Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisikohan ollut oma mummoni vai äitini (vai kentoes anoppi) joka kertoi, että oli kaalinlehtiä käyttänyt rintojen päällä (rintsikoiden alla), jotta maidoneritys käynnistyisi, eikä maito pakkaa rintoihin. eikä näin ollen aiheuta tulehdusta.

minäkin ostin heti synnäriltä tultuani (tai mies osti) keräkaalin jääkaappiin ja pidin sitten hauteita rintojenpäällä.

mulla maito ei noussut kunnolla sairaalassa, vaikka pakotusta sitten olikin ja rinnat kuin tiileskivet. juuri tähän kaalet auttoivat. aina kun tuntui pahalta rinnoissa ja yritteli rintatulehdusta tai tuntui, että maito pitää saada liikkeelle, kaalta vaan rinnoille...

joten kaalta kaappiin! ja voihan sitä tietty syödäkin ;)

anniliinu

Vierailija
22/28 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että joku on mun kaverina! täällä sitten pidetään maalisten pinoa kaksistaan pystyssä ;). Mä jään sit yksin kun sä päätät jakaantua :). La 23.3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

....Siis APUA, tässähän alkaa pikkuhiljaa herätä todellisuuteen!!! =/

Tsemppiä kaikille niin oireisille kuin oireettomillekkin!!

Nonih, poitsulla on nälkä, joten mentävä antamaan lapselle ruokaa.

Minnis

Vierailija
24/28 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappi ja Möhkis, mä jään tänne roikkumaan teidän seuraks. Esikko syntyi rv41 ja kuopus 42+1(käynnistys), joten mä en lähde ihan hevillä, vaikka tietty toiveita olis. Mulla se la on 7.3 ja siihen se 15 pv lisää eli 22.3. on varmaankin mulla käynnistys.

Tosin tossa mietin, että josko tää hillitön vedevhimo tarkottaiskin Vesimiestä *virnistys*. Sillon ei olis enää paljoa jäljellä.

Mulla ei oo kummassakaan raskaudessa ollut minkäänlaisia ennakoiva merkkejä. Kuopuksestakin suppari (kaikki) loppui kuin seinään rv38.

Väsyttää ja miestä on ikävä, tulis jo tiistai. Meillä poika kans flunssassa, eikä varmaankaan mee kouluun huomenna.

Mua on taas alkanut oksetta, jos vähänkin syö liikaa. Herkkuja kuyllä uppois (mielummin suolasta), mutta ruoka tökkii.

Ehkä huomenna pirteämpi olo

-m-

Vierailija
25/28 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkeilemässä oltiin siis viikonloppu, mukavaa oli, mun veli perheineen oli meillä siellä seurana. Saunottua tuli ja pulkkamäessä viihtyivät muut paitsi minä.

Ainut kurja puoli oli se, kun piti sen seitsemän kertaa käydä vessassa, niinkuin te muutkin, mutkun siellä ei ole sisävessaa:(

Automatka (150km/ suunta)sai aikaan muutaman kipakan supistuksen, ja perjantai-iltana niitä tuli illalla puolen tunnin ajan vielä lisää, ja kävi jo mielessä, ett näinköhän sitä täytyy Kotkaan ajella näyttäytymään, mut onneksi sit loppuivat.

Sairaalakassia en ole minäkään vielä pakannut, vauvan vaatteet laitoin kyllä Tapin tapaan haalarin sisään, ja turvakaukaloon odottelemaan, niitä ei mies kyllä löytäisi just niitä mitä minä haluan, vaikka miten selittäisin, mulle varmaankin osaisi kyllä puuttuvat tavarat tuoda, jos jotain kiireessä unohtuu.

Nyt on sitten pyykkikone pyörimässä, ja sitä kai se täytyisi seuraavaksi lähteä tyhjentämään. Sit pesua odottaakin mökiltä mukana tuodut vaunu-, pinnasänky- ja sitteritekstiilit. On sitten puhtaana, kun seuraavan kerran mennään, varmaankin jo vauvan kera:)

Mut nyt askareiden pariin, moikkis...

Petriina rv 34+6

Vierailija
26/28 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis meitä jotka tänne jää kun muut menee jo..

Mulla on aika karmee olo..mistä lie johtunee. Tulee jokseenki elävästi mielee alkuraskauden ällötysolo. Ummetuskin on noussu kurkkuun asti - ainaki..yäk, ostin luumusosettakin mutta kun ei sitä nyt tee mieli. Kai se on purkillinen kohta syötävä. Sen sijaan voisin syödä ainaki 7 appelsiinia ja 15 mandariinia..ja juoda 5 litraa kylmää vettä...mansikat vaihtuu näköjään appelsiineihin (kiitti vaan, joku nimittäin yks pvä mainitsi himoitsevansa appelsiineja..pakkohan niitä sitte oli ostaa..nyt on kuoria kaikkialla!).

Puksu on hiljaksee..ihan outo tunne. Kyllä mä tossa reilu tunti sitte makailin puol tuntia sohvalla ja sain kokoon ne 10 liikettä, ihan ilman härnäämistä..mutta vaikka ne tulikin puolessa tunnissa, tuntuu ihmeelliseltä kun aiemmin ne on saanu kasaan about 10 minuutin aikana! Ilmeisesti sitte vaan tila vähissä.

Yäääk, inha semmonen " ähky-olo" vaikken ole syöny kun niitä appelsiineja..ehkä mä vetäsen sitä luumusosetta nyt sitte, iltaruoka jää kyllä väliin..niin pahasti yököttää :(

Tapp - jonka vatsa alkoi juuri pyöriä villisti *silmät ymmyrkäisinä*

Vierailija
27/28 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska lähtö tulee,tjaa,huhtikuussa=)Tai sitten...

Meillä nelkku tulossa kipeäksi.Kuuman oloinen ja itkuinen oli nukkumaan mennessä.Lähistöllä ollut vatsatautia ja nyt kyllä jännitän kovin ettei vaan oo sitä tulossa.

Muutenkin jaksaminen alle normaalin,mitä sitten jos koko talo oksentelee?

Eipä uskalla ees ajatella....

Tämä tapaus massussa on kyllä uskomaton.Venyttelee niin että vatsa saa" siivet" kummallekkin reunalle.Tekee pahaa,huh!

Se on kumma miten aina ultrassa sanovat että on rt vaikka voisin vannoa että tekee edelleen kuperkeikkaa ja välillä majailee viistosti.Tai sitten en kyllä yhtään tunnista vauvan asentoa...

Torstaina on ultra,innolla ootan.

Olen yrittänyt välttää makeaa mutta tänään meni maraboun suklaalevy niin että humpsis vaan...Nyt harmittaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Taidan kömpiä petiin.

Öitä kaikille!

L

Vierailija
28/28 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen vielä kauan täällä,La 24.3,joten ei tarvitse mun ainakaan vielä pitkään aikaan toivoa et jotain jakautumista tapahtuis.