Miehet, pidättekö sitä flirttinä vai ystävällisenä eleenä, jos nainen laittaa....
Käden olkapäällenne kun juttelee teille. Siis ihan muutamaksi sekunniksi?
Kommentit (41)
Riippuu siitä, kuka niin tekee. Sisko, ystävä, joku hetki sitten baarissa tapaamani jne.
No saa koskkia ja saa vaikka kättellä ja ryhmähalia ja läppästttä ja luppssuttella muutaman sekunnin jos haluaa
Rajaton. Ei ihmisiä saa kosketella ilman lupaa.
Yleensä ne koskee pikemminkin olkavarteen. Joku on toki joskus flirttaillessaan alfa-naarasmaisesti olalle, mutta se ei kyllä ole mielestäni kovinkaan toimiva temppu muuta kuin huomion saamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä, kuka niin tekee. Sisko, ystävä, joku hetki sitten baarissa tapaamani jne.
Jos on uusi työkaveri. Muutaman kerran kohdattu työtehtävissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on uusi työkaveri. Muutaman kerran kohdattu työtehtävissä.
Pitäisin ystävällisenä, mutta omituisena eleenä tuollaisessa tilanteessa.
Ihan hyvä homma. Muuten en tietäisi, että hän puhuu minulle, varsinkin jos ympärillä on paljon ihmisiä. Pidän sitä käytännöllisenä eleenä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä homma. Muuten en tietäisi, että hän puhuu minulle, varsinkin jos ympärillä on paljon ihmisiä. Pidän sitä käytännöllisenä eleenä.
😂😂😂
Holhoava. Vähän kuin opettaja, joka rauhoittaa vilkasta lasta kevyellä kosketuksella.
Toisaalta kyllähän mikä tahansa kosketus voi olla flirttiä jos sitä muutenkin on.
Luen sen säälihiplailuksi josta mun kuuluu maksaa häpeällä esimekriksi että joku koskijan apuriottaa tilanteesta klipin jonka laittaa viakkapa jodelilevitykseen ilkuttavaksi& kokemuksen vakaan rintaäänen
Kosketin deittimiestä olkavarteen kun eka kerran tavattiin ja siitä tapaamisesta erottiin. Suhde on nyt kestänyt liki vuoden. Kannattaa tehdä noin, jos on kiinnostunut.
Joillekin avaruuskirurgeille se voi olla rapetuslupa
En ajattele koko asiaa. Pidän siitä, että minua kosketaan - mies/nainen/muu. Nyt mennään yhteiskunnassa vähän väärään suuntaan koskemisen ja tuntemattomien juttelun suhteen. Ihmisten pitäisi enemmän tutustua livenä, eikä netissä ja koskemisen suhteen ei voi olla hysteerinen.
Olen vajaa viiskymppinen mies ja feministiäitini ja feministikaverini opettivat koko elämäni halaamaan ihmisiä ja asuessani espanjassa ja brasiliassa opin koskemaan ihmisiin.
Juuri,kun me suomijullikat opimme halaamaan, emmekä enää pelkää naisia - vaan uskallamme jutella tuntemattomien kanssa selvinpäin, niin vaihdetaankin säännöt - se onkin ahdistavaa, koska netissä kasvanut erakkosukupolvi sanoo niin.
Mä olen nainen ja mulla on naistyökaveri, joka tekee tota. Mielestäni hän osoittaa sillä jotain ystävällisyyttä ja suhteemme hyvää henkeä. En ainakaan flirttinä pidä, enkä itse flirttaile koskemalla muihin.
Mun mielestä puolin ja toisin tuollaiset kosketukset olkapäähän tai hartioihin tai selkään on lähinnä empatian osoittamista ja rauhoittava ele, sellaista että henkilö haluaa viestiä "älä huoli, kaikki kyllä järjestyy".
Pidän sitä osoituksena siitä, että peräsuolen laskeumani on huomattu.
Pidän sitä aika outona, ei kuulu suomalisiin tapoihin ja kulttuuriin. Se olisi outoa jopa naiselta jonka tunnen, ei niin tungettelevaa mutta silti outoa.
Äitimäinen ele