Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko itsesi parisuhteessa rumaksi vai kelpaavaksi?

Vierailija
22.07.2024 |

Täällä yksi, joka tuntee itsensä niin rumaksi, etten edes voi olla bikineissä tai alusvaatteissa miehen nähden.

Onko tämä yleistä vai hyvin harvinaista?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

I m the best ja suksi sinä vttuun.

Vierailija
22/24 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen ei saa minua tuntemaan itseäni seksikkääksi ja haluttavaksi, olen väärän naisen kanssa. Aika lailla "you had one job" -tason moka.

Tämä. Jos mies tarvitsee naiselta  emotionaalisesti noin kahta asiaa, eikä tämä pysty niitäkään tarjoamaan, mitä sellaisella naisella tekee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen ei saa minua tuntemaan itseäni seksikkääksi ja haluttavaksi, olen väärän naisen kanssa. Aika lailla "you had one job" -tason moka.

Tämä. Jos mies tarvitsee naiselta  emotionaalisesti noin kahta asiaa, eikä tämä pysty niitäkään tarjoamaan, mitä sellaisella naisella tekee?

Sama toisinpäinkin. Parisuhteessa ei ole mieltä, jos mies ei saa mitään minua tuntemaan itseäni haluttavaksi ja seksikkääksi. Onnistuit siis tiivistämään asian poikkeuksellisen hyvin.

Vierailija
24/24 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekisi mieli printata tämä kommentti ja laittaa se seinälle. Muutettuna tietenkin sukupuolet toisinpäin. Kiitos tästä!

Ap