Jos saisit olla 50 vuoden ajan tietyn ikäinen, minkä iän valitsisit?
Kommentit (67)
Päättelen että olette aika rups rups,,,jo aikaisin.. pidättekö edes kunnostanne huolta?
Olisin hirveän mielelläni 80 vuotias seuraavat 50 vuotta. Eläisin silloin 130 vuotiaaksi kasikymppisen terveyden tilassa ja fyysisessä kunnossa. Olisi jännää nähdä, mihin maailma menee ja pitävätkö nykyiset prognoosit alkuunkaan paikkaansa.
Ehkä 32 vuotias. Olin silloin vielä tosi pirteä ja touhukas.
35-37, kun on hyvä koulutus hankittuna, hyvä työpaikka, toimeentuloa ja perhe, mutta edelleen näyttää hyvältä ja on nuorekas olo.
T. N45
43v, nyt 46 ja yhtään tosta nuorempi en haluis olla. Kaikki on niin hyvin, ihana uusi mies, kohta aikuiset lapset, joilla asiat hyvin. Varallisuutta eikä vielä vanhuuden vaivoja
35v silloin oli iän tuomaa itsevarmuutta ja kumminkin nuoruuden terveys/kunto,M66.
60 vuotta. Seksi on parasta yli 55 vuotiaana.
60+. Voi naida aamusta iltaan ihan rauhassa. Seksi on paljon mahtavampaa kuin nuorena tai milloinkaan ennen.
Joku ikävuosista väliltä 34-41. Silloin olen ollut tyytyväisin kroppaani ja kasvoihini.
n44
Vierailija kirjoitti:
26-28v
Tuossa iäss ä ei ollut vielä niin paha väsymys kuin nyt (32v) ja ulkonäkö oli just kohdilaan kun vauvapyöreys lähteny
Toki saa tuntua miltä haluaa, mutta ei normi kolmekymppistä vielä paha väsymys pitäis painaa. Varsinkaan noin nuorta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ala-aste ikäinen sillä lapsena kaikki oli huoletonta ja mukavaa.
Elää 50 vuotta lapsena :D Ei tarvitsi huolehtia aikuisten hössötyksistä
Toki haluaisin elää sen myös siinä ajassa kun olin itse sen ikäinen, eli vuosina 1979-1985.
39-vuotias. Silloin oli kaikki kohdallaan. :-D
Sellanen ikä, ettei tarvitse käydä koulussa samaa luokkaa aina uudestaan. Kallistun välille 20-25v.
Olin parhaimmillani ja eniten omissa nahoissani 26-vuotiaana joten valitsen sen! Sitä ennen liikaa nuoruuden kaheliutta ja sen jälkeen alkoi ikiteiniydestä tulla huomiota kiinnittävä haitta, mutta näillä mennään :D N37 (tääkin on oikeasti kyllä ihan hyvä ikä)
16- tai 17-vuotias haluaisin olla. Nuo vuodet olivat elämäni parasta aikaa. Tulevasta ei vielä tiedä. Saattaa olla, että 50 olisi valinta, kun senkin oon kohta ohittanut...