Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsemme kuuluisi alueellisesti mennä Pukinmäen peruskouluun (ala- ja ylä-aste samassa).

Vierailija
03.02.2007 |

En tajua miksi, emme asu Pukinmäessä, vaan nimenomaan hakeuduimme rauhalliselle alueelle, jotta lapsemme ei joutuisi ns. " huligaanijengien" seuraan.

Onko kokemusta kyseisestä koulusta?

Täytyy kyllä hakea varmaankin johonkin toiseen kouluun. Kuinkahan suurella todennäköisyydellä pääsee johonkin muuhun kouluun?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että sun lapset pitäis ennemmin pelastaa ennakkoluuloiselta ja kahjupäältä äidiltä :). Kuule ihan tavallisia lapsia siellä Pukinmäessä on. Homman nimi vaan on se, että vakka kantensa valitsee. Kyllä ne huligaanit huligaanin löytää ja fiksut löytää fiksuja kavereita. Niitä kahjupäitä löytyy ihan joka koulusta, jopa ns. hienostoalueilta. Siellä kyteekin sitten ihan toisenlaiset ongelmat.

Vierailija
2/11 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti en ole tällainen kamala ennakkoluuloinen bitch, mutta tuo Pukinmäki saa karvat nousemaan pystyyn. Ihan mikä muu tahasa.

En tässä lapsia syytä, tai yritä selittää, että Pukinmäessä lapset ovat jonkin ihmeellisen geenivian takia sekopäitä narkkareita. Totuus on vain se, että siellä missä on hmm.. no epävakaammat elinolot, siellä on myös enemmän ongelmia. Tästä on turha kiistellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummempaa negatiivista sanottavaa.

Vierailija
4/11 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi vaan äkkiseltään ahdistamaan ajatus lapsestani kolulussa Puksussa. Ääh, kyllä vieläkin ahdistaa. Täytyy tsekata vielä noita muitakin lähikouluja..

Vierailija
5/11 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten tuossa aiemmin todettiin, fiksuja ja ääliöitä on joka koulussa.

Vierailija
6/11 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ilmeisesti tuolla on vajausta lastesi ikäluokassa. Itse me asutaan viiden koulun suhteen yhtä lähellä, mutta kuuluttaisiin periaatteessa kuudenteen, jossa on vähemmän lapsia, koska on 60-luvun lähiö, jossa on pieniä asuntoja ja paljon eläkeläisiä.

Vierailija
7/11 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mä kuvittelin, pimpelipom, että tuolla on joen varressa joku ihana rauhallinen koulu, mutta eipä tietenkään. Tuossa on kyllä ihan vieressä tuo ykkös- ja kakkosluokka. Siis pieni koulu, jossa vain ykkonen ja kakkonen. Jos menisi sinne alkuun. Näyttää sekin olevan nimeltään Pukinmäen (Puksuun matkaa pari kilsaa?!?) Tapaninvainion ala-aste.

Vierailija
8/11 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä ala- että yläasteen. Ihan kunnon ihmisiä sieltä on tullut... Huligaaneja oli mullakin kavereina ja niistä suuri osa tuli, mistäpä muualta kuin Tapaninvainiosta!!! Itse asuin Pihlajamäen koulupiirin alueella (muutettiin kesken ala-asteen), mutta siihen aikaan oli kyllä Pihliksen koululla paljon huonompi maine...

Niin, mutta siis joka tapauksessa, kaveripiiriini kuului yläasteella sekä Tapaninvainion " kunnollisten" perheiden lapsia ihan yhtä lailla kuin Pukinmäen kaupungin vuokratalojen " ongelmaperheiden" kauhukakaroita... Kaikki rällästettiin ja riehuttiin yhdessä ja nykyään menee suurimmalla osalla elämässä ihan hienosti, lapsuuden asuinalueesta riippumatta.

Vierailija
9/11 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä jos ajatellaan puksua noin yleisesti, niin se ostarin alue on tosi paha, mutta heti kun lähtee tapaninvainioon päin niin rauhoittuu. Ajattele myös sitä, että teidän naapurin muksut on siellä koulussa, ei varmaan mitään hirveitä huligaaneja ? Eiköhän se ole ihan yhtä mukava koulu kun muutkin..

Ja jos nyt ei millään halua sinne, niin hakekaan paikkaa siltamäestä se on kiva ja rauhallinen koulu.. Joutuis kyllä lapsi käveleen melko pitkän matkan tai liikkumaan bussilla sen pari pysäkkiä..

Vierailija
10/11 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätti muhun lähtemättömän huligaanifiiliksen.

Vierailija
11/11 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta, jos Siltamäki rauhallisempi, niin sinne on meiltä sama matka kuin Puksuun. Pukinmäkeen joutuisi menemään seitsemän bussipysäkin väliä ja Siltamäkeen kuusi.

Täytyy kartoittaa tilannetta rauhassa. Kiire meillä ei onneksi vielä ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän