

Ei se mitään pussissa tai tiiviissä foliossa haise. Tai en tiedä, onko jotkut makkarat haisevampia kuin se lenkki, jota meillä kiukaassa paistetaan.

Vierailija
42/44 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva kun haisee joku makkara saunoessa🤮🤢🤢

Sen makkaran voi laittaa sinne kiukaalle löylyttelyjen jälkeen, niin ei tarvitse itse olla siinä hajussa. Vaikka katkaisisit sähkökiukaan virran, kypsyy se jälkilämmössä. Tosin kiuasta kannattaa pitää hetki päällä saunomisen jälkeenkin, jotta sauna pääsee kuivumaan eikä rupeaa haisemaan eltaantuneelle hielle.

Kiva kun ne makkaran rasvat tirisee ja tarttuu hajut seiniin, kattoon ja lauteisiin. Hyi että, oksettavaa!!

Ei ne sieltä foliosta minnekään tirise.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva kun haisee joku makkara saunoessa🤮🤢🤢

Sen makkaran voi laittaa sinne kiukaalle löylyttelyjen jälkeen, niin ei tarvitse itse olla siinä hajussa. Vaikka katkaisisit sähkökiukaan virran, kypsyy se jälkilämmössä. Tosin kiuasta kannattaa pitää hetki päällä saunomisen jälkeenkin, jotta sauna pääsee kuivumaan eikä rupeaa haisemaan eltaantuneelle hielle.

Kiva kun ne makkaran rasvat tirisee ja tarttuu hajut seiniin, kattoon ja lauteisiin. Hyi että, oksettavaa!!

Miksi eräillä on niin mahdottoman vaikea käsittää, että ei makkaraa sellaisenaan laiteta kiukaalle vaan kääritään tiiviisti hyvään folioon tai varsinaiseen paistopussiin?

Vierailija
44/44 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makkapussiin ettei rasva käry kiukaalla.