Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku viisikymppinen mies tuli paasaamaan siitä että minulla on kesällä kitkarenkaat

Vierailija
23.07.2024 |

Ajan kesästä syksyyn autoa ehkä kerran pariin viikkoon noin 10km joten ei mitään järkeä vaihtaa kesärenkaita erikseen alle keväällä.

Silti joku mies tuli avautumaan asiasta ja hoki että se tekee autolle ja tieverkostolle huonoa, ja olenko ihan tollo jne.

Kuka edes kiinnittää tuollaiseen huomiota? Ja aukoiko päätä vain koska olen nainen?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kieltämättä vähän hölmöä ajella kitkoilla kesällä. Ei sillä etteikö asiasta jeesustelu olisi vähintään yhtä typerää.

Vierailija
22/25 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli webasto sökö ja aina välillä tuprutti reippaat savut ajaessa. Tilanne oli se, että korjausaika oli jo tilattu, mutta kauppaan oli pakko mennä vaikka hävetti se käry. Parkkeerasin kaupan pihaan niin eikös vaan heti ollut joku myöhäiskeski-ikäinen Urpå päätään aukomassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kitkarengas ei toimi optimaalisesti kesäkuumalla. Kumiseos erilaista.

Minulta suli kitkarenkaat alta, kun ajoin kesähelteillä pitkän matkan. Kyllä ne kesti ihan hyvin lyhyillä matkoilla ja normilämmöissä.

Vierailija
24/25 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuori tai edes nuorehko nainen ja auto, niin johan on keski-ikäiset miehet pätemässä. Lisäsi kerran Motonetin pihalla moottoriöljyä, niin yksi tuli väittämään että öljy on väärää ja pitäisi olla sitä tai tätä öljyä. Kerran olin tankkaamassa, kun toinen vanhempi äijä sanoin, että huomasinhan että olen tankkaamassa dieseliä enkä bensaa. Kiitin tiedosta ja sanoin että tietysti tankkaan dieselautoon dieseliä. "Ei naiset aja dieselillä." Suurinta osaa nyt ei tietenkään kiinnosta, mutta nuo vähätkin on liikaa.

Minä vain itsekin keski-ikäisenä miehenä ihmettelen, että missä ihmeen maailmassa nämä kuvaamasi kaltaiset urpot ovat oikein kasvaneet. Kyllä jo minun lapsuudessani 1980-luvulla oli aivan itsestäänselvää, että naiset ajavat autoilla siinä missä miehetkin.

Maassa on ainakin miljoona miestä, etenkin maaseudulla joilla niin Saudi-Arabialainen maailmankuva että nainen ratissakin on joku "outous".

Vierailija
25/25 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksillä kitkoilla ajoin kesän kun oli uudet renkaat ostoslistalla talveksi. 

täyspaskathan ne oli hellekesän ajoissa ja lamellit sulivat pinnasta kiinni. 

Toivottavasti kukaan ei ajele enää talvea kitkoilla joilla on kesä ajettu.