Kahden päivän krapula, loma pilalla
Sain kahden päivän krapulan lauantaisesta baarireissusta. Miksen ikinä opi. Tuli hölmöiltyäkin. Ei onneksi tällä kertaa kovin pahasti. Loma pilalla.
Kohtalotovereita?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
En käsitä kukaa pystyy ottaa krapulaan loiventavaa.
Minä taas en käsitä miksi krapulasta pitää kärsiä? Siihen on lääkkeitä mutta niitä ei anneta. Toki kaikkea saa omin luvin. Olen joskus varmaan 20 vuotta sitten kokeillut kympin pamin krapulaan. Kyllä sillä pahin lähti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en käsitä miksi krapulasta pitää kärsiä? Siihen on lääkkeitä mutta niitä ei anneta. Toki kaikkea saa omin luvin. Olen joskus varmaan 20 vuotta sitten kokeillut kympin pamin krapulaan. Kyllä sillä pahin lähti.
Jos yks pami auttaa nii se ei oo krapulaa nähnykkään. Mulla Rupes olo helpottaa vasta pikkasin kun olin saanu 10*10ml diapamia. Tunnin välein sitä annetaan sairaalassa. Vasta kolmantena vuorokautena alko oikeasti helpottaa.
Kannattaa jaksottaa lomat eri ajankohtaan kuin viihdetapahtumat. Töissä ollessa ei niin haittaa olla pari päivää krapulassa eikä mee loma pilalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos yks pami auttaa nii se ei oo krapulaa nähnykkään. Mulla Rupes olo helpottaa vasta pikkasin kun olin saanu 10*10ml diapamia. Tunnin välein sitä annetaan sairaalassa. Vasta kolmantena vuorokautena alko oikeasti helpottaa.
Varmasti sun pidempi putki aiheutti pahemman krapulan. En ota tätä kilpailuna se 3-4 vuorokauden juominen aiheutti ihan tarpeeksi pahan olon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska alkoholin kuluttamiseen ei ole tieteenhaaraa, jolla saataisiin kaikki alkoholin tuhot mitätöityä. Eikä sellaista edes taida olla, koska alkoholin pointtihan on hyökätä elimistön soluja vastaan ja saada aikaan humalatila. Ei ihmisen ole tarkoitus sekoittaa aivojaan ja tuhota kehoaan myrkyillä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla tulee aina myös kahden päivän krapula yhdestä viihdeillasta. Olen ollut nyt lomalla kolme viikkoa ja viettänyt kolme erillistä viihdeiltamaa, joten noin viikko menny kolmen viikon lomasta krapulassa.
Minä kävin eilen baarissa. Join muutaman lonkeron pohjia kotona ja baarissa kaksi juomaa että pysyy sopivasti hiprakassa. Lisäksi vettä välissä ettei tule nestehukkaa alkoholista ja tanssimisesta. Tänään herätessä ei minkäänlaista krapulaa, ei tarvetta yhdellekään särkylääkkeelle.
Ei se ole niin vaikeaa kun vähän kontrolloi omaa juomistaan eikä vedä kirkkaita kaksin käsin.
Juoppo!