Pojat syö jääkaapin tyhjäksi öisin.
Ensimmäisenä häviävää tekemäni salaatin jäämät. Seuraavaksi löytyy kattiloita, joilla on lämmitetty tekemäni ruokien jäämiä. Jos noita ei löydy, kattiloilta on nähty paistettavan voileipiä voissa, juustoilla jne.
Saattaa myös nähdä munakkaan tai pekonin valmiina.
Kommentit (61)
Meillä 18v 195 cm/82 kg urheilija ja 15v 186 cm/76 kg urheilija, lisäksi pikkusisko 9v. Meillä menee kevyesti 1400e kuussa ruokakauppaan. Kana ja kala suosituimpia ostoksia, teen kaikki ruuat itse. Valmisruokia ei tässä huushollissa syödä.
t. Olen se joka tekee voikkarit/hedelmät yöksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pojat syö aina helpoimmat ruoat ensin. Ei ole vaikea rasti. Niitä pystyy huijaamaan. Sain ne syömään paistetut maksat.
Leikkeleitä menee paketti kerralla. Kerran kopsahti omaankin nilkkaan, kun huomautin, että oli ostanut kaupassa käydessään jotain leikkelettä viimeisenä käyttöpäivänä. Poika hotkaisi paketillisen heti ja sanoi, ettei ehtinyt vanheta.
;)
Lapsille kunnon ruokaa jo päivällä ja puurokattilallinen aamulla, mutta jos haluaa ostaa kesätyörahoilla nuudeleita, niin niitä sitten syökööt öisin. Vaihtoehtoisesti aikuiset voi ostaa halpisleipää margariinilla.
Miksi ihmeessä otsikossa on piste? Jos aloittaja ei ole kouluja käynyt, ei voi olettaa, että lapsetkaan olisi paljon kehittyneempiä. En yhtään ihmettele, jos perheessä rahaongelmia jos kukaan ei edes opiskele tai käy töissä.
Eikö se ole hyvä, että ylijäämäruoka tulee syödyksi?
Meillä pojilla on ihan lupa tehdä itselleen ruokaa kun on nälkä. Ja kaapeista löytyvät raaka-aineet ovat vapaasti käytettävissä. Kysynkin heiltä usein, mitä haluavat, että tuon kaupasta. Eivät halua mitään valmiita eineksiä, vaan tykkäävät kokata itse. Halvemmaksihan se näin tulee.
Vierailija kirjoitti:
Meillä 18v 195 cm/82 kg urheilija ja 15v 186 cm/76 kg urheilija, lisäksi pikkusisko 9v. Meillä menee kevyesti 1400e kuussa ruokakauppaan. Kana ja kala suosituimpia ostoksia, teen kaikki ruuat itse. Valmisruokia ei tässä huushollissa syödä.
t. Olen se joka tekee voikkarit/hedelmät yöksi
Miksi sä punnitset sun 15-18-vuotiaita lapsia? Ei ole normaalia. Ihme ettet ilmoittanut paljon 9-vuotias painaa. En edes tiedä paljon itse painan. Veikkaan 45-60kg.
Itsellä kokemus kolmesta teinipojasta ja eivät syö älyttömiä. Kaksi jo täysikäistä asuu kotona ja kauppaan menee n 140e viikossa. Teen joka päivä lämpimän ruoan, josta jää välillä seuraavallekin ruoalle. Tekevät lämppäreitä, syövät tonnikalaa, voileipää, nuudeleita ym.
Niinhän ne tekee, omat harrastivat jääkiekkoa ja aina oli jääkaappi tyhjä. Nyt, kun muuttaneet omilleen, kaupassa välillä unohtuu, ettei tarvitse litra kaupalla raahata maitoa ym. Välillä vähän haikea olo, vaikka kauppalasku vähentynyt puoleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon proteiinia ja rasvaa, niin saat pojat kylläiseksi. Turha yrittää kukkakaalisopalla.
Näinhän se on. Toisaalta täytyy muistaa, että lapsuudessa ja nuoruudessa luodaan pohjaa myös tuleville ruokailutottumuksille. Jos asenteeksi jää, että kasvikset on pupunruokaa ja minä poika syön pari pakettia pekonia kerralla, niin yllätys voi olla melkoinen, kun energiankulutus kääntyy laskuun ja pitäisi itse laittaa itselleen ruokaa. Puhumattakaan siitä, että siinä "pupunruoassa" on aika lailla eri ravintoaineet kuin "äijäruoassa" ja niitäkin pitäisi saada. Tänään juuri oli meillä ruokana perunaa ja lihaa ja lisäksi, yllätys yllätys, kukkakaalia, voi sitä teinitkin syödä. Mutta ei sen tarvitse ainoa ruoka olla. Tämä siis vain huomautuksena, sillä monesti näissä av-keskusteluissa nähdään ihan normaalina, että teinipojat syövät vain pizzaa ja hampurilaisia, perusteena se, e
Meidän teinipoika rakastaa kukkakaalia voilla. Se oli minunkin herkkua samassa iässä.
N 40
Vierailija kirjoitti:
Niinhän ne tekee, omat harrastivat jääkiekkoa ja aina oli jääkaappi tyhjä. Nyt, kun muuttaneet omilleen, kaupassa välillä unohtuu, ettei tarvitse litra kaupalla raahata maitoa ym. Välillä vähän haikea olo, vaikka kauppalasku vähentynyt puoleen.
ymmärrän. Minäkin totuin ostamaan ruoat tietylle määrälle. Nyt joudun laskeskelemaan, ettei jossain ole liikaa.
Teinpä juuri itselleni kanakeittoa.
2,3 kg broilerin koipireisiä (2,95€ /kg) painekattilaan ja keitän kunnes lihat eroaa luista.
Rinnalle paistan pannulla oliiviöljyssä jo hiukan kuivahtaneita ruokaisia sämpylöitä. Voi olla että lorautan oliiviöljyä keittoonkin. Kasviksia ei nyt valitettavasti ollut...
Luulisin että riittää aamuun.
Vierailija kirjoitti:
Teinpä juuri itselleni kanakeittoa.
2,3 kg broilerin koipireisiä (2,95€ /kg) painekattilaan ja keitän kunnes lihat eroaa luista.
Rinnalle paistan pannulla oliiviöljyssä jo hiukan kuivahtaneita ruokaisia sämpylöitä. Voi olla että lorautan oliiviöljyä keittoonkin. Kasviksia ei nyt valitettavasti ollut...
Luulisin että riittää aamuun.
Tuolla reseptillä uskoisin tulevan hyvää. Söisin.
N 50 ja verotuslistoilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No josko ruokkisit poikiaisia ravintorikkaalla ruualla, jota on riittävästi? Kasvavat pojat kuluttuvat tuhottomasti kaloreita, se on vain fysiologinen ominaisuus.
Näin nuoren poikaporukan aasialaisbuffassa. Vähän katselin sushikasaa, joka oli pojan lautasella. Epäilin osan menevän hylkyyn. Toi söi varmaan kaksi kiloa sushia ja haki vielä lisää.
Buffassa ei ole luvallista hakea lisää. Kerralla kootaan se annos mikä on tarkoitus syödä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme on kauppalasku? Olen nähnyt todella monen jauhavan siitä enkä ymmärrä. Itse saan vain kuitin kaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No josko ruokkisit poikiaisia ravintorikkaalla ruualla, jota on riittävästi? Kasvavat pojat kuluttuvat tuhottomasti kaloreita, se on vain fysiologinen ominaisuus.
Näin nuoren poikaporukan aasialaisbuffassa. Vähän katselin sushikasaa, joka oli pojan lautasella. Epäilin osan menevän hylkyyn. Toi söi varmaan kaksi kiloa sushia ja haki vielä lisää.
Olin ihmeessäni, koska olen tottunut ruokkimaan poikia, mutta näkemäni oli jotain muuta. Aivan satavarmasti ensimmäinen satsi sushia oli noin tarjoitelminen. Poika näytti lihaksikkaalta ja urheilulliselta.
Olivatko hänen reitensä kuin seetripuut ja pakaransa marmoria? Kimmelsikö hiki hänen jylhällä otsallaan kuin helmet aavikon hiekassa? Oliko hänen pullistunut etumuksensa täynnä nuoruuden i
😄😂Ihan parasta. Iltanaurut ääneen; raamattu-harlekiini-regina.
Meillä myös mutta osallistuvat ruokakuluihin. 2000 menee kuukaudessa ruokaan. Pojilta saadaan 600 euroa. Loput maksaa puoliso. Lemmikit ja minä päästään ilmaiseksi. Makselen muita laskuja
Ihme kommunisteja teillä yöllä keittiössä! Kuka ne on kasvattanut? Paikallinen Komsomol.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Buffassa ei ole luvallista hakea lisää. Kerralla kootaan se annos mikä on tarkoitus syödä.
Missä noin lukee?
Mun jääkaapissa on nyt lasngen jämät. Tiedän niiden hävinneen siihen mennessä, kun herään.
Yön pimeys hävittää ruoan.
Saatanan mumma minkä tekee! Kyllä olisi pupan syytä jättää vosun kanssa vehtaaminen EDES siksi aikaa, että kolistelisi mumman päätä siihen patteriin ja heti perään ovenkarmiin, jotta tuo hyydykekaakkujen klähmiminen loppuisi. PRKLE!