Olen niin väsynyt deittailuun, en vaan kelpaa niille naisille joista minä kiinnostun.
Naiset usein ghostaa tai sitten he vain mykistyvät kun juttelen heille. En yritä liian hyviä naisia vaan yritän ihan normaalipainoisia ja on keskitasoa ulkonäöllisesti. Miksi en heille kelpaa normaalipainoisena ja koulutettuna miehenä joka ei ole edes kovin ruma?
Saisin varmaan heti naisen mutta en halua sellaista naista joka on huono vaan mieluummin olen sinkku kuin huonon naisen kanssa.
Miksi nykyajan deittailu on niin vaikeaa?
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ymmärtää, että naiset rupsahtavat siinä 30-40-vuotiana. Sitten voit olla niin häijy ja ilkeä, kuin haluat.
Ja miehetkö eivät lähtökohtaisesti rupsahda? Mitä on rupsahtaminen? Ehkä kaltaisesi negatiiviseksi äyhääjäksi taantumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ymmärtää, että naiset rupsahtavat siinä 30-40-vuotiana. Sitten voit olla niin häijy ja ilkeä, kuin haluat.
Ja miehetkö eivät lähtökohtaisesti rupsahda? Mitä on rupsahtaminen? Ehkä kaltaisesi negatiiviseksi äyhääjäksi taantumista.
Tässä kannattaa muistaa se että miehen tasoon vaikuttaa ulkonäön lisäksi status työelämässä ja palkka sekä muu omaisuus. Yleensä iän myötä miehellä status paranee ja omaisuus sekä palkka kasvaa.
Naisilla tasoon vaikuttaa ulkonäön lisäksi luonne,nuorekkuus,arvot ja se onko nainen kiva vai ei.
Etkö voisi siirtyä aivan toiseen maailmaan eli normaaliin elämään netin sijasta. Oppisit paljon enemmän ihmisten välisistä asioista, kun tutustuisit ja keskustelisit vaikka urheilutapahtumissa, tansseissa, harrastuspiireissä, matkoilla jne. kaikenlaisten ihmisten kanssa. Keskityt nyt liikaa siihen parisuhteen saamiseen ja näet asiat liian suppeasti, tätähän kutsutaan putkinäöksi. Opettele keskustelemaan, käyttäytymään toiset huomioon ottavasti ja kohteliaasti, tulemaan toimeen kaikenlaisissa tilanteissa ja tilaisuuksissa.