Aijotko ryöstöhinnoista huolimatta tänä vuonna pakastaa mansi- taikka mustikkaa?
Kommentit (58)
Kyllä koska käymme keräämässä mustikkaa 60 litraa ja pakastamme.
En. Tekosyyni on se, että pakastimeni on rikki.
Manse -koita kasvaa Tampereen suunnalla.
39,90 maksoi mansikka per loota. Mustikka 50€/10l. Puolukkaa aion vielä ostaa kun on sen aika. Ei mulla ole aikaa tai mielenkiintoa noukkia marjoja itse.
Syötiin vaimon kanssa kahdestaan neljä 5 kg laatikkoa tuoreeltaan. Maha toimi hyvin, kun loota kesti yleensä 2-3 päivää. Maksoimme 37-39 e kolmesta ja 55 e viimeisestä. Pakastemarjoja saa kaupasta.
Suomen kielesi on alkeellista, takaisin kouluun.
Musti- ja puolukoita noukin omin pikku kätösin ja myynkin osan.
Teilläkö ei ole viittäkymppiä rahaa? Aika jännä tilanne.
Pakasteena saa mansikkaa 10e kg ja mustikkaa samoin. Oon koko talven ja kevään syönyt marjoja. Nyt kesällä mansikkaa enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Teilläkö ei ole viittäkymppiä rahaa? Aika jännä tilanne.
Oletko idiootti? Etkö tosiaan tiedä Suomessa olevan pienituloisia? Jos rahaa on vähän, niin kyllä silloin maksetaan vuokra yms. ja ostetaan ruokaa. Ei osteta mansikoita, mustikoita tms.
Sellaista ei ole olemassa kuin mansitikka
Ei ole kysymys VAAN viidestä kympistä VAAN itsellänikin parista sadasta eurosta (200€). Niin, että riittää talveksi. Aika jännää, eikö?
Maksaako joku oikeasti rahaa metsämarjoista, joita metsät on pullollaan aivan ilmaiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Maksaako joku oikeasti rahaa metsämarjoista, joita metsät on pullollaan aivan ilmaiseksi?
Ihan oikeastiko tämä asia oli sulle uutta? Missä tynnyrissä oikein elät? Mulla ei ainakaan ole mielenkiintoa tai aikaa noukkia marjoja eikä kyllä selkäkään kestäisi joten ihan mielelläni maksan niille jotka viitsii tuon homman tehdä. Ei ole mulle ongelma.
Hallitus voisi järjestää työttömille bussikuljetuksen metsään.
Mustikkaa ostan ja pakastaa hinnasta huolimatta 3-4 litraa. Metsä mistä poimia olisi lähellä, mutta tuossa metsässä on niin paljon kyykäärmeitä etten halua sinne mennä. Puolukoita syön paljon ja niitä aion pakastaakin oli sitten hinta mikä hyvänsä.
Pähkäilen vielä, ostanko mansi-, musti- vai karpaloita?