En pysty mihinkään suhteisiin kun olen niin mustasukkainen
Tää alkaa jo sillä hetkellä, kun tinderissä jonkun kanssa juttelen vähän pitempään ja aletaan suunnitella treffejä. Ihan viimeistään siinä vaiheessa oon jo aivan raunioina, kun käyn läpi tän tulevan treffikumppanin somet ja mietin, että keitä kaikkia hän tällä hetkellä hoitelee. Ei tästä tuu mitään.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Mulla ihan sama juttu. Siksi en enää edes yritä tapailla vakavasti tai seurustella.
Tää on ihan kauheeta :(
Ap
Älkää edes yrittäkö tapailla ketään noin pahan mt-ongelman kanssa. Oikeasti. Ensin oma pää kuntoon ja sitten vasta suhteeseen.
Miksi sinun sitten pitäisi seurustella, jos se aiheuttaa enemmän tuskaa kuin onnea? Tavan vuoksi?
Vierailija kirjoitti:
Älkää edes yrittäkö tapailla ketään noin pahan mt-ongelman kanssa. Oikeasti. Ensin oma pää kuntoon ja sitten vasta suhteeseen.
En mä koskaan mihinkään suhteisiin päädykään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinun sitten pitäisi seurustella, jos se aiheuttaa enemmän tuskaa kuin onnea? Tavan vuoksi?
Siksi kun kaipaan läheisyyttä ja seksiä.
Ap
Oletko ap nainen? Minä taas en ole lainkaan mustasukkainen! Mulle on aivan sama ketä muita deittikumppanilla on kierroksissa.
Mulla ongelmaksi muodostuu, että en halua sitoutua yhteen, ja miehet usein haluu...
Tuttua on mustasukkaisuus, ollut, aiemmissa jutuissa. Kirvelihän se kun juuri kohtaamani nainen, viettää pari varttia eksänsä kanssa, tai jonkun "ystävän."
Sitten kohtasin naisen, jolla oli selvitettävänä on-off juttu eksänsä kanssa, ja tajusin olevani mustasukkainen naisesta, jota en oikeasti tuntenut, mustasukkainen miehelle, joka ehkä oli olemassa tai ehkä ei, ja niin pääsin itselleni nauraen eroon mustasukkaisuudesta - toivottavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi kun kaipaan läheisyyttä ja seksiä.
Ap
Miksi haluat monogamiaa?
No älä ole mustasukkainen. Ongelma ratkaistu.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap nainen? Minä taas en ole lainkaan mustasukkainen! Mulle on aivan sama ketä muita deittikumppanilla on kierroksissa.
Mulla ongelmaksi muodostuu, että en halua sitoutua yhteen, ja miehet usein haluu...
Olen nainen. Sinä et ilmeisesti kiinny ihmisiin helposti? Minä kiinnyn.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tuttua on mustasukkaisuus, ollut, aiemmissa jutuissa. Kirvelihän se kun juuri kohtaamani nainen, viettää pari varttia eksänsä kanssa, tai jonkun "ystävän."
Sitten kohtasin naisen, jolla oli selvitettävänä on-off juttu eksänsä kanssa, ja tajusin olevani mustasukkainen naisesta, jota en oikeasti tuntenut, mustasukkainen miehelle, joka ehkä oli olemassa tai ehkä ei, ja niin pääsin itselleni nauraen eroon mustasukkaisuudesta - toivottavasti.
Se nainen on tässä joka sulle nauraa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mustasukkaisuus ei johdu kiintymisestä. Taustalla on aina oma epävarmuus ja halu kontrolloida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tullee mulle tunteita, muttei tarvetta omistaa ketään. Tietty se harmittaa, jos mut sit jätetään toisen takia, joka on valmis sitoutumaan. Näin minulle on käynyt usein. Mutta muuten en koe mustasukkaisuutta, ei haittaa jos mies panee muita. Itsekin teen samaa
Vierailija kirjoitti:
Joku itsetunto-ongelma?
Todennäköisesti. Pelkään, että joku muu on parempi kuin minä ja saatan niitä seuraajia katsellessakin jo vertailla ja ahdistua siitä, että ne naiset on paljon kauniimpia.
Ap
Hanki kissa tai koira.
Olet sille ainoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tullee mulle tunteita, muttei tarvetta omistaa ketään. Tietty se harmittaa, jos mut sit jätetään toisen takia, joka on valmis sitoutumaan. Näin minulle on käynyt usein. Mutta muuten en koe mustasukkaisuutta, ei haittaa jos mies panee muita. Itsekin teen samaa
Miten se voi olla haittaamatta?? Ei tuokaan kovin terveeltä kuulosta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mustasukkaisuus ei johdu kiintymisestä. Taustalla on aina oma epävarmuus ja halu kontrolloida.
Kyllähän ne nyt vahvasti ovat sidoksissa toisiinsa. En mä ole mustasukkainen niistä ihmisistä, jotka ei ole mulle jollain tavalla tärkeitä.
Ap
Mulla ihan sama juttu. Siksi en enää edes yritä tapailla vakavasti tai seurustella.