Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulipa tosta synnytyshuuto keskustelusta mieleen se,

Vierailija
04.02.2007 |

kun olen kaksi lasta synnyttänyt eri sairaaloissa kummatkin, ja kummallakin kerralla ollaan jouduttu johonkin synnytys ruuhkaan..

Esikoisen tehdessä tuloaan saimme sillähetkellä ainoan vapaan synnytyssalin. Kätilö joutui välillä muihin saleihin avustamaan, ja naistenosastolta sain aamu 7n aikaan viimeisen vapaan vuodepaikan..

Kuopus syntyi pienemmässä sairaalassa, tuli aika joutuisasti, mutta iltapala meidät laitettiin syömään jo " omaan" huoneeseen, joku raukka nimittäin jonotti synnytyssaliin pääsyä vastaanotto huoneessa..

Mitenkä muilla?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja esikoisen synnyttäessä ei kai älyttömästi ruuhkaa ollut mutta kätilö hyppi kyllä vähän väliä jossain... ja nyt kuopuksen synnytys lokakuussa oli myös onnex hiljainen päivä..mentiin pe-la yönä supistusten takia mutta ei ollut vielä ihan tulossa ja jäin osastolle nukkumaan...siellä juttelin naisten kanssa jotka odotteli käynnistyksiä niin he kertoivat että sen lauantai-päivän käynnistykset on peruttu ruuhkan ja väenpaljouden takia... meidän tyttö sit päätti silloin la-su yönä sit syntyy mutta sitten oli kaikki ruuhka jo varmaan loppunut :)

Vierailija
2/3 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin kävi myös kuopuksen kohdalla toukokuussa -05. Vuodeosastoilla ruhkaa. Mutta sitten kävikin niin onnellisesti, että sain poliklinikka synnytyksen eli aamulla synnytin klo 7 jälkeen ja illlalla olin jo puoli kuuden aikaan kotona vauvan kanssa. Kotiinpääsy ei johtu ruuhkasta vaan muusta syystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen aikaa että yhdestä salista tehdään minulle tilaa. Siellä oli synnytys jämähtänyt paikoilleen ja minulla oli täysi tohina jo päällä. Siirsivät heidät johonkin tauko/lepohuoneeseen ja siivosivat minulle puhtaaksi paikat että pääsin ponnistamaan saliin. Vuodeosastolla jouduin leikkihuoneeseen, kun koko osasto oli täynnä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi