Pisin yhtäjaksoinen työpaikkasi?
Tuli kaverin kanssa puheeksi, että hän el ole 3 vuotta pidempään samassa työpaikassa. Itse olen ollut samassa paikassa yli 20 vuotta, ollaan molemmat 52v
Kommentit (15)
Ekassa "oikeassa" työpaikassa olin 9v. Nykyisessä työpaikassa ollut nyt myös 9v.
Hän parhaillaan uutta työpaikkaa, havaittu että kovin paljoa työnantajat eivät arvosta kykyä sitoutumiseen, pitäis olla sellainen parin vuoden hyppijä...
M40
Syksyllä tulee 10 vuotta. Olen enemmän kuin kypsä vaihtamaan, uusi paikka koko ajan haussa.
Stockmann, 28 vuotta ja sitte otin loparit kun en enää kestänyt niitä veemäisiä asiakkaita ja päälliköitä.
Vierailija kirjoitti:
Nokia, 30 vuotta. Sain kenkää 52-vuotiaana.
Sama firma, 14v. Lähdin ihan itse. Sit on takana 5v työsuhe ja nykyinen 5v.
Nykyinen 17 vuotta. Tosin olen työskennellyt konsernin sisällä useammassa eri osakeyhtiössä ja siirtynyt sittemmin yrityskaupan myötä täysin uuteen yritykseen. Onko tämä mielestänne sama työnantaja?
6 vuotta pisin. Toisella alalla olin kyllä 10 vuotta, mutta vaihdoin välissä yrittäjäksi vaikka hommat oli samat.
34 v. Nyt ikää 59 ja hommat jatkuvat.
Nykyisessä olen ollut 8 vuotta ja viihdyn edelleen hyvin.
10 vuotta. Tämä nykyinen, ensimmäinen työpaikkani.
Itsellä pisin työsuhde on muutamaa päivää vaille 4 vuotta. Tosin tästä yli vuoden olin sairauslomalla palaamatta töihin eli todellisuudessa 2 vuotta 11 kk on pisin yhtäjaksoinen työskentelyaika samalle työnantajalle. Olin aikanaan Postillakin yhteensä n. 3,5 vuotta, mutta siinä oli 2kk työttömyysjakso välissä eli ensin n. 2 vuotta ja katkon jälkeen vielä n. 1,5 vuotta.
Ikää tällä hetkellä n. 50 vuotta.
Nykyisessä pian 13 vuotta. Tämä on luultavasti viimeinen, ikä 60. Sitä ennen paljon pätkätöitä ja pisin konkurssiin päättynyt 4 vuotta.
Nokia, 30 vuotta. Sain kenkää 52-vuotiaana.