Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten sinuun jo lapsena paljon matkustanut ja ulkomailla asunut ihminen, on muokannut persoonaasi?

Vierailija
22.07.2024 |

Olet varmasti hyvin sosiaalinen eikä uudet tilanteet jännitä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinuun on muokannut persoonaasi?

Vierailija
2/6 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jäi sanoja pois matkustaminen on vaikuttanut. Pahoittelut. t.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaa planeettamme eikä usko ilmastonmuutokseen.

Vierailija
4/6 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako vastata jos on vasta aikuisiällä asunut ulkomailla?

Muutuin avoimemmaksi ja sanavalmiimmaksi ja (ainakin ulkomailla) sosiaalisemmaksi.

Suomessa taantuu yllättävän nopeasti samanlaiseksi sosiaaliseksi mörökölliksi kuin oli aiemminkin. 

Seura tekee kaltaisekseen.

Vierailija
5/6 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietynlainen juurettomuus hyvässä mielessä eli ymmärrys siitä, että maailma on suuri. Ei tarvitse junnata samoissa paikoissa ja ihmisissä, jos homma ei toimi. Aina voi lähteä pois.

Moni mielenterveysongelma syntyy siitä, että kuvitellaan, että tämä paikka ja ihmiset ovat kohtalo. Eihän se niin ole. Sitä paitsi lähteminen pois ja uusi paikka muuttavat myös ajatuksia.

Sosiaalisuus on vähän kaksipiippuinen juttu eli olen kyllä siinä hyvä, mutta ihmisiin ei silti tutustu helposti enää aikuisena. Toisaalta minulle pitkälti riittävät myös hyvän päivän tutut, olen aika yksityinen ihminen ja sillä tavalla tasapainoinen, etten tarvitse mitään syvällisempää tukea, jota ei voisi saada puolitutultakin.

Vierailija
6/6 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan niin että sopeudun helposti nopeastikin muuttuviin tilanteisiin enkä stressaa pienistä asioista. Mulla on halua ja uskallusta tehdä asioita, mm. matkustaa myös yksin enkä ole riippuvainen siitä saanko itselleni seuraa.