Tultiin mökille
Mies, koira ja 2 alle kouluikäistä lasta. Ensitöikseni nappasin ruoholeikkurin. Ajattelin myös olla grillaus- ja saunavastaava. Mies tehkööt sen mitä minä olen ennen aina tehnyt eli kaiken muun...
Ja on ihan yhteinen laina.
Kommentit (23)
Kostohan aina kohottaa lomatunnelmaa...
Siinä pientä hienosäätöä päivän mittaan ja iltasella sitten alkaa naisen nainti.
Myykää mökki pois, ja tehkää jotain oikeasti kivaa..
Se on hyvä että mieskin saa välillä maata perse homeessa kun sinä ajat nurmikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Siinä pientä hienosäätöä päivän mittaan ja iltasella sitten alkaa naisen nainti.
Sulla idiootilla ei muuta ole mielessäsi.
Vierailija kirjoitti:
Se on hyvä että mieskin saa välillä maata perse homeessa kun sinä ajat nurmikkoa.
Sitäkö se on jos hoitaa lapset, tekee ruoat, tiskaa, siivoaa ym?-eri
Ettekö te voi vaan sopia ääneen mökkitöistä? Millainen mies sulla oikein on, jos et voi puhua? Sehän on ihan normaalia, että välillä kyllästyy vastaamaan samasta asiasta ja vaihdellaan töitä?
Varmaan olisi aikuisempikin tapa hoitaa tuo työnajako kuin hoitaa mitään puhumatta muutama homma ja odottaa sitten äkäisenä, jos toinen ei ymmärrä, mitä kaikea hänen pitäisi tehdä.
Miten olisi yhdessä laadittu lista niistä töistä, jotka mökillä on joka tapauksessa tehtävä. Ja sitten vaan homman perään päivämäärä ja nimi, kuka hoitaa homman milloinkin.
Vierailija kirjoitti:
Mies saattaa käydä jo päivällä Isontalon renkiä kirnuamassa persiiseen, saattaapa paluumatkalla "hoidella" lampaatkin.
Vierailija kirjoitti:
Heh. Enpä muista milloin olen saanut olla näin rennosti. Kuulokkeet korvilla ja hyvää musaa, niin ruoho lyhenee. Ap
Vierailija kirjoitti:
Myykää mökki pois, ja tehkää jotain oikeasti kivaa..
Tykkään olla täällä, mutta mies on USEISTA keskusteluista huolimatta ollut se, joka ajattelee, että voi vaan leikellä nurmikkoa, grillata ja lämmittää saunaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä että ruohonleikkurin terä osuu pahasti kiveen, grillattavat palaa, ja sauna ei lämpene. Ihan kiva kun pilaat miehen ja k'lasten mukavan mökkiloman.
Noinko monimutkaisena kuvittelet ruohon leikkuun, grillaamisen ja saunan lämmittämisen? Fun fact: ei se ole.
Miksi sinulla on luuseri mies. Sano sille miehelle että se menee mökille päivää ennen, tekee kaikki pihatyöt ja kotityöt ja tulet vasta sitten sinne mökille jotta voit rentoutua.
Täällähän sitä.Haettiin 10l kanttarellejä ja nyt kylmä lonkero. Ai jotta.
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te voi vaan sopia ääneen mökkitöistä? Millainen mies sulla oikein on, jos et voi puhua? Sehän on ihan normaalia, että välillä kyllästyy vastaamaan samasta asiasta ja vaihdellaan töitä?
Ollaan keskusteltu kyllä. Joka kerta mies on luvannut muuta, mutta aina hänellä lipsuu... Aina alkanut samalla rutiinilla: mies astelee ensitöikseen varastolle, jossa on leikkuri. Minä jään lasten ja koirien kanssa kaikkine kantamuksineen mökin terassille ja lähden viemään jääkaappitavaraa kylmään, siistin mökkiä samalla, kun tarjoan lapsille välipalaa ja katson, että koirilla on vettä ja petivaatteet ym. on kunnossa. Täytyy sanoa, että ruohon leikkaaminen on paljon rennompaa! 😂 ap
Minä olen mökillä uimassa, saa nähdä kestääkö tämä känny vedessä. Pakko kumminkin pitää palsta auki.
Kai mies alkoi tehdä niitä hommia mitä sinä aikaisemmin, vai odottavatko ne kunnes saat ruohon leikattua?
Vierailija kirjoitti:
Varmaan olisi aikuisempikin tapa hoitaa tuo työnajako kuin hoitaa mitään puhumatta muutama homma ja odottaa sitten äkäisenä, jos toinen ei ymmärrä, mitä kaikea hänen pitäisi tehdä.
Miten olisi yhdessä laadittu lista niistä töistä, jotka mökillä on joka tapauksessa tehtävä. Ja sitten vaan homman perään päivämäärä ja nimi, kuka hoitaa homman milloinkin.
Kuka aikuinen ei ymmärrä että pitää tehdä ruokaa ja tiskata, katsoa lasten perään ja siivota?
Ilkeä akka oot. Opettele keskustelemaan arvostaen ihmisten kanssa.
Kuulostaa siltä että ruohonleikkurin terä osuu pahasti kiveen, grillattavat palaa, ja sauna ei lämpene. Ihan kiva kun pilaat miehen ja k'lasten mukavan mökkiloman.