Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen niin väsynyt deittailuun, en vaan kelpaa niille naisille joista minä kiinnostun.

Vierailija
22.07.2024 |

Naiset usein ghostaa tai sitten he vain mykistyvät kun juttelen heille. En yritä liian hyviä naisia vaan yritän ihan normaalipainoisia ja on keskitasoa ulkonäöllisesti. Miksi en heille kelpaa normaalipainoisena ja koulutettuna miehenä joka ei ole edes kovin ruma? 

Saisin varmaan heti naisen mutta en halua sellaista naista joka on huono vaan mieluummin olen sinkku kuin huonon naisen kanssa. 

Miksi nykyajan deittailu on niin vaikeaa? 

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluavat vain komeimmat,rikkaimmat ja jännimmät miehet. Siksi. 

Vierailija
2/64 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot liian aikaisessa, tää naisenkipeä ulina pitää  aloittaa siinä to-pe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet ei saa puhua aiheesta joka koskettaa heitä? 

Vierailija
4/64 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tylsä. En mä ainakaan jaksa jutella miehen kanssa, jolla ei ole mitään sanottavaa ja joka ei osaa oma-aloitteisesti kertoa itsestään mitään.

Moi. Mitä kuuluu?

Ihan hyvää, just palasin töihin kesälomalta ja vähän oli käynnistymisvaikeuksia. Mitä itsellesi?

Ai jaa, voi ei. Ei mitään ihmeellistä.

Vierailija
5/64 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten kannattaa tehdä jotain virkistävämpää. Mee vaikka järvelle uimaan!

Vierailija
6/64 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet tylsä. En mä ainakaan jaksa jutella miehen kanssa, jolla ei ole mitään sanottavaa ja joka ei osaa oma-aloitteisesti kertoa itsestään mitään.

Moi. Mitä kuuluu?

Ihan hyvää, just palasin töihin kesälomalta ja vähän oli käynnistymisvaikeuksia. Mitä itsellesi?

Miksi se on mies jonka pitää aina pitää keskustelua yllä ja miksi miesten pitää aina tehdä aloite? Naiset ei kestä itse pakkeja eikä naiset uskalla kysyä mitään joten siksi he ulkoistavat seuranhaun miehille? 

Vierailija
7/64 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkuva trollausulina ja naisten syyttely ei ole keskustelua.

Vierailija
8/64 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tässä trollataan tai naisia syyllistetään? 

Vierailija
9/64 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi. Mitä kuuluu?

Miksi se on mies jonka pitää aina pitää keskustelua yllä ja miksi miesten pitää aina tehdä aloite? Naiset ei kestä itse pakkeja eikä naiset uskalla kysyä mitään joten siksi he ulkoistavat seuranhaun miehille? 

Sulla meni sitten täysillä ohitse tuon kirjoittajan pointti. Ei sitä nainen jaksa kovin kauaa pitää keskustelua yllä jos toisesta ei saa mitään irti. Ei se silloin ole naisen vika. 

Vierailija
10/64 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tässä trollataan tai naisia syyllistetään? 

Tätä samanlaista ulinaa on täällä jatkuvasti ja aina on naisten vika kun eivät sitä miestä huoli.

Vierailija
11/64 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin mietin että oletko tylsä. Osaatko keskustella? Oletko passiivinen luonne? Onko sinulla mitään mielenkiinnonkohteita? Itseä ei ainakaan kiinnosta perässä vedettävät miehet. 

Vierailija
12/64 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhut varmaan nettideittailusta. 80/20 sukupuolijakauma selittää jo kaiken.

Vierailija
13/64 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on ihan sun omaa harhaa eikä todellisuutta.

Vierailija
14/64 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deittiapit on naisille kuin karkkikauppoja, naisia on siellä paljon vähemmän kuin miehiä ja kaikki naiset etsii niitä tasokkaimpia miehiä. Tavalliset keskitason miehet jää ilman naista deittiapeissa.

Vierailija
15/64 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi. Mitä kuuluu?

Kerropa sit tähän esimerkkinä minkälainen juttelu ei ole sun mielestä tylsää? Varsinkin kun ei tunne edes toista. Et tiedä mitään toisen reaktioista huumoriin jne. Jostain se keskustelu on aloitettava ja yleensä mies pitää sitä yllä. Nainen voi ihan hyvin keskustella ei tylsällä tavalla halutessaan. Eikä vastailla lyhyesti sanalla tai kahdella 

Vierailija
16/64 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule aloittaja turha sun on syyttää naisia ongelmastasi. Itsekin myönnät että et huoli mitä tahansa naista. Miksi naisten pitäisi huolia sitten mies joka ei heitä kiinnosta esim sinut.

Sinä tunnut arvioivan naisen vain ulkonäön perusteella. Samoin kuvailet vain itseäsi ulkonäön perusteella. Kuitenkin naisia kiinnostaa arvot ja unelmat ym. Se että kuvailet vähemmän kauniita naisia huonoiksi naisiksi tekee minulle selväksi etten haluaisi ikinä tutustua sinuun. Vaikka olenkin kaunis, nuori ja hoikka niin en halua miestä jolla noin erilaiset arvot kuin minulla.

Vierailija
17/64 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näkeehän tuosta kirjoitustyylistäsi jo missä ongelma. Antaa vajakin vaikutelman. Jos tinderissä juttelet kirjoittaen naisille niin unohda se. Kokeile onnistuuko oikeassa elämässä paremmin. 

Vierailija
18/64 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole muutakaan deittailua, kun ei pääse sellaisiin sosiaalisiin piireihin, joissa on vapaita naisia.

Vierailija
19/64 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ei ole mitään noista ja on mua lyhyempi.

Vierailija
20/64 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Deittiapit on naisille kuin karkkikauppoja, naisia on siellä paljon vähemmän kuin miehiä ja kaikki naiset etsii niitä tasokkaimpia miehiä. Tavalliset keskitason miehet jää ilman naista deittiapeissa.

Ja ajattele, silti naiset ei halua niihin deittiappeihin, vaan valtaosa käyttäjistä on miehiä. Oiskohan kuitenkaan kovin karkkikauppamaista naisille? Vai enemmän p*llunvonkausta ja, kun ei anna, h*orittelua. Siinäpä "karkkia" naisille!