Millainen nainen hyväksyy lievästi autismin kirjolla olevan, vaikkakin hyvätuloisen miehen?
Monet akateemiset/kouluttautuneet miehet ovat enemmän tai vähemmän autismin kirjolla. Aalto-yliopistossa heitä on enemmänkin. Tietyt nichealat jopa suorastaan vetävät heitä. Osa heistä on jopa parisuhteessa naisen kanssa.
Kysymys kuuluukin, että miten ja missä nainen on edes kohdannut tämmöisen miehen ja kumpiko siinä on aloitteellinen ollut?
Kommentit (31)
Jos ei rokota lapsiaan, eivät he myöskään saa as-piirteitä.
Ei oo tarvinnu autistimiesten olla hyvätuloisia kelvatakseen mulle.
Vierailija kirjoitti:
Puhut ihan läpiä päähäsi. Rokotustenko takia mä oon perinyt autismin kirjon vanhemmaltani, joka on perinyt sen vanhemmaltaan. Ja minä periyttänyt lapsilleni.
Ei voimakkaasti perinnölliset piirteet voi mistään rokotuksista johtua.
Vierailija kirjoitti:
Mutta heikkolahjaisuus näyttää tuolla konstin leviävän.
Tavallinen nainen, jolla on samanlaiset mielenkiinnon kohteet. Esimerkiksi.
Omani löysin mensan paikallisosaston kokouksesta. Mitään muuta kiinnostavaa siellä ei ollut, joten käynti oli omalta osaltani ensimmäinen ja viimeinen.
Ja millainen nainen tällaisessa suhteessa menestyy? Henkisesti joustava, itseensä tyytyväinen ja rehellinen.
No ainakin itse autistina oon aina pariutunut toisten autistien kanssa - riippumatta siitä, ollaanko siinä vaiheessa oltu tietoisia toisen tai omasta autismista vai ei.
Onko täällä joku kateellinen nörtti sydämistynyt kun kaverinsa alkoi seurustelemaan? Riittää niitä naisia sinullekin jos lähdet ihmisten ilmoille. ;)
En tiedä onko yhtään suomalaista miestä, joka ei olisi jollain lailla autisti tai putkiaivo. Joten varmaan täkäläisittäin ihan normaalit naiset näiden kanssa pariutuu.
No tuskin se autismi on iso ongelma, jos on hyvät tulot ja tutkinto Aallosta. Hyvätuloisuuskin vaatii sosiaalisia taitoja. Kannattaa hakea samantyyppistä ihmistä.