Apua mitä teen
Auttakaa ihan hirvee paniikki!
Olin yks päivä tyhmä ja jotenkin ihan ajatuksissani ohitin maantiellä sulkuviivan kohdalla ylämäessä pyöräilijän niin että vastaan tuli autoja. En ollut kokonaan siis vastaantulijoiden kaistalla vaan vähän vaan renkaat siellä. No, googletin että tuosta tulisi varmasti ehdollista vankeutta jos se olisi nähty! Tuntuu ihan kauheelta, että voisin joutua ehdolliseen vankeuteen! Haluisinkin nyt että kerrotte, pitäiskö mun tehä itestäni rikosilmoitus koska tilanne on mahdollisesti videolla? Tai mitä jos jätän ilmoituksen tekemättä niin elänkö loppuelämäni syyllisyyden kanssa? En tietenkään halua ehdonalaista, mutta jos sellainen olisi tullut tuosta niin siinä tapauksessa se olisi varmaan hyvä kertoa poliisille. Apua oikeesti mitä teen!?
Kommentit (19)
Joku toinen törppö vastaantuluja teki saman tänään. Säikähdin, kun juuri kohdallani oli ohitus.
Jatka elämääsi, äläkä tee samaa virhettä enää. Kaikki teemme virheitä, mutta pääasia on että niistä oppii.
Kaikkea hyvää!
Osta tikkari, se punainen.
Ps. Me kaikki luettiin toi uutinen, vain AP omi sen itselleen.
Mene ap nukkumaan päiväunet ja lopeta ulina. Keksi ensi kerralla parempi tarina.
Jatkaisin joo mielelläni elämääni, mutta miten pystyn? Pitäiskö mun oikeesti kertoa poliisille, kun siitä tilanteesta on sellainen video, jossa se näkyy ainakin joten kuten?
Koko ajan on sellainen olo, että mun pitäisi olla ehdollisessa mutta en ole
Vierailija kirjoitti:
Jatkaisin joo mielelläni elämääni, mutta miten pystyn? Pitäiskö mun oikeesti kertoa poliisille, kun siitä tilanteesta on sellainen video, jossa se näkyy ainakin joten kuten?
Koko ajan on sellainen olo, että mun pitäisi olla ehdollisessa mutta en ole
Idiootti sä olet kun jankkaat tätä paskatarinaasi.
Olin se pyöräilijä ja mietin vain että onpas taas yksi helvetin ääliö liikenteessä. Siinä kaikki.
Mutta mitä tapahtuisi jos ilmoittaisin poliisille? Olisiko se mun velvollisuus kun on video tilanteesta? Kun oikeesti mulla on sellainen tunne koko ajan, että salaan rikosta poliisilta. Miten te pystyisitte elämään sen kanssa, että teillä pitäisi olla ehdollinen mutta ei ole?
Rauhoitu. Ei tapahtunut mitään nyt. Pyöräilijä selvisi hengissä, hyvä. Autoilijat myös. Joskus toisen kaistan tyyppi voi koukata eteen tai muu tilanne, siksi niistä pitäisi olla ehkä kaukana. Ehkä toisella kertaa ei tee ohitusta väärässä kohdassa tai odottaa tyhjää tietä.
Mut mitä jos tekisi rikosilmoituksen niin eikö siitä voisi seurata tuomio koska näyttöä on?
Miten te pystyisitte elämään asian kanssa jos olisitte tehnyt noin?
Voisko joku oikeesti vastata?
En jaksa mitään kommentteja että lopeta jankkaaminen
Vierailija kirjoitti:
Mut mitä jos tekisi rikosilmoituksen niin eikö siitä voisi seurata tuomio koska näyttöä on?
Hyvin. Olisin oikein tyytyväinen, niin kauan, kun kukaan ei kyselisi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos joku kyselisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos joku kyselisi.
Sitten miettisin, että miten kostan.
Ainahan voit sanoa, että tiennyt mokanneesi. Mut ainiin sähän teit aloituksen ja paljastit itsesi.!? 🤭 Sori mun pakko nettivinkki susta ap.
Vierailija kirjoitti:
Ainahan voit sanoa, että tiennyt mokanneesi. Mut ainiin sähän teit aloituksen ja paljastit itsesi.!? 🤭 Sori mun pakko nettivinkki susta ap.
Oikein tällaiset rikolliset käräytetään virkavallalle. Vielä netissä kehtaavat kehua tekemisillä ja sitten piilo ivallisesti ovat muka ahdistuneita ja peloissaan.
Vierailija kirjoitti:
Okei nyt voidaan lopettaa. Joku vois nyt kertoa että olihan toi vitsi, ethän oikeesti tehnyt mitään nettivinkkiä?
Enkä todellakaan kehu tekemisiäni, päinvastoin kadun suunnattomasti ja haluaisin vain unohtaa asian. Olen kuitenkin tällainen murehtija ja jankkaaja ja siksi kysyin täällä.
Ehkä nyt vaan yritän ajatella, että hyvä ettei kenellekään sattunut mitään, otan opikseni ja vaikka se ehdollinen olisi voinut tuosta tulla, niin en nyt rasita poliisia sillä että he alkaisivat juttua selvittämään, vaan otan opikseni ilman tuomiotakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei nyt voidaan lopettaa. Joku vois nyt kertoa että olihan toi vitsi, ethän oikeesti tehnyt mitään nettivinkkiä?
Enkä todellakaan kehu tekemisiäni, päinvastoin kadun suunnattomasti ja haluaisin vain unohtaa asian. Olen kuitenkin tällainen murehtija ja jankkaaja ja siksi kysyin täällä.
Ehkä nyt vaan yritän ajatella, että hyvä ettei kenellekään sattunut mitään, otan opikseni ja vaikka se ehdollinen olisi voinut tuosta tulla, niin en nyt rasita poliisia sillä että he alkaisivat juttua selvittämään, vaan otan opikseni ilman tuomiotakin.
Hei! Eihän kukaan oikeesti tehnyt mitään nettivinkkiä? Toivottavasti vaan vitsailua
?