Mitä erityistä kivaa miehenne tekee eteesi säännöllisesti?
Minun mieheni tuo jokainen aamu minulle aamiaisen vuoteeseen. Kyllä, joka ikinen aamu.
Hän myös tulee pussaamaan joka kerta kun jompi kumpi tulee kotiin.
Paljon muitakin pieniä ihania asioita. 😊 Kohtelee minua kuin prinsessaa.
Kommentit (31)
Mulla on kans vähän sellainen jäyhempi tapaus, eli syvällisiä keskusteluja ei juuri käydä. Mutta se rakentaa mulle kaikenlaista, esim. ihanan vaatehuoneen, saunan, huonekaluja. Enkä kyllä muista, milloin olen viimeksi itse tyhjentänyt astianpesukoneen.
Vaikka mitä. Paljon näitä samoja mitä muillakin. Aamiaista meillä ei syödä sängyssä mutta keittää kahvit joka aamu. Hieroo hartioita ja jalkoja. Tuo kaupasta kivoja ylläreitä, sellaisia mistä tykkään. Tulee aina ovelle vastaan kun tuun kotiin ja antaa pusun. Yleensä ottaen ottaa minut huomioon kun tekee mitä tahansa.
Ja samanlainen minäkin yritän olla.
Vierailija kirjoitti:
Pakko kysyä että miksi monet tykkää saada aamiaisen sänkyyn? Minusta se on ärsyttävää. Ensinnäkin pitää kuitenkin ensin syömistä nousta käymään vessassa ja pesemään hampaat. Ja sängyssä on tosi hankala syödä. Kupista loiskuu ja murusia lentelee, eikä voi edes lukea samalla.
Ei minulla loisku juomat eikä tipu murusia. Eikä vessaankaan ole kiire. Vuodetarjottimelle mahtuu hyvin aamiainen ja puhelimelta siinä uutiset. Luen aamun lehdet sängyssä aamiaisen aikana ja jälkeen, ja pesen hampaani sitten kun sängystä nousen, eli noin tunti aamiaisen jälkeen. Pidän rauhallisista aamuista.
En ole ikinä tajunnut tuota aamiainen vuoteeseen-juttua. Joka tapauksessa käyn vessassa ennen aamiaista, ihan sama, mihin vessasta kulkeudun. Ja ne murut sängyssä?
minun mieheni myös pussaa mennen tulleen, mutta kivointa on se, kuinka hän ex tempore vie minut syömään tai vaikka shampanjabaariin.
Aamupala, iltapala. Putsaa auton, laittaa lämmitykseen. Ostaa kaupasta mun mieleistä herkkua. Hieroo.
Laittaa ruokaa joka päivä. Kuskaa jos tarvin kyytiä, hakee töistä jne. Tuo kukkia paljon. On kiltti ja hyväntuulinen aina heti aamusta.
Pussailee, laittaa aamukahvit, lähtee mukaan kaikkiin mun hömpötyksiin, hoitaa pyytämättä sellaiset kotityöt mitkä ei ole mun lempipuuhia, tuo karkkia ja sipsejä kaupasta, muistaa merkkipäivät, putsaa ja lämmittää auton talviaamuina jne. Hän on kauhean mukava ja ystävällinen ihminen muutenkin ja se on parasta. Arki on helppoa hänen kanssa. 14 yhteistä vuotta on takana.
Pakko kysyä että miksi monet tykkää saada aamiaisen sänkyyn? Minusta se on ärsyttävää. Ensinnäkin pitää kuitenkin ensin syömistä nousta käymään vessassa ja pesemään hampaat. Ja sängyssä on tosi hankala syödä. Kupista loiskuu ja murusia lentelee, eikä voi edes lukea samalla.