Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli 35 vuotiaat naiset jotka "haluaa lapsia" Tinderissä -> enemmän uhka kuin mahdollisuus?

Vierailija
22.07.2024 |

Selkeästi tässä kohtaa ei enää ole mahdollista tutustua rauhassa, vaan todennäköisesti hirveällä kiireellä eteenpäin. En uskaltaisi edes seksiä ehdottaa.

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä mitä itse haluat. Ei naisten ole mikään pakko väkisin miestä etsiä lapsen tekoon, itsellinen äitiys yleistyy koko ajan. Ei 35v ikä tarkoita, että välittömästi otetaan joku ja aletaan saman tien tekemään lapsia. Kyllä valtaosa kuitenkin haluaa ihan aidosti hyvän parisuhteen johon harkita sitä lasta, ellei sellaista löydy niin ennemmin vanhemmaksi yksin kuin jonkun hätäratkaisun kanssa.

Vierailija
2/81 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä mahdollisuus jonkimoiseen puolen vuoden panosuhteeseen, jos sinulle on tehty vasektomia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni mahdollisuus, mutta ehkäisyn täytyy olla kunnossa, koska vahingon sattuessa ei ole mitään takuita järjellisestä päätöksestä.

Itse en ole lapsia hankkimassa, ja hyvin harva nainen Tinderistä ottaa lapsiasiaa esille millään lailla, mutta muutamasta olen saanut vaikutelma että lapset ovat ainakin etäinen toive.

Muista, että vaikka joku haluaisi lapsia, ei hän niitä välttämättä halua juuri nyt eikä ainakaan sinun kanssasi.

Vierailija
4/81 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri uhka!

Sinä haluat pari-/panosuhteen mutta nainen haluaa miehen lapsiprojektinsa toteuttajaksi. Vaikka olisit miten huolellinen niin nainen kyllä keksii keinon raskautua ja sen jälkeen olet pelkkä maksaja.

Vierailija
5/81 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhka mihin? Sehän riippuu siitä mitä itse haluat. Jos et halua isäksi, kannattaa jättää väliin kaikki jotka sanovat joskus haluavansa lapsia. Jos haluat lapsia, niin tartu mahdollisuuteen. Sinunkaan mahdollisuutesi perheellistyä eivät nimittäin parane tai säilyn ennallaan ikävuosien kertyessä. 

Vierailija
6/81 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elatusmaksujen maksajaa ettivät.

Vierailija
7/81 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuri uhka!

Sinä haluat pari-/panosuhteen mutta nainen haluaa miehen lapsiprojektinsa toteuttajaksi. Vaikka olisit miten huolellinen niin nainen kyllä keksii keinon raskautua ja sen jälkeen olet pelkkä maksaja.

Onko tosiaan niin että miehet eivät näe omissa lapsisssaan mitään muuta kuin kuluerän? Vai onko se joidenkin miesten lapsuustrauma?

Vierailija
8/81 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku kertoo Tinderissä tuollaista, oletan hänen etsivän viimeisiä seikkailuja ennen aloilleen asettumista, ja sellaisia minä pystyn lapsettomana ja menevänä miehenä hyvin tarjoamaan.

Vierailija
9/81 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lompakkoloisia. 

Vierailija
10/81 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein miellyttämisenhaluisia ja paljon keskimääräistä aktiivisempia, oikeasti motivoituneita deittailuun/seksiin. Ihan hyviä kokemuksia on ollut.

Vierailija
11/81 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen haluaa lapsia se ei tarkoita että hän haluaa niitä kenen tahansa kanssa ja saman tien. Voi hyvin olla etteivät edes halua lapsia juuri sinun kanssasi.

Vierailija
12/81 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä vaan tapailematta jos et halua. Muuten voi olla riitoja tiedossa. Ovat kuitenkin kertoneet haluavansa.

Eivät välttämättä halua juuri sinun kanssasi mutta jos suhde jatkuu ennen pitkää haluavat.

Vierailija
13/81 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et halua isäksi, kannattaa jättää väliin kaikki jotka sanovat joskus haluavansa lapsia.

Miksi ihmeessä? Olisin aika monta kivaa kokemusta köyhempi, jos olisin sulkenut tavattavien joukosta pois kaikki lapsia joskus tulevaisuudessa haluavat.

Vierailija
14/81 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuri uhka!

Onko tosiaan niin että miehet eivät näe omissa lapsisssaan mitään muuta kuin kuluerän? Vai onko se joidenkin miesten lapsuustrauma?

Oketko tyhmä? Se mies heitetään mäkeen heti kun on pulla uunissa. Hyväksymiskriteerit on pelkästään ulkonäkö eli geenit ja lompakko eli saatavissa olevat elarit.

Vierailija
15/81 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ihmeen takia etsiä joku tuntematon elatusmaksujen maksajaksi ja 18 vuodeksi riippakiveksi, kun nainen voi ihan vapaaehtoisesti tehdä lapsen yksin klinikalla ilman ulkopuolisia vaivantekijöitä?

Vierailija
16/81 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se hormonihirviö on uhka mutta sama se on nuoremmankin kanssa. Voit odottaa täysin irrationaalista menoa.

Vierailija
17/81 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä vaan tapailematta jos et halua. Muuten voi olla riitoja tiedossa. Ovat kuitenkin kertoneet haluavansa.

Eivät välttämättä halua juuri sinun kanssasi mutta jos suhde jatkuu ennen pitkää haluavat.

En näe, miten tästä riidan saisi aikaiseksi etenkään, jos molempien kannat ovat selvät. Minun nähdäkseni toinen voi ihan vapaasti haluta lapsia. Minä en lapsia tule  hankkimaan, joten asia ei koske minua. Enemmän toran mahdollisuutta näen tilanteessa, jossa molemmat haluavat lapsia (ja vieläpä toistensa kanssa), mutta käsitykset sopivasta siitttämisaikataulusta heittävät useilla vuosilla.

Vierailija
18/81 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet ilmeisesti kuvittelevat, että jos tietyn ikäinen nainen haluaa lapsia hänellä ei ole mitään kriteerejä vaan ovat ryhtymässä saman tien lasten tekoon kenen tahansa kanssa. Kyllä useimmilla naisilla edelleen on ne standardit vaikka olisi yli kolmekymppinen ja lapsia toivova. Ei kenenkään lapsihaave miehestä ole kiinni joten mikä tahansa ei käy vaikka olisi 35v. 

Vierailija
19/81 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ihmeen takia etsiä joku tuntematon elatusmaksujen maksajaksi ja 18 vuodeksi riippakiveksi, kun nainen voi ihan vapaaehtoisesti tehdä lapsen yksin klinikalla ilman ulkopuolisia vaivantekijöitä?

Se yksin tekeminen vaan ei ole ihan niin simppeliä kuin sinä kuvittelet. Päästäkseen sellaiseen, pitää läpäistä monenlaisia testejä (fyysinen terveys, henkinen terveys, taloudellinen tilanne jne.) ja pitää olla iso pinkka rahaa, jos yksityisesti tekee. Ei siis onnistu läheskään kaikilta. Helpommalla pääsee, kun ottaa siemenet sisään. 

Vierailija
20/81 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli 35v ja toivoisin vielä saavani lapsen. Mutta en todellakaan ole valmis ihan kenen tahansa kanssa sitä yrittämään. Eli mitään uhkaa ei ole, jos minun kanssani treffeillä käyt. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän