Olen nyt ollut puoli vuotta New Yorkissa kerjäläisenä
Ei tämä ole kovin mukavaa. Tällainen elämysmatka vain.
Kommentit (28)
Etkö kaipaa rannalle siellä tai muihin maisemiin. Kivitaloa vain?
Paljonko saat keskimäärin kahvimukiin.
Mee Trumptoweriin kolkutteleen, jospa Trumppi ottas sut sinne.
Rankkaa tämä on. Lämmitellään tynnyreissä olevien tulien ääressä. Ruokaa haetaan avustuskeskuksista. Minulla on ostoskärryissä tarpeellista tavaraa mitä olen kerännyt.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko saat keskimäärin kahvimukiin.
Joku 5 taalaa per päivä. Saisinpa jostain huuliharpun.
Tv. Ap
Tuli tuosta mieleen että onko joku oikeasti kokeilumielessä tekeytynyt kodittomaksi, vaikka olisi varakas ja koulutettu? Minun tekisi mieli joskus kokeilla hetken aikaa tuollaista elämää ihan vain elämyksen puolesta, jos se olisi turvallista.
Vierailija kirjoitti:
Etkö kaipaa rannalle siellä tai muihin maisemiin. Kivitaloa vain?
Ei minulla ole varaa matkustaa täältä.
Ap.
WiFi teillä siellä kadulla kuitenkin on kun tänne palstailet ?
Nettiin ja vauvapalstalle pääset siitä huolimatta. Aika äijä
Vierailija kirjoitti:
Rankkaa tämä on. Lämmitellään tynnyreissä olevien tulien ääressä. Ruokaa haetaan avustuskeskuksista. Minulla on ostoskärryissä tarpeellista tavaraa mitä olen kerännyt.
Ap.
Nykissä on ollut 28-35C helleputki pari kolme viikkoa. Silti polttelette tynnyreitä?
Mä näin kans sen elokuvan missä oli kadulla asuvia.
Onhan sulla Nykissä edes rotta laumat kaverina.
Vierailija kirjoitti:
Mä näin kans sen elokuvan missä oli kadulla asuvia.
Sama juttu, sillö rikkaammalla oli jopa pahvilaatikko ja kenkä toisessa jalassa.
Rikkaille voisi myydä noita elämysmatkoja köyhyyteen. Siinäpä riittää rikkaalle pällisteltävää.
Pystytkö nukkumaan yöllä vai pitääkö olla varuillaan koko ajan?
Vierailija kirjoitti:
Onhan sulla Nykissä edes rotta laumat kaverina.
Niistähän saa paljon roteiinia. Ei muuta kun grillihaarukalla isket kiinni, suolet ulos ja grilliin. Vähän päälle cajun-maustetta ja nonparellejä.
Vierailija kirjoitti:
Tuli tuosta mieleen että onko joku oikeasti kokeilumielessä tekeytynyt kodittomaksi, vaikka olisi varakas ja koulutettu? Minun tekisi mieli joskus kokeilla hetken aikaa tuollaista elämää ihan vain elämyksen puolesta, jos se olisi turvallista.
No voithan sä joskus tekeytya vaikka Hesassa spukeks. Hommaat vaan vaatteet kirpparilta. Muista paskantaa housuun, niin kukaan ei takulla tule häiritsemään sinua. Sitten vain kallistat pullosta ja nautit vapaudesta.
Nykkiin kadulle kyltti kourassa jossa mainostat että olet sotaveteraani, niin taskut alkavat täyttyä taaloista.
Vierailija kirjoitti:
Nettiin ja vauvapalstalle pääset siitä huolimatta. Aika äijä
Kertoiko että äijä🤨
Miksi joku pelleilee kodittomuudella, outoa.
Saanko tulla mukaan?