Seksin ja seksikkyyden tasa-arvoisuus ei toteudu parisuhteessa
Nainen voi olla ihan haluttava ja OK kaikin puolin, niin miehellä on tarjota ehkä vain katkarapu, kynsisienivarpaat, pahanhajuinen hengitys, lässähtänyt look, niin silloin ei ole tasa-arvo toteutunut, olen nähnyt kun seuraillut pariskuntia, niin nainen on ihan jees näköinen ja kokoinen niin mies on joku Puutarhatontun oloinen ja näköinen ja ei se silloin makuuhuoneessakaan oikein muulta näytä kuin juuri Puutarhatontulta.
Kommentit (7)
Sanna Marin johtaa suomea kulisseista "Matriarkaattisin ottein", sormettelee Markukselle eturauhasorgasmeja ja saa siemensyåksyjä Markuksen hanuriin sträppäristään!
Mites ne lääkkeet, ootko muistanut ottaa?
Luettelit tuossa ihmisen intiimiominaisuuksia. Oletko tarkistanut naisen sukuelimen, hengityksen ja varpaat?
Vai onko tasa-arvoajattelusi lähtökohta, että nainen on aina upea ja mies varmuuden vuoksi surkea?
Vierailija kirjoitti:
Täällä on päivittäin kymmeniä aloituksia aiheista: Naiset ovat lihavia, rumia, epäseksikkäitä...
Vastaavanlaiset aloitukset miehistä poistetaan heti, ja aletaan huudella lääkityksestä. MIKSI? MISTÄ SE JOHTUU? Olen ihmetellyt tätä jo pitkään.
Feminismi ja emansipaatio poislukematta tervalaivoja.
Naiset ovat omituisia. Heissä ei koskaan mitään vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on päivittäin kymmeniä aloituksia aiheista: Naiset ovat lihavia, rumia, epäseksikkäitä...
Vastaavanlaiset aloitukset miehistä poistetaan heti, ja aletaan huudella lääkityksestä. MIKSI? MISTÄ SE JOHTUU? Olen ihmetellyt tätä jo pitkään.
Miehet eivät kestä kritiikkiä, satiiria, erilaista mielipidettä tai sitä, etteivät muut ihmiset ole olemassa heitä varten.
Nainen jättää peruukin eli teippitukan, ripset, kynnet, liivit ym pois niin ilman meikkiä ja hiuksesta menee lapiokynsineen naapurin Seppo-jussista